Voor alles? Pf ff over nadenken. Laat het je vanavond even horen. Wat heb je ongeveer te besteden? Misschien kan ik daarvoor een leuk pakketje maken. Moet ook nog verzonden worden he. Zal nu ff flesje maken. Kleine meid zet het op een brullen.
3 euro per broekje en 2 euro per blousje vind je dat wat? De longsleeves voor 1 euro net als het grijze vestje. Dan de spencer met shirt voor 3 euro? T 'is allemaal nog zo goed als nieuw. Geen vlekken, pluizen oid.
Helaas niet veel. Voor de 3 niet gevoerde broekjes maat 62 en de 3 niet gevoerde maat 68, het i rock shirtje en het andere shirtje ( niet de spencer) Het blauwe en groene overhemd van de hema en het shirtje van de hema. 10,- inc verzenden?
Alleen de verzendkosten zijn al 6,75. Deze wil ik best met je delen. Voor 10 euro excl verzenden: 3 broekjes en de longsleeve shirtjes?
Snap dat je weinig te besteden hebt. Maar wil toch echt meer voor de kleertjes hebben. Misschien is er iemand anders met wie je er wel uit kunt komen. De 3 longsleeves kunnen door de brievenbus dus dit zal 3 euro verzenden worden maar met de broekjes erbij word het pakketpost.
ik heb een pakket kleren maat 62 55 delig. 25 euro. excl. verzendkosten (12,20 is zwaarder dan 10 kilo) Marktplaats.nl > super groot kledingpakket maat 62 55 delig - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
hoi mirjam ik bewaar noah zijn kleertjes voor jou,hij past er nu nog in,maar hij loopt voor in maat op jouw kindje. ik doe dit graag want ik heb zelf ook weining om te besteden en daarom help ik graag iemand die ook bijna niks heeft. als ik weer kleertjes heb laat ik het je weten en natuurlijk krijg je ze gratis van me. groetjes en een knuffel aan sem
Bekijk bijlage 256543 Bekijk bijlage 256544 Dit heb ik nog liggen in maat 62 Als er iets voor je bijzit pb me maar even!