Zeeuwse mama's !

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama van j, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van j

mama van j Niet meer actief

Hoii!

Omdat er eerst ook een topic was voor zeeuwse mama's en er veel mensen reageerden, lijkt het mij leuk weer een topic te openen voor zeeuwse mama's ( omdat de ander gesloten is zag ik)!
    Zag dat er kort geleden ook een topic was geopend voor zeeuwse, maar er reageerden er niet veel, dus hoop dat er nu wel wat meer reageren :D

2. mama van j

geen zeeuwen aanwezig??:)

3. 1984mama24

14 aug 2008
    40
    0
    0
    rotterdam
    heb ik zeeland gewoond

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier een Zeeuwse mama :) Nou ja een soort van, ik woon sinds 2,5 jaar op Tholen :)
    Ik vind het heerlijk, vooral nu we een dochter hebben. De rust en het landschap, echt genieten!

5. mama van j

Hoiiii 1984mama24, waar in Zeeland heb je gewoond en waar woon je nu dan als ik vrage mag ?:D

Hey Foxter, leuk dat je ook reageert, welkom in dit topic haha...helaas hebben er nog weinig gereageerd!
    Waar kom je zelf vandaan?
    Ik ben niet anders gewend dan het zeeuwse landschap hihih..ik woon in Bruinisse. Tholen ligt niet zo ver weg :) is ook wel een leuk dorpje !

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik woon op eiland Tholen, niet in tholen zelf :)
    Ik ben geboren in duitsland, toen naar nl, toen naar Belgie, toen naar Gouda, toen naar dordrecht, toen naar rotterdam, toen naar zoetermeer, en nu dus op het eiland. Dus waar kom ik vandaan, uhhh :D
    Maar we blijven hier nu wonen voor onze dochter :)

7. mama van j

Ooh...wist niet dat Tholen een Eilandje was...ik ken het alleen als een plek/ dorp haha.
    Dat gaat nogal dan...dan heb je bijna overal wel gewoond haha.
    Is zeker wel wennen elke keer verhuizen en dan van zoetermeer naar tholen.. hoe kom je daar dan aan om daar te gaan wonen?:D
    Heb je daar familie wonen of,....?;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee geen familie, was het maar zo... Moest voor mn man zn werk, maar inmiddels werkt hij in Hoogvliet en ik in Alphen aan den Rijn. Dus handig is het niet, maar ik wil niet meer in de randstad wonen voor mn dochter.

Deel Deze Pagina