Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ jipper, ja de pampers billendoekjes hebben zeker een mooie aanbieding. Ik ga morgen ook maar even de lekker leven bon inleveren op de pampers. Heb ook nog 2 volle babyzegelkaarten. Dus dat worden 3 pakken voor 11.50 ( ook al is pampers niet mijn favoriet ,voor dat bedrag kan ik het natuurlijk niet laten :) )
    Met Mason gaatr het eindlijk were wat beter. Na flink ziek geweest te zijn zie ik eindelijk mijn vertrouwde ventje weer terug.
    Wat betreft die gemoedstoestand, hopelijk voel je je snel beter. Ik wete wat het is ,ben eindelijk uit een forse depressie aan het klimmen.

@ Truus. Oh wat goed zeg de eerste stapjes :D Mag ik zo vrij zijn :oops: te vragen wat er maandag is?

@ morgaine, ik heb ook gefietst vandaag ,heerlijk was het :D Laat de lente maar komen :D

@ Matje, haha die Tycho :) Ik ga het douchen binnenkort ook maar weer eens doen. Is al lang geleden dat ik dat met Mason heb gedaan.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Maandag krijg ik de uitslag van de kweek. nav pap3a van het uitstrijkje ben ik voor een colposcopie naar de gyn geweest.
    Er zijn 2 biopten afgenomen en daarvan hoor ik maandag of het goed of kwaadaardig is

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @matje; Hahaha... :) :) Dat is echt heel grappig. Ik zie het gezicht van mijn vriend al voor me als het hem zou overkomen! ;) Ik vind het heerlijk om met de mannetjes te douchen. En zij vinden het net zo lekker. Helemaal niet bang voor het water. Water in de oogjes? Who cares! Echte kanjers! ;)

@Mason; Vervelend dat je depressief bent (geweest). Ik heb daar helaas ook nogal vaak last van (gehad). Ben daarvoor bij een psycholoog geweest. Dat helpt even, maar na een tijdje krijg ik toch weer van die rare buien. Sja, dat is iets waar ik maar mee moet leren leven vrees ik. Maar ik merk echt dat de zon helpt. 's Zomers heb ik er minder last van. Bizar hè?
    Fijn dat het met Mason beter gaat. Het lijkt me zo erg om een ziek kindje te hebben. Gelukkig zijn onze jongens nog nooit ziek geweest (afkloppen!).

@Truus; Hoe voel je je nu?

4. ProudMum

Zenuwachtig Jipper, ben een beetje een tikkende tijdbom om het zo maar te omschrijven. Kan weinig hebben van iedereen om me heen en kan nu al helemaal niet tegen om 'dilemma's' van anderen aan te moeten horen.
    Ach, zal er wel bij horen denk ik. Ik ga zo naar mijn werk, en om 5 uur ben ik klaar. Dan is er alweer bijna een dag voorbij!

Douchen met Joey is niet echt leuk meer. Hij is echt te zwaar! (bijna 12 kilo) En omdat hij zo wild is, gaat hij lekker glibberen. Dus We hebben een speciekuip aangeschaft, badzitje erin en hij badderd dan in de kuip en wij staan er dan naast onder de douche. Vind ie prachtig!

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @Truus ik duim voor je. Alleen dat wachten is zooooo erg he. Kan je niet aan de dokter vragen iets kalmerends, bij mij hielp oxazepam heel goed, het haalt angsten weg en je wordt wat rustiger maar geen zombie.

@Matje haha maar lekker he zo'n kleine hummelte onder de douche. Ik ga vaak met Norman in bad, het is wel een zitbad hoor maar kan allemaal net.

Ik haalde gister Norman uit bed, en ik denk wat heeft hij een bobbel onderin zijn slaapzak, was dus zijn luier afgezakt en daarna heeft hij gepoept man o man hij zat helemaal onder, zelfs tussen zijn tenen. Ik was blij dat mijn vriend thuis was, kon 1 hem optillen en de andere hem afspoelen

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Whahaha... :) :) :) Dan baal je zeg! Wat een smeerboel zal dat geweest zijn! Ben je er al een beetje van bijgekomen? ;) Ben blij dat die van mij alleen af en toe het aankleedkussen onderplassen... :rolleyes:

7. ProudMum

OOOH Morgaine, Wat erg!
    Ik zal morgen idd even de HA bellen!

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hey meiden, genieten jullie ook zo van het lekkere weer? De vogeltjes die fluiten, heerlijk! :) ;)

9. ProudMum

Heerlijk he!

Joey en zijn vriendje liggen te slapen, straks als zijn vriendje is opgehaald gaan joey en ik wandelen. Zowiezo naar de apotheek, heb oxazepam gekregen van de HA en mag het na 16.00 ophalen

10. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Beter Truus heb je 10 mg gekregen? Ik slik er 4 per dag maar ik ben ook een veteraan wat betreft medicijnen :)

Hier ook wel mooi weer alleen Norman heeft buikgriep, hij heeft al 4x overgegeven aaah zielig joh, is zijn eerste keer.
    Het zit hier allemaal niet mee, ik eerst blaasontsteking daarna was het nierbekken ontsteking en Norman ziek
    :evil: moet nu een keer afgelopen zijn met de ziekenboeg, hopelijk heeft ie niemand aangestoken, wasmachine draait nu al overuren.
    Ek ik liep al achter met de was, bij jullie ook altijd? Of hebben jullie een lekkere lege wasmand? Dat had ik voor het laatst toen ik kraamhulp had, voor het eerst zag ik een bodem in de wasmand :)

11. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Een wat..? :) De wasmachine draait hier iedere dag hoor. En dat vind ik nog niet zo erg, maar het vouwen en strijken... :cry: Hopelijk zijn jullie allemaal weer snel beter.

Fijn Truus dat je 'Pammetjes' mag halen. Ik heb ze wel eens gekregen toen ik moest gaan vliegen... :( :rolleyes: Zo'n held ben ik dus... Hopelijk voel je je daardoor straks beter.

12. ProudMum

Ik moet ze nog ophalen, maar ik denk wel dat het 10mg is.. Pff het word ook met de minuut erger die zenuwen.

Gelukkig is het zoontje van mijn vriendin er, die heeft net zijn flesje op en ligt heerlijk te gieren in de Doomooseat. En haar hubbie was er net ook, dus had ook lekker even afleiding gelukkig. Hij is nu voor zichzelf naar de HA toe, dus mag ik nog wat langer van het vrolijke mannetje genieten!

Een lege wasmand? Hij is NU leeg, maar als mijn vriend zo thuiskomt gaan zijn werkkledij in de wasmand, kan ik weer wassen!

Maar alles is gewassen, straks alleen nog opvouwen en dan hoef ik dit weekend niets meer te wassen.

Norman, ik hoop dat je snel opknapt mannetje. Want ziek zijn met het mooie zonnetje is ook niet leuk!

13. ProudMum

@ Morgaine, ik heb 10 mg gekregen. mag er 3 per dag. is dat verstandig wanneer ik alleen met Joey ben?

14. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Nee doe maar niet, je kan beter wachten tot je vriend thuis is. In het begin kan je er moe van worden.

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    En voelt het al beter met je 'pammetjes'?

16. ProudMum

naah, valt mee. ik ben alleen maar aan het gapen!

Lekker dagje gehad?

17. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja op pammetjes kan je ook goed slapen :) Ik had ze dus ook genomen toen ik voor het eerst ging vliegen, Ik was echt bang. Ik nam twee pammetjes en wat denk je, ik heb geslapen als een roos tijdends de vlucht. Morgen nog 1 dag door komen en dan heb je duidelijkheid. Hoe laat heb je de afspraak?

Ik ben helemaal gaar van het binnen hangen, hopelijk is Norman morgen wat beter dat we naar buiten kunnen. Maar ben van bang van niet, kind slaapt zowat de hele dag echt vreemd normaal is hij zo actief.

18. ProudMum

Arm mannetje zeg! Geeft hij nog steeds over?
    Slaapt hij wel goed?

Ik heb een telefonisch consult :rolleyes: , tussen 12 en 13 word ik gebeld. Maar een half jaar terug werd het pas 13.15 toen ik eindelijk werd gebeld. :evil: Dus ik ga gewoon werken en dan zie ik wel :oops: Afleiding is goed!

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw vreselijk! Hopelijk krijg je dit keer eerder duidelijkheid. Ga je morgen iets leuks doen om de zinnen te verzetten?

@morgaine; Wat naar dat Norman nog steeds ziek is. En van binnenzitten word je zelf ook niet fitter. Sterkte en beterschap!

Ik heb een leuke middag gehad. Ben met m'n moeder en de boys op stap geweest. Ze zijn nu wel helemaal gesloopt. Normaal gaan ze rond 20.00 uur naar bed, maar ze liggen er nu al op. Daan heeft helemaal niet geslapen vanmiddag, terwijl hij dat normaal wel doet in de kinderwagen. Maar er was teveel te zien, te horen en te ruiken denk ik. Ach ja, daar moeten ze ook maar aan wennen.

20. ProudMum

Heerlijk Jipper!

Morgen hebben we een verjaardag van Joey's vriendinnetje, die word 1 jaar. En verder duik ik lekker in een goed boek!

Wat zijn jullie plannen voor morgen?

Deel Deze Pagina