Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat lijkt me een goed plan Truus. Niet te veel piekeren hoor, daar schiet je toch niets mee op (lekker makkelijk gezegd, ik weet het... :rolleyes: ).

Morgen doen we weer een poging om naar het strand (of bos) te gaan als het mooi weer is. En anders zien we het wel weer. Op de bank hangen met een kopje thee en een boek is ook heerlijk.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

een kopje thee? Doe mij maar een lekkere pot vol!

Ik ga afsluiten, we gaan een dvdtje kijken!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Truus, heftig hoor. Heb het met een collegaatje van mij ook meegmaakt. Ik wens je veel sterkte voor maandag en hopelijk kom je morgen je dag ook nog een beetje goed door.

@ Jipper hopelijk slapen je jongens ook lekker uit morgen ;)

Verder weinig nieuws hier. Mason is nog behoorlijk verkouden :( Veel hoesten en wordt dan om de haverklap wakker van de speen die hij mist.

4. ProudMum

Goedemorgen!

Hebben Norman en Mason een goede nacht gehad? (En de mama's natuurlijk!)

Hier is alle was al gevouwen, keuken schoon en stofgezogen. Mijn vriend heeft me geholpen anders was ik nu nog bezig geweest!

Joey ligt op bed, Vriendjelief op de playstation dus ik kan even forummen!

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ach jeetje, al die zieken. Hoe gaat het nu met Mason? En met Norman?
    En hoe gaat het met Truus? Een opgeruimd huis is heerlijk hè? Daar kan ik zo van genieten, zeker als dan ook nog de zon schijnt en je alle ramen lekker open kunt gooien!

Wij zijn terug van een mooie wandeling door het bos. Niet meer op het strand geweest, heb de zee wel gehoord. M'n vriend had geen zin om de wagen het duin op te duwen haha... Was niet erg hoor. Op een bankje in de zon zitten is ook heerlijk!

6. ProudMum

hier ook een leuk dagje gehad, heb mijn vriendinnetjes weer gezien. Merk dat ik echt weer wat meer met ze moet afspreken. We gaan daarom ook snel met mannen en kids erbij een dagje weg!

Straks nog maar even een pammetje innemen, is dan pas de 2e van vandaag.

Klinkt heerlijk Jipper, lekker uitwaaien buiten!

7. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hier gaat het gelukkig beter, Norman werd vannacht wakker tegen half3. Er stond chips op tafel en hij wou zowaar een chipsje. Ik was blij dat ergends trek in had. En vanmorgen ging hij voor het eerst weer lopen en spelen. Hij is wel spierwit, vanmiddag paar hapjes kippensoep op en net paar hapjes pure met wortel. Morgen hoop ik dat hij meer eet. En dan naar buiten! Drinken deed hij gelukkig wel steeds, ik gaf hem sportdrank, ik zou normaal nooit zoiets geven maar ik las ergens dat het goed is als ze ziek zijn, zit toch vitamines in.
    Ik ga hem zo lekker in bad doen en vanavond in zijn eigen bedje, hij heeft 2 dagen bij ons in bed gelegen.

We hebebn vandaag ook lekker alles opgeruimd, mijn vriend heeft de slaapkamer uitgemest was ook weer nodig.

Mason nu ook wat beter? Ik hoop van wel

Truus hebben jullie ook de playstation3'? Wij nu ook sinds een week, maar heb pas 1x gespeeld. Zit liever achter de pc of laptop

Jipper lekker dat wandelen he, ben er ook echt aan toe. Waar woon jij dan? Of heb je dat al verteld? Ik merk echt dat door de chemo dat ik veel dingen vergeet :(

8. ProudMum

Norman, je gaat de goede richting op!
    Goed dat je mama je sportdrank geeft, dan krijg je idd goede vitamines binnen! (Werkt ook goed als je kleintje geen ORS wil drinken ivm vieze smaak)

Klopt hier ook de PS3, op het moment speelt mijn vriend GTA4. Ik heb er niet zoveel mee eigenlijk, ik speel liever een spelletje op de PC en ik heb nog een Nintedo DS liggen hier

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Je bent het niet vergeten, ik heb het nog nooit verteld. Ik woon in Zeeland, dus genoeg strand en bossen in de buurt.
    Fijn dat Norman weer wat aan de beterende hand is. Hopelijk kun je morgen even met hem naar buiten. Daar knapt hij (en jij misschien ook wel) vast van op!
    Ben jij trouwens wel weer helemaal 'schoon', zoals ze dat zo mooi noemen?

@Truus; Sja, met vriendinnen afspreken is lastig met kleintjes hè? Ik heb ook vriendinnen die zelf nog niet in de kinderen zitten, dus dat is helemaal lastig.
    Wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Dat helpt weer tegen het piekeren.

Wij hebben trouwens een Wii. Best grappig, maar na een paar weken fanatiek bowlen was ik het wel beu. Nu af en toe als we in een gekke bui zijn doen we dat nog wel eens. Mijn vriend speelt wel vaker. Ik heb niet zoveel met computerspellen. Speel liever een 'echt' (gezelschaps)spel. Wij zijn hier helemaal verslingerd aan Carcassonne. Kennen jullie dat? Is een beetje in de lijn van Kolonisten. Echt verslavend!

10. ProudMum

Ik houd helemaal niet van Colonisten eigenlijk. Maar dat heeft denk ik te maken met het feit datik het 1 keer heb gespeeld met mensen die ik niet zo leuk vond :oops: .

Ik ben meer van de kaartspelletjes!
    Maar dan niet pokeren, Maar meer het Jokeren en Duizenden.
    Sigaretje, wijntje en wat lekkers erbij en lekker kletsen!

11. ProudMum

@Morgaine, ik wist niet de chemo zo'n effect kon hebben!
    Hoe zit het met erfelijkheid?

12. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Volgens de chirurg was het op het oog schoon, ook via de scan en wat op kweek stond. Toch hebben ze daarna nog 3 maanden chemo gedaan en die waren heel zwaar. Zware operatie gehad en vlak daarna die chemo's. Maar dat doen ze extra voor wat het oog niet ziet en scan al is er maar 1 mini celletje die kan voor mij dodelijk zijn. En daar ben ik dus ook bang voor. Je leest weinig verhalen op internet die maagkanker hebben overleeft. Zijn wel veel oude mensen die de ziekte krijgen, dus ik haal daar maar mijn hoop uit. In mei krijg ik erfelijkheidsonderzoek. Chemo heeft veel rot effecten, ik hoor zelfs minder. Ben iig niet kaal geworden, wel heel kort dood haar maar dat begint nu lekker te groeien, ik draag nu ook geen pruik meer.

Wij (nou ja mijn zonen) hebben ook de WII die vind ik helemaal niks aan, word je alleen maar moe van haha
    GTA4 hebben we ook, het ziet er wel leuk uit, nouja leuk, het is wel flink agressief wat ik zo met een schuine oog zie maar jongens he :)
    Ik vind kaart spel ook leuk, jokeren, schoppenvrouwen en idd wijntje erbij en een peukje, dom he dat ik nog rook maar met al die ellende kon ik echt niet stoppen, is me ook niet gezeg maar wil wel stoppen als alles in rustige vaarwater is. Wel heeft de oncoloog gezegt dat het beter was als ik gewicht zou verliezen, duhuh dat is ook moeilijk als je geen maag heb, ben 30 kilo kwijt. En ik ben daar ook best blij mee, toch ergens een plus punt met die rotkanker. Het is niet op een lueke manier gebeurt maar ben er wel blij mee. Kan eindleijk leuke kleren, hoef me dikke kont niet meer te verbergen onder lange en wijde kleding :)
    Het is alleen te snel gegaan, en met sporten krijg ik het echt niet strak meer, mischien ooit in de toekomst alles strak laten trekken haha ach ja we zien wel, gezond blijven is het belangrijkst.

Mooi Zeeland Jipper, ben paar keer in Vlissingen geweest

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Jeetje, wat een verhaal morgaine! Het is zo'n kloteziekte! Helaas in mijn familie ook wel wat ervaring mee. Maar ja, wie niet tegenwoordig? :(

14. ProudMum

Zo Morgaine, dat is me niet wat meid!

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hoe gaat 'ie Truus? Weet je al iets? Ik moet veel aan je denken vandaag. Hou je taai meissie!

16. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ach ja gelukkig heb ik het allemaal achter mijn rug.

Truus weet je al wat meer? Ik denk dat je nu op je werk zit, hopelijk met een goed gevoel

17. ProudMum

Hey meiden,

Werd om 12.45 gebeld door de gyn.
    Het weefsel wat is afgenomen had zwaar onrustige cellen. Het kan dus uiteindelijk kanker worden.
    Ik krijg een oproep om een lisexitie te doen, daarna ben ik schoon zeggen ze.

Dus nu afwachten op de oproep!

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mag ik hier ook gezellig komen beppen? :)
    Ben mama van een zoon genaamd Mike en hij is geboren op 25 september 2008.

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Truus; Jeetje zeg, dat is wel even heftig. Hoe voel je je nu? Wanneer kun je zo'n oproep ongeveer verwachten en wat gaan ze dan precies doen? Wat betekent dat verder voor een eventuele volgende zwangerschap?
    Sterkte hoor!

@MissyZuilen; Natuurlijk, van harte welkom! Hoe meer zielen...
    Jouw ventje is ongeveer even oud als onze jongens (31 aug.'08). :D

@morgaine; Ben je vandaag naar buiten geweest met Norman of is hij nog niet helemaal beter?
    Hier was het weer prachtig weer en bij jullie?

20. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @Truus wat is lisexitie? Ik heb er op gegoogled maar kon hij niet vinden. Geeft het je wel een gerust gevoel dat je daarna weer schoon bent? En kan je daarna nog gewoon kinderen krijgen? Toch is het wel schrikken he als je het woord kanker hoort. En blijf je op controle?

@MissyZuilen welkom :)

@Jipper, ja Norman is gelukkig stuk beter, mijn vriend is vanmiddag een stuk met hem wezen fietsen, ik slaap vaak nog s'middags. Maar ben vanavond met vriendin boodschappen wezen doen, echt heerlijk om weer buiten te zijn. Was gewoon een uitje na al die dagen binnen zitten.

Deel Deze Pagina