Ja Norman is de schade aan het inhalen, heeft twee flessen pap op en brood, stuk koek en banaan Mag ook wel hij is wat afgevallen. Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik heb vanavond "heksenavond" doe ik samen met twee vriendinnen en we vieren Ostara. Het lentefeest. Wil het ook vieren, het is nu jaar geleden dat ik te horen kreeg dat ik kanker had. Dus even de lente goed inzegenen. Vanavond dus ook lekker aan de borrel \/
Leuk Morgaine! Heeft dat ook met Wicca te maken? Morgen moet ik werken van 9-22/23. We hebben balans....helaas...
Hoi iedereen Mason is vanaf donderdag weer heel ziek geweest. 40 graden koorts. wij naar de huisartsenpost geweest ze dachten aan hersenvliesontsteking omdat hij bijna alle symptonen had. Gelukkig kon hij zijn nekje goed houden. Uiteindelijk bleek het een dubbele oorontsteking te zijn en heeft hij een hele zware ab kuur gekregen. Hopelijk knapt hij dan nu echt snel op. @ Truus, is de balans goed gegaan? @ morgaine, hoe was de heksenavond?
Heksenavond was gezellig, we hebebn 1 ritueel gedaan, wat kaarten gelegt en vooral gezellig geklets. Alleen ik heb niet gedronken, de wijn smaakt me niet meer woww Mason dat is schrikken. Bij de middelste zoon heb ik ook zo gekliert met zijn oren. Hij heeft 5x buisjes gehad, neus en keel amandelen verwijderd. Hij heeft zelfs een keer 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Hij had een oor toen nah leek wel van een olifantenoor. Nu heeft hij ongeveer nog 2x per jaar oorontsteking (ff afkloppen)
Hoi meiden, ik ben er ook weer. Net terug uit België, van een weekendje weg. En het was heeeeerlijk! Het weer was super, de jongens deden het fantastisch, slapen ging goed, we hebben lekker kunnen relaxen. Dat konden we wel gebruiken na alle hectiek van de afgelopen tijd. @Mason; Wat vervelend dat Mason zo ziek is geweest. Hoe gaat het nu met hem? Slaat de medicatie aan. Echt zielig voor zo'n kleintje. Vertroetel hem maar lekker. @Truus&morgaine; Hoe is het met jullie? Ook een lekker weekend gehad?
Lekker gechild haha... Vrijdagmiddag toen we aankwamen hebben we even een rondje over het park gemaakt. Zaterdag was het prachtig weer. Heb ik met een kopje thee heerlijk in de zon gezeten toen de jongens een dutje deden. 's Middags wilden we Hasselt bezoeken, maar dat werd een 'blamage'... Alles wat mis kon gaan ging mis; verkeerd rijden, geen parkeerplaats kunnen vinden (eigenlijk nog erger; we stónden al geparkeerd in een parkeergarage op de 4e verdieping, past de wagen niet in de lift...moest vriendlief helemaal naar beneden om te betalen om er weer uit te kunnen, heeft hij geen euro voor de automaat...pfff...), geld in de pinautomaat op toen vriendlief bijna aan de beurt was... Maar we hebben nog even lekker op een terrasje gezeten en zijn daarna weer terug naar het huisje gegaan. Zondagmorgen heerlijk op de bank gehangen met een boekje en 's middags hebben we een wandeling gemaakt van een uur of 2 over de heide en door het bos. Was heerlijk zo in de zon. En de jongens hebben hun ogen uitgekeken. Ze zaten dit weekend voor het eerst in de wandelwagen (dus lagen niet meer in de bakjes) en ze vonden het fantastisch. Maar slapen in de wagen is er zodoende niet meer bij...
Haha dat verhaal van die parkeergarage. Idd alles ging mis maar wel beter dat het lekker weer was. Was het lang rijden voor jullie? In mei vakantie gaan we een weekendje in de caravan van mijn vader. Ben niet echt een campingtypje maar ja wel er ff lekker tussen uit. Hopelijk is het mooi weer er is daar ook een zwembad. En misschien lekker barbeque en wandelen. Ik heb er zin in ik word soms helemaal gaar van het thuis zitten @Mason010508 ik zat even te spieken in je album,leuk zeg de trouwfoto's is jouw man een schot?
goedemorgen, @ morgaine, fijn dat de heksenavond gezellig was. Wat betreft die borrel ,soms kun je dat echt zo hebben he dat het totaal niet smaakt. Mijn man is idd schots Hij is geboren in Edinburgh. Na een tijdje zijn ze vertrokken naar nederland ,omdat zijn vader wel gewoon Nederlands is. Zijn ouders zijn inmiddels al weer heel wat jaartjes gescheiden en zijn moeder is weer terug naar Edinburgh gegaan. @ Jipper, wat super fijn dat jullie weekendje weg zo leuk was. Heerlijk genieten is dat dan he Alleen dat parkeergarage verhaal ,jemig het zal je maar gebeuren ,dat is dan idd goed balen De medicijnen lijken goed aan te slaan bij Mason. Donderdag moeten we weer voor controle.
We hebben er zo'n 2 uur over gereden. Is goed te doen. Er was nog een kortere route, maar dan hadden we over de Antwerpse ring gemoeten en daar is het altijd zo'n chaos. Sowieso vind ik de wegen in België maar niets. De bewegwijzering is zo onduidelijk en het wegdek is verschrikkelijk. (Hopelijk stoot ik hiermee niemand voor 't hoofd...) Hopelijk is dan alles in orde. Het is natuurlijk vooral voor Mason, maar ook voor jezelf, heel vervelend als hij zo ziek is. Sterkte! @Truus; Hoe is het met jou? Ook een leuk weekend gehad, ondanks dat je zo lang moest werken?
zo, hehe! Ik heb even tijd! Lekker weekendje gehad zie ik.... Hier gewerkt tot 20 ipv 22! Dus viel mee. Zondag naar mijn schoonzusje en lekker bijgekletst! 2 dagen gewerkt en vandaag vrij, kon ik op gesprekje bij de gastouder van Joey. Die vertelde dat ze ermee ging stoppen. Dus kan weer gaan zoeken naar iemand anders... Moeilijk hoor als je ziet dat je kindje zo gehecht is aan iemand... Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Hier niks bijzonders gedaan, was vandaag niet zo lekker en lig dus bijna de hele dag op bed. Wel ideaal hoor zo'n laptop, ik heb deze half jaar geleden gekocht maar ben er echt blij mee. Hoeveel computers hebben jullie? Ik heb dus de laptop, mijn vriend zit vaak op de pc, hij heeft een speciaal hoekje voor hem gemaakt in de keuken En op de jongenskamer hebben we er één. Is wel fijn hoor, we zijn hier allemaal internetverslaafden haha
Wij hebben maar 1 computer en daar blijft het ook bij... Vandaag ook niets bijzonders gedaan. Was nogal wisselvallig weer, dus de hele dag binnen gezeten. Daar word ik echt niet vrolijk van...
Ik heb ook 'maar' 1 pc, een laptop er bij lijkt me ook echt ideaal! Maar goed daar hebben we de centen niet voor helaas! Ik kijk wel uit naar volgende week, dan word het weer weer wat mooier (hoop ik). Vond het zo lekker een paar dagen echt lente weer gehad te hebben, en nu is het weer herfst Als het droog is gaan we morgen naar de kinderboerderij, zijn veel jonge dieren geboren!
hallo, hier hebben we 2 pc's en 1 laptop in huis 1 pc is eigenlijk meer een dockingstation voor de laptop van het werk van mijn man en de andere is een eigen computer. maar goed, het staat wel bomvol op de studeerkamer. de laptop is ideaal, kan ik ook eens even lekker surfen als de jongens beneden aan het spelen zijn. om dan boven achter de pc te gaan zitten is geen goed idee. de oudste van 3,5 vind de computer ook al errug leuk en surft graag naar de site van Dribbel enzo. erg grappig om te zien hoe deze jonge generatie zo snel dit soort dingen oppikt. ook zelf een kleurplaat uitkiezen op internet, printen en daarna inkleuren is een feest (en zooooo simpel eigenlijk) ik heb vandaag lekker een vrije dag, vanochtend 20-weken echo gehad, zag er allemaal goed uit. daarna even wezen babyshoppen tot de regendruppels kwamen. nu even aan het surfen en straks naar de tandarts (jippie ) kids op het kdv, het is hier akelig stil in huis (maar tegelijk ook wel even lekker ) groetjes allemaal. esther
Zo meiden, drukke dagjes dus! Ik heb gewerkt, kom net uit de douche want ik was natgeplenst. Zo even aan de slag in de slaapkamer en dan luieren op de bank en schapjes doen! Hier een kapotte pc en een laptop
Hoi Zo heb weekend Heerlijk. Morgenochtend vroeg met Mason voor controle naar de huisarts. Ik ben zeer benieuwd. Hij blijft maar aan zijn oren trekken dus ben niet heel positief. Hier hebben we 3 computers en 1 laptop @ Truus, fijn dat je niet tot 22 uur hoefden zeg. Nu ben je weer voor een jaar klaar met de balans @ Jipper, ik vind de ring van Antwerpen ook echt verschrikkelijk @ morgaine, ben je alweer wat opgeknapt inmiddels? @ Mouschy, nou het zou leuk zijn als je naar de kinderboederij kunt. Ik kan ook niet wachten op het mooie weer. @ mama esther, wat fijn dat de echo er goed uit zag zeg! Hoe was het bij de tandarts?