Ach ja, ik kijk wel... Nog leuke dingen gedaan dit weekend? Hier was het druk, veel visite; gisteren broer met dochtertje, zwager en schoonzus en ouders, vanmiddag schoonouders. Pfff...ben bekaf... Nu ga ik lekker met m'n mannetje een filmpje kijken. @Uk; Heb je het uithuilen nog toegepast? Fijne avond nog!
Jipper: Ja, het werkt goed! Ik moet zeggen dat het sindsdien 1 keer nodig is geweest. De rest van de huiltjes waren met reden (vermoeidheid, ontlasting). We gaan het zeker blijven toepassen Truus: Bedankt
Da's mooi! Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad? Hier vanavond een avondje alleen. Vriendlief is naar Metallica in Ahoy. Ben benieuwd...
Pfff...de avond is net begonnen en ik ben nu al gesloopt... Maar serieus, met z'n 2-en het avondritueel doen is toch een stuk gemakkelijker! Morgen een afspraak met de HA. Heb al vanaf de bevalling/KS last van stijve benen/spieren. Ben het nu helemaal zat. Benieuwd wat de HA ervan zegt. Een collega van m'n vriend had hetzelfde (is er 2 jaar mee doorgelopen) en bij haar kwam het van de KS. Een blokkade of zoiets. Zij heeft nu fysio. Ik zou zelf liever naar de osteopaat willen, maar die wordt niet vergoed door mijn ziekenfonds. Heb je dat weer...
Hoi meiden De verjaardag zaterdag was heel gezellig, Norman heeft zich goed vermaakt. Was zo schattig de jarige moest huilen om iets en Norman ging haar troosten door te aaien zoooo lief om te zien. Gister niks bijzonders gedaan. Hebben jullie gezien eind van de week gaan we richting de 17 graden, jihaa en wij gaan zaterdag naar Amsterdam, ik hoop zo dat het dan ook mooi weer is en dat ik mij goed voelt, dat is ook altijd maar de vraag. Vrijdag krijg ik een memmografie pfff ik vind het doodeng. Ik heb ook gehoord dat het niet echt prettig is maar wat dat betreft ben ik best veel gewend maar de uitslag pfff altijd eng he. Hopelijk vinden ze niks! @jipper, wat gaaf dat je man naar Metallica is, wou je niet mee? Is dit de laatste fles voor de tweeling of komen ze straks nog voor een fles? Hopelijk is je man dan terug. Ben benieuwt wat de HA morgen zegt
Jipper: Hoe is het verder gegaan met de jongens? En hoe had je man het gehad bij Metallica? Heb je je verzekering gebeld? Bij de meeste aanvullende zitten toch alternatieve therapieën om te vergoeden? Balen hoor, als ze het bij jou niet vergoeden. Ferry is ook naar een osteopaat gegaan en dat was fantastisch! Ik ging er eigenlijk vanuit dat het vergoed zou worden. Nou ja, ik dien hem gewoon in en ik zie wel. Het was in ieder geval het geld waard en we gaan volgende week weer Morgaine: Ahhh wat lief van Norman! 17 graden? Jeeej Ik heb ook nog geen mammografie gehad, ik durfde steeds niet. Mijn moeder heeft borstkanker (gehad) dus daarom zou ik al moeten. Maar ik ga er dit jaar een afspraak voor maken! Na de bevalling durf ik een hoop meer met ziekenhuizen Succes hoor, hopelijk valt het mee!
Haha ik heb memmograffie geschreven ipv mammograffie, nou ja het is ook voor je memmen Hoe oud ben jij Uk80? of is 1980 je geboortenjaar?
Nou, m'n ventje heeft het geweldig gehad bij Metallica! Hij was lekker laat thuis en heeft er optimaal van genoten. Gelukkig, dat had 'ie wel verdiend! Ik had wel mee gewild, als hij niemand anders had kunnen vinden om te gaan. Maar zijn broertje is ook grote fan (en ik niet zo), dus ze zijn lekker samen gegaan. Prima hoor! Ben bij de HA geweest. Hij heeft even gekeken en vroeg of er reumatische aandoeningen in de familie voorkomen... Gelukkig komen die niet voor, maar ik moest toch bloed laten prikken om dit uit te kunnen sluiten. Donderdag krijg ik de uitslag. Ook heb ik een verwijzing naar de fysio, dus daar zal ik maar 'es een afspraak mee maken. @Uk; Misschien is de osteopaat voor kleintjes wel vergoed. Ik heb niet gebeld naar de verzekering. Maar goed, ik ga eerst wel eens bij de fysio 'kijken'. Fijn dat de behandeling bij Ferry goed aanslaat. Waar gaan jullie precies voor? Heeft hij 'prematuren spanning'; overstrekken enzo? Of valt dat wel mee? @morgaine; Spannend vrijdag. Misschien niet het onderzoek opzich (hoewel ik van mijn moeder begrepen heb dat het niet echt prettig is als je borsten plat gedrukt worden in dat apparaat... ), maar wel het wachten op de uitslagen weer. Zeker in jouw situatie. Ik duim voor een goede uitslag! Nu ga ik nog eens even lekker genieten van de zon met een boekje in de tuin. Even 'opladen'!
Morgaine: Ik ben 28. 80 is idd mijn geboortejaar Jipper: We gingen voor het huilen, voorkeurshouding, overstrekken en persen. Het huilen is al een stuk minder *hoera* Echt een wonderdokter, zoals ik hem noem.
Hey meiden, Joey zat net hartverscheurend te huilen. Niet willen liggen en grijpen naar zijn oortje. Ik ga even snel douchen, omkleden en eten. Als het erger word ga ik de HAP bellen. Hij ligt nu op bed met zijn hoofdeinde verhoogd en heeft een zetpil gehad. Wat zouden jullie doen? Hij is nu rustig.
Truus als hij nu rustig ligt te slapen zou ik het even afwachten. Maar bij twijfel altijd bellen hoor!
Truus: ik weet verder niet wat er aan de hand is. Maar als hij rustig is zou ik het even zo laten. Heb je hem getempt? En spuugt ie? Als je twijfelt gewoon bellen hoor!
Temp is normaal gelukkig en hij doet ook niet spugen. Papfles ging ook leeg, dus dat scheelt ook weer! Joey slaapt nu sinds half 8, maar ik bel morgen zowiezo om zijn oortjes te laten nakijken!
@Truus; Hopelijk is er niets aan de hand en is hij morgen weer helemaal fit. Sterkte hoor! @Uk; Fijn dat het zo goed helpt. Krijgt Ferry ook fysio?
Jipper: De fysio zou nog bellen voor een afspraak, maar dat is nog niet gebeurd. We gaan ook nog over een tijdje naar de ontwikkelingspoli en daar is de fysio ook bij.
Hallo dames! Mijn weekend was erg leuk maar ook erg uitputtend... @ morgaine; nee mijn vriendinnen hebben geen kinderen,ik ben de eerste! Maar we hebben het nieuws gekregen tijdens ons weekendje weg, dat er nu wel 1 zwanger is, joeppieee! @jipper; wat vervelend voor dat stel met dat zieke kindje. Had je al iets bedacht? UK80; wat fijn dat het op sommige vlakken beter gaat, ik wil ook wel zo'n wonderdoktedr @truus; hoe is het nu met joey? ----------------------------------------------- Ik ben vandaag alleen thuis, moet thuis werken en flink wat doen! Heb Tygo gister naar mn moeder gebracht. Met Tygo gaat het hardstikke goed. Hij is erg vrolijk, maar begint nu wel echt zn karaktertje te laten zien als iets niet mag of lukt... ahum... ------------------------------------------------ Trouwens, ik zag laatst dat ik op de pagina kwam en toen was ik niet ingelogd (normaal doet ie dat automatisch) en dan kon ik nog alles lezen, foto's zien en in de albums van mensen....! Vind ik een beetje creapy. Zit er dan helemaal geen beveiliging op deze site voor buitenstaanders? Weet iemand dat? Wat dan heb ik er echt wel moeite mee om foto's te plaatsen, als die voor elke gek in de wereld zichtbaar is.... Nou ik ga even op mn andere forum kijken... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen Hoe is het hier? Mason is goed opgeknapt en eindelijk zie ik weer de oude vertrouwde Mason terug. Heerlijk Ga zo maar werken @ Moonie, wat een mooie foto van jou zoontje @ Jipper wat ontzettend heftig zeg van die mensen met het kindje. Kan me goed voorstellen dat het je erg raakt. Best lastig dan in je 1-tje het avondritueel doen met 2 tegelijk Fijn dat je man het zo leuk heeft gehad Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen, want zo met pijn lopen is ook niks. @ morgaine, wat lief van Norman dat hij de jarige ging troosten zeg. De mammografie is idd niet echt een pretje ( maar ligt ook wel een beetje aan de grote van je borsten) Ik heb pas geleden ook een mammografie gehad. @ truus hoe is het vannacht met Joey gegaan? Hopelijk heeft hij geen oorontsteking. @chantal, werkze vandaag. En dat is idd wel naar van die beveiliging, Heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht bij deze site. Maar fijn is anders. Leuk is dat he als kinderen zo'n eigen karakter krijgen