Goedemorgen! Hier een rustige nacht! Joey is wel verkouden, maarja dat is al vanaf December zo. Nu is hij lekker aan het spelen, geen verhoging en grijpt ook niet naar zijn oortje. Ik kijk het even aan, mocht het misgaan vanmiddag bel ik gewoon even de HA
@Uk; Anders misschien zelf de fysio bellen als het lang duurt? Wij vinden het heel fijn dat de motorische ontwikkeling van de jongens totdat ze 2 jaar zijn goed in de gaten wordt gehouden (vanmiddag komt ze weer). Ook geeft onze fysio hele goede tips hoe we deze ontwikkeling kunnen bevorderen. Ik neem aan dat een osteopaat dat niet doet... @Chantal; Nee, heb nog niets bedacht. Bedenk nu dat ik nog niet eens iets terug gemaild heb. Ga ik direct doen. Wat betreft het inloggen en dingen kunnen bekijken. Ik kan geen albums bekijken als ik niet ben ingelogd. Misschien even de mods op te hoogte stellen van je ervaringen? Werkse vandaag! @Mason; Wat fijn dat Mason weer beter is. Dat werd wel tijd ook hè? Volgende week donderdag heb ik een afspraak met de fysio. En aanstaande donderdag krijg ik de uitslag van de bloedtest. Dat spookt toch meer door m'n hoofd dan ik gedacht had... @Truus; Gelukkig voelt Joey zich weer wat beter. Hopelijk blijft het zo! @morgaine; Hoe is het nu met Norman? Geniet van het weer allemaal! Fijne dag!
@Truus geef je joey neusdruppels? Dat kan altijd wel wat helpen @chantal leuk dat je vriendin ook zwanger is, wat hebben jullie gedaan het weekend? @ Jipper wanneer krijg je de uitslag van het bloed? @Masson wanneer kreeg jij de uitslag van de mammograffie? Duurt toch maar paar dagen he? Ik had eerst cub F, maar ben 30 kilo afgevallen in paar maanden tijd dus ik heb nu meer velletjes dan borst dus die kunnen ze zo platdrukken Norman is gelukkig weer de oude op paar spikkels na in zijn gezicht. WE hebben het iig nu gehad. Hij slaapt nu als hij wakker is gaan we denk ik in de tuin spelen. Gister van mijn vriendin een keukentje gekregen. Die heb ik in de tuin gezet.
@morgaine; Morgen aan het eind middag krijg ik de uitslag. Dan belt de HA. Even een heel andere vraag. Heeft iemand van jullie een fietskar (met babyschaal)? Eind april wordt mijn vriend 30 en ik wil hem, samen met broers/schoonzussen en schoonouders, een fietskar cadeau doen. Maar er is zoveel keus. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Heb nu een mooie gezien (universele babyschalen kun je erbij kopen). Wat vinden jullie hiervan? http://www.koopgoedkoop.nl/fietsaanhang ... p-242.html
Jipper: Leuk hoor, die fietskar! Eigenlijk valt de prijs me nog mee moet ik zeggen Ik heb trouwens even de fysio gebeld, maar ze zou me weer terug bellen. We wachten af Waarom is je bloed afgenomen? Truus: Gelukkig is Joey weer wat beter. Is niet leuk als je niet weet wat er met je mannetje aan de hand is he? Morgaine: Gelukkig is Norman weer de oude! Geen last meer van jeuk? Verschrikkelijk lijkt me dat! Dat staat ons allemaal nog te wachten Mason: Ook weer beter lees ik. Fijn hoor! Heeft 1 van jullie wel eens een gelecho gehad? Die krijg ik om uit te zoeken of mijn baarmoeder een afwijkende stand heeft. Maar nu heb ik gelijk pijnstilling meegekregen, omdat erg pijnlijk schijnt te zijn Je krijgt er ook weeën van... Vandaag is er een kweekje afgenomen om te kijken of ik geen infectie in de baarmoeder heb, zodat ik een Mirena kan laten plaatsen. Ik had nog nooit zo'n eendenbek gehad, maar jeetje wat is dat ding groot zeg! Ze heeft ook nog een echo gemaakt om te kijken naar vleesbomen en cystes, maar die waren er gelukkig niet!
@Uk; Ik heb nog nooit zo'n echo gehad, maar als je het zo beschrijft lijkt me dat geen pretje... Wanneer moet je die echo laten maken? Ga je een Mirena laten plaatsen? Ik ben er nog steeds niet uit wat ik wil met voorbehoedsmiddelen. Liefst niets met hormonen, maar een koperspiraal is ook geen optie (erg slechte ervaring mee in de familie). Dus dan blijft er eigenlijk maar 1 ding over... Er is bloed geprikt om uit te sluiten dat ik een reumatische aandoening heb en om te kijken of mijn HB en schildklierwerking goed zijn. Dit omdat ik zo'n last heb van stijve benen/heupen/enkels. Al vanaf de bevalling/KS.
Jipper: ik wilde ook geen hormonen, maar de Mirena geeft 100 x minder hormonen af dan de pil en werkt dus alleen plaatselijk. Zodra je hem verwijdert zijn de hormonen ook gelijk weg. Jeetje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je gewrichten! Ik moet zeggen dat ik na de bevalling ook veel stijver ben als daarvoor. Maar heb er nog niet echt last van, ik ga ook nu pas bewegen Anyway, ik hoop dat je geen reuma o.i.d. hebt. Daar zitten we niet op te wachten he?
Nee, dat hoop ik ook niet... Ik ga er ook niet vanuit hoor en de HA eigenlijk ook niet, maar hij wilde het zeker voor het onzekere nemen. Dat is natuurlijk alleen maar goed.
De HA heeft niet gebeld. Hij zou bellen rond 17.00 uur, maar niets gehoord. Lekker is dat... Kan ik nog een dag wachten.
Pfff dat is balen zeg! Zit je de hele dag in spanning... Ik zou morgenochtend gelijk bellen en ook zeggen dat je het jammer vindt dat je niet gebeld bent.
Hoi iedereen Ben vandaag met Mason naar het cb geweest, Hij is nu 77 cm en 10.1 kilo. Hij mocht zijn 11 maanden prikjes nog niet hebben ,omdat hij zo ziek is geweest. Verder hebben we heerlijk genoten van het mooie weer @ Morgaine, Ik had de uitslag 5 dgn later. Weet trouwens niet of het je gezegd is ,maatr het kan zijn dat ze buiten de mammografie ook een echo van je borsten maken om het nog van een andere kant te zien. Dat je niet schrikt ineens als ze dat doen. Veel succes morgen. @ Jipper, die fietskar ziet er goed uit! Wat balen zeg dat je de uitslag nog niet hebt. Ik zou gelijk morgenochtend bellen. @ uk, nee heb nooit een gel echo gehad. Het klinkt niete cht prettig zoals je het omschrijft. Naar he die eendenbek Hier gebruik ik als anticonceptie mycroginon 50 ,maar helaas nog steeds vaak tussentijdse bloedingen
Ach ja, ik ga er maar vanuit dat dit betekent dat er niets aan de hand is, anders had hij vast wel gebeld... Ga nu slapen, ben erg moe... Fijne avond nog!
Truus: Deed het plaatsen zeer? Ik heb trouwens nog Lekker-in-het-Levenbonnen, ik las dat jij die graag wilde hebben? Ik heb alleen de pampers en doekjes (en nog iets maar dat weet ik niet meer) gebruikt. Wil jij ze hebben? Zijn tot eind april geldig. Jipper: Heb je de uitslag al? Morgaine: Succes vandaag bij de mammo! Mason: Dus Mason is al een hele bink he? Leuk hoor! Heb ook even in je album gespiekt, wat een kanjer zeg! En de prikjes komen later wel toch? Hoe lang moest hij nu wachten? Vandaag ga ik lekker met Ferry naar mijn zus. Daar gaan we heerlijk in de tuin genieten. Mijn nichtje is 10 dagen jonger als Ferry dus dat is erg leuk Ik neem de kinderwagenbak mee, dan kan hij lekker in de tuin slapen. Ik ga denk ik wel nog eerst even snel een zomerhoedje (hoe heet zo'n ding) en zonnebrand kopen voor hem, want dat heb ik nog niet. Ik ben niet van plan om hem in de zon te zetten, maar als hij gaat huilen neem ik hem toch op schoot. Geniet van de mooie dag allemaal!
Uk80, Het plaatsen deed geen zeer. Menstruatiepijn vind ik persoonlijk vervelender dan een Mirena zetten. Zou het zo weer doen! Ik ben voorzien in de bonnen, dankjewel! Zonnebrand van Ambre Solaire en L'oreal Solar zijn bij het Kruidvat deze week 2 halen 1 betalen! Heb hier factor 50 voor Joey gehaald. ik ga even verder hier!
Net gebeld met de assistente. Ze zou ervoor zorgen dat de dokter vanavond tussen 5 en 6 belt. Ik ben benieuwd... Maar goed, nu weet ik eigenlijk wel zeker dat het niets ernstigs is. @Uk; Heel veel plezier vandaag bij je zus. Leuk dat Ferry en je nichtje zo weinig in leeftijd verschillen. Onze jongens hebben een nichtje dat 2 maanden ouder is. Echt leuk, ook om dingen uit te wisselen met je (schoon)zus. Geniet ervan! @morgaine; Heel veel sterkte vandaag. Laat je weten hoe het was? @Mason; Fijn dat Mason het zo goed doet, ondanks het vele ziek zijn de afgelopen tijd. Wanneer krijgt hij nu de prikjes? @Truus; Zijn er ook nadelen aan de Mirena?
eigenlijk niet Jipper! Ik ben bijna niet ongi en als ik dat wel ben is het 1 dagje roze afscheiding! tja 1 ding is minder; je moet met je benen wijd om te plaatsen. Maar dat is ook peanuts als je bevallen bent
Ja nou, zeg dat wel! Daar draai ik m'n hand niet meer voor om... Misschien is dat dan toch nog wel een optie, want om nou met die rubbertjes te blijven klooien is ook niets...