Even snel berichtje, vanmorgen dus geweest voor de mammografie, ik kreeg gelijk de uitslag. Alles zag er normaal uit! Ik ben echt blij
De dokter heeft gebeld, stipt om 5 uur... Er is niets aan de hand met mijn bloed. Gelukkig! Nu moet ik naar de fysio, daar heb ik donderdag een afspraak. Ben benieuwd... De dokter zei ook nog dat ik misschien weer moet beginnen met sporten... 'Es kijken waar ik daar de tijd voor vandaag kan halen...
Das allebei goed nieuws Morgaine en Jipper! Gelukkig maar... En ja, sporten met 2 beebjes... Is al een sport op zich toch?
Haha...dat vind ik nou ook... Ik was al van plan om in september met een collega te gaan sporten (dan pas, omdat in mei deze sport stopt en in september de nieuwe groep van start gaat). Ik wacht ook nog maar even af wat de fysio zegt, maar heb net met m'n vriend afgesproken dat ik op vrijdagmorgen een uur ga banenzwemmen. Dat deed ik vroeger ook vaak en dan is m'n ventje vrij, dus dat moet lukken... (Durf alleen nog niet zo goed in m'n badpak/bikini in het openbaar te verschijnen met m'n blubberbuik en cellulitisbenen... )
Hoi idereen Nou alle berichen zijn weer weg he Gaat nog niet echt van een leien dakje deze site Hoe is het verder met iedereen?
Hier gaat het lekker! Het wordt mooi weer Lekker even wandelen, want ben weer aangespoord toen ik vanmorgen op de weegschaal stond, hihi! Wat gaan jullie doen vandaag?
Hallo allemaal Ik had me gister voor gesteld, maar helaas zijn alle berichten weg. Ik ben nu 26 weken zwanger en heb bij mijn 20 weken echo gehoord dat we een zoon krijgen. Ben echt heel nieuwsgierig naar hem en het lijkt me leuk om gezellig met jullie mee te kletsen. Ik denk dat ik lekker van het weer ga genieten, mijn vriend heeft vrij vandaag en we hadden het plan om misschien naar België te gaan. Groetjes Suzanne
@ Uk80: Mijn man moest eigenlijk ook werken, maar heeft op het laatste moment vrij genomen. Ik hoop dat het met de paasdagen ook een beetje zulk weer word dan krijgen we een paar mooie dagen
Hoihoi! Nou, lekker dan, alles weer weg... Beginnen we gewoon wéér opnieuw! Wat een prachtig weer hè? Zelfs de jongens hebben het voorjaar in hun bol! Luuk was vanmorgen zo aan het feesten dat hij na een uurtje z'n ogen niet meer open kon houden. Straks 'ren' ik even de stad in voor ze weer en fles moeten (mijn vriend is ook thuis, altijd op vrijdag) en vanmiddag moeten we naar een verjaardag van mijn oudste neefje. Is wel gezellig. @Suus; Lekker naar België. Waar ga je dan naartoe? De kust of naar Antwerpen ofzo? Is hier bijna om de hoek... @Uk; Sja, de weegschaal... Daar ga ik maar niet te vaak opstaan. Da's erg frustrerend. Maar de spiegel is nog erger. Die blubberbuik... Leuk hoor, zwanger geweest zijn... @Mason; Hier is alles goed. En met jou? En natuurlijk met Mason?
Tja Jipper: Ik draag voor mijn werk een uniform en moet daar straks wel weer in passen... Nog 10 kilo te gaan, dan moet het wel lukken...
@ Jipper We gaan waarschijnlijk naar Antwerpen. Het is dichtbij dat geef ik toe, maar vind het een leuke stad om te shoppen. Misschien nog wat kleertjes voor de kleine scoren, als ik wat leuks zie. Maar dat zal vast wel
Da's toch helemaal niet erg, dat het lekker dichtbij is? En Antwerpen is een hardstikke leuke stad! Daar vind je vast wel iets voor de kleine. Brugge en Gent zijn ook leuke steden, dus als je nog eens wat meer tijd hebt zou ik ook zeker daar eens gaan kijken. Maar misschien pas als je kleintje er is dan...
Da's toch helemaal niet erg, dat het lekker dichtbij is? En Antwerpen is een hardstikke leuke stad! Daar vind je vast wel iets voor de kleine. Brugge en Gent zijn ook leuke steden, dus als je nog eens wat meer tijd hebt zou ik ook zeker daar eens gaan kijken. Maar misschien pas als je kleintje er is dan...
Suusje nogmaals welkom hier! Belgie, LEUK! Mijn moeder is per 1 Januari in Belgie gaan wonen. Hoe is het verder hier? Wij zijn vanmorgen naar het CB geweest. Joey is nu 12.300 gram en 82 CM. Qua lengte en gewicht loopt het perfect, hij volgt zijn eigen lijn.