Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Sjonge, wat veel nieuwe mensen plotseling...

@mama1984; Van harte welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Het lijkt me heerlijk als je zoontje zulke dingen tegen je zegt. Kan bijna niet wachten... ;)

@Nanske; Ook van harte welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat alles goed? Hoe ver ben je nu?

@Suus; Spannend allemaal! Kan me voorstellen dat je nu al je aandacht en tijd hieraan besteedt. Overigens; ben je nu al met verlof dan? Of werk je sowieso (nog) niet?
    Wel jammer dat je geen tuin of balkon hebt. Het is toch wel lekker zo'n eigen plekje buiten. Maar misschien dat het nog eens komt? ;)

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi mama1984 en Nanske: Welkom bij de jongensmama's :D

3. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Jipper,

Dank je wel. Alles verloopt prima. Ik ben nu bijna 22 weken, dus over de helft. :)
    Ben uitgerekend voor 22 augustus... dus ik kan beginnen aftellen he... :)

Groetjes.
    Nanske

4. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Uk80! Dank je wel hoor!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hallo allemaal!

Nieuwe mama's van harte welkom!

Nanske, geloof me, als je een meid krijgt zoals ik dan mag je je borst vast natmaken...

@all; lief dat jullie naar Joey vragen. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Zo kan hij de hele wereld aan en zo huilt hij om een scheet.
    Net had ie 35.6 dus HA gebeld. Die moet ik zo terugbellen...

....Word vervolgd....

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Truus; Arm kereltje! (en arme mama... ;) ) Hopelijk knap hij snel op. Heb je al iets van de HA gehoord? Sterkte maar weer...

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Pfff...de jongens zitten in de 19-weken sprong. Ik weet het nu zeker. Ze slapen nauwelijks overdag en worden 's nachts ook plotseling weer vaker wakker, drinken minder goed, zijn dan weer vrolijk en dan weer strondvervelend (zoals nu... :rolleyes: ). Ik word er zelf helemaal kriegel van. Weet af en toe even niet waar ik het zoeken moet. Aan de andere kant wel weer fijn dat ze het tegelijk hebben, dan zijn we er in ieder geval weer in 1 keer vanaf...

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hmmmm.....beetje jammer dat ik geen mailtje heb ontvangen dat er weer gereageerd was in dit topic :( , nou ja.....zal nog wel een nasleep van de verhuizing van de site zijn denk ik ;) .

Meiden, bedankt voor jullie leuke welkom, ik voel me al lekker thuis hier :D (zegt ze heel dapper na bericht nummer 2 ;) )

Jipper: Jij ook last van 2 jongens die in een sprong zitten?! Hier nog eentje zeg.....pfffff.....ik heb geloof ik een echt driftkikkertje op de wereld gezet, haha! Maar wel een hele lieve hoor ;) .....

Quinten heeft sinds zaterdagavond besloten om maar niet meer door te slapen 's nachts. HIj is nu iedere nacht standaard om 4 uur wakker en weigert te slapen. Ja, om even na 7en weer, maar daar hebben we natuurlijk niks aan :rolleyes: ..... Ach, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n probleem hoor, vind het rotter voor hem dan voor mezelf dat 'ie niet slaapt. Alhoewel dat doorslapen me beter beviel uiteraard ;) .

Uk: Ohhhw, wat leuk! Z'n handjes ontdekken! Mooi is dat hè?! Ik zwijmel iedere dag weer als ik zie dat Quinten weer iets nieuws doet/ontdekt...*zucht*.....

Truus: Sterkte en beterschap voor Joey!

Suus: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk hoor! Veel plezier met de voorbereidingen!

Morgaine: Heftig, wat je maag betreft zeg! Je komt heel sterk over in je manier van vertellen erover. Kan me voorstellen dat je kijk op het leven nu echt veranderd is. Petje af voor je meis! Maar wel fijn dat je zoveel kilo kwijt bent nu!

Jenny: Wat een geweldige knullen heb je zeg! Hele leuke foto's!

Ariel: Leuk hoor, 'zo jong' mama zijn! Ik had het ook heel graag gewild, maar manlief werkte niet echt mee ;) . En toen hij eenmaal zo ver was heeft het uiteindelijk nog ruim 2 jaar geduurd, dus het was even wachten..... Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

Quinten heeft net vis gegeten. Gadver #-o , ik vind dat zelf zo ontzettend goor! Maar ja, heb het toch maar gemaakt net, samen met worteltjes en aardappels, hij vond het weer erg lekker :rolleyes: . NOu ja, als ik het maar niet hoef te eten, dan vind ik het allemaal best :) .

Ik ga nu gauw aan het eten beginnen, want straks moet ik weer een uurtje spinnen, tjsa...je wilt afvallen of niet hè?! :D

9. ProudMum

Ha gesproken. Temp is niet zorgwekkend en zolang Joey goed drinkt mag ik me niet druk maken om de diarree. (4 luiers in 5 min en bomvol gepoept)
    En mocht het morgen/vannacht weer/nog zo dan gaan we er even langs want zo mogen w het weekend niet in.

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Truus; Jeetje wat zielig zeg! Is hij verder wel vrolijk? Of juist hangerig/ sloom?
    Gelukkig nemen ze je wel serieus, dat scheelt al denk ik.

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @welkom mama1984 leuk dat je de jongens zo vlak na elkaar heb gekregen zo kunnen ze fijn opgroeien samen

@Nanske ook welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik persoonlijk heb liever jongens in de pubertijd dan meiden hoor. Die van mij zijn ook best lastig maar je zit niet zo in angst ivm loverboys verkrachtingen etc

@Truus hopelijk gaat het morgen beter dan, hij heeft nu iig geen koorts meer. Jeetje wat heb jij veel berichten en je bent nog later dan mij geregistreerd :)

@Joli haha ik dag spinnen dat is ouderwets? Maar ik begrijp dat het een sport is :)

@Jipper leuk he die sprongentjes, jij geeft geen borstvoeding he? heb je dat wel geprobeerd? lijkt mij best lastig met 2 kleintjes

Ik hoop dat ik niemand bent vergeten.
    Vandaag was Norman weer een dag weg, zwemmen en peuterspeelzaal. 1 kant is het wel lekker hoor, dagje rust maar ik mis hem altijd zo. Straks was ik aan het zappen en zag ik programma's waar Norman wel eens naar kijkt, ik kreeg gelijk een dikke keel en tranen in mijn ogen. Maar hij vind het zo leuk, dus tja dat pak ik hem niet af.

12. ProudMum

Het is heel wisselend.... Zo speelt hij heel lief met zijn loopauto om vervolgens in paniek te raken en te gaan huilen.

Zijn evenwicht is wel uit balans. Hij loopt wankel, stuikelt overal over en stoot steeds zijn bolletje. Dus nu maar aan het kruipen geslagen LOL

Het mocht tijd worden dat ik serieus word genomen. Ik ben 6 weken aan het klooien geweest voor er eindelijk erkend werd dat Joey zware reflux had....

13. ProudMum

Knuff morgaine!
    Hihih ja, ik kan best kleppen!

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Jeetje, wat zielig voor je kleine man Truus. Wel fijn dat je nu gehoord wordt, 6 weken lopen klooien toen joh :confused: , belachelijk!

Morgaine, haha! Ja, ja, ik zit te spinnen achter zo'n wiel, lekker ouderwets ;) .
    Nee hoor, ik ben net echt helemaal afgemat op de spinningfiets, zit hier nu nog na te zweten zeg, pffffff..... Ach gos, wat sneu dat je je zo verdrietig voelde vanmiddag, zo zonder Norman thuis.

Ik heb vanavond voordat ik naar de sportschool ging, Quinten z'n flesje gegeven en op bedje gelegd. Nu maar weer afwachten voor hoe lang. Ik hou alvast maar weer rekening met een nachtfles, dus ik ga gauw douchen en naar bed straks. Morgen moet ik ook een dagje werken, dus het kan zomaar een kort nachtje worden ;) .

Truste!

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo,

Bedankt allemaal voor jullie warme welkom :D

@ Joli: Heeft Quinten lekker doorgeslapen?

@ Morgaine: Als ik mijn oudste naar de psz breng kom ik vaak een buurvrouw tegen en die zegt dan '' oo gaat hij weer naar de psz?.. heb je even lekker rust''
    Ik zeg dan ook meteen ''ik heb hem liever bij mij thuis hoor''
    Voor hem vind ik het leuk zodat hij lekker kan spelen met leeftijdsgenootjes.. maar wil hem nog altijd het liefste bij mij hebben :D

@ Truusdemier: Hoe is het nu met Joey?

@ Jipper: hopelijk zijn je jongens snel door de 19 weken sprong heen.. poehh zal niet altijd meevallen denk ik voor je.. je hebt er tenslotte 2 tegelijk.
    Haha ik hoop dat je niet veel last zult hebben als ze eenmaal in de peuterpubertijd zitten...maar dat duurt nog even.

Nou tijdens dat ik dit zit te typen komt mijn oudste naar mij toe en pakt me vast en zegt ''mama is mijn vriend'' ...Heeeerlijk :D
    Mijn kleine kereltje zit in de box te kletsen en te lachen naar me...
    Haha ben helemaal verliefd op mijn mannetjes :D
    Vanmiddag moet de oudste naar de psz en aan het eind van de middag moet ik werken tot laat in de avond.
    Zijn er nog meerdere die werken?
    Nou ik ga hier even met de stofzuiger door het huis..
    Fijne dag allemaal!
    Sorry als ik vergeten ben op iemand te reageren.

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

:cry: :cry: :cry:

Ik heb 2x 5 pagina's opnieuw getikt en per ongeluk op backspace gedrukt en de 3x keer weer per ongeluk weggeklikt.
    Het spijt me heel erg ik kan niet alles weer opniew tikken aangezien de kleine man wakker is. Even heel globaal wat ik nog uit mijn hoofd weet :)

Ben een beetje afwezig geweest, maar ik was zelf niet lekker en ik had het super druk op mijn werk :(
    Mason kan sinds vanmorgen kruipen :D:D Hij deed al een tijdje kontschuiven en nu dan zit :D We gaan zometeen lekker weg naar centerparcs.
    Vanaf maandag ben ik er weer helemaal bij :) Niet teveel keltsen het weekend he ;)

@ truus , beterschap met Joey,
    @ jipper, vervelend zeg die sprongen en jij hebt ze nog in 2-voud ook :S:S Die opmerking van die vrouw echt heel erg.
    @ Jenny ,wat goed van het afvallen. Ias de coach via een sportschool?
    @ uk, Fijn dat het met Ferry weer zo goed gaat . Leuk he die nieuwe dingen ontdekken.
    @ Morgaine, die opmerking van die maag was iss niet erg tactisch :(
    @ suus, van harte met je huwlijksaanzoek. super leuk :D
    @ alle nieuwe dames ,van harte welkom :D:D:D
    @ de nieuwe dames die zwanger zijn, ook van harte welkom en gefeliciteerd.

17. ProudMum

Tja Joey.. Nou ik weet het echt effe niet.
    4.00 wakker, huilen en jammeren. Toch erna slapen
    4.30 wakker, huilen en jammeren. Niet meer in slaap te krijgen. Mike die tekeer ging dat ik Joey maar een zetpil moest geven, als ie maar zijn kop hield. Dus ik zei dat dat wel lekker makkelijk was om te doen en dat ie zelf maar zijn bed uit moest gaan als hij dat zo nodig vond. En dat ie de pleuris kon krijgen :oops:
    Temp van Joey was weer 35.6 en 23 graden op zijn kamertje. Geen zetpil gegeven en heb een broodje gemaakt voor hem met een flesje drinken. Dat was op, hij ging weer in zijn ogen wrijven dus om half 6 op bed gelegd en sliep meteen. Ik ook erin en om 8.30 werd ik wakker van een spelende Joey. Dus banaantje gegeven en lekker opgegeten. na 15 min huilen, jammeren en uit frustratie aan mijn haren trekken. Dus ik heb teruggetrokken (zachtjes, maar wel dat ie schrok) waardoor hij begon te huilen. Getroost, in bed gelegd om half 9 en nu slaapt ie nog....

Yeah Mason! Wat goed zeg!
    Welk park gaan jullie?

Mama1984, wat heerlijk zeg! Kan niet wachten tot Joey meer gaat praten!
    Hier hoor ik alleen het volgende;
    Nijnie
    Buhbah (Bumba)
    papa
    HMMMM!

@ Sporten/Afvallen; Ik kan me er nog niet toe zetten. In de lounge werd ik wel herinnerd aan Atkins, mijn collega is er goed mee afgevallen dus ik wil het wel eens proberen!

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @morgaine; Ach gosh...je hebt 'omgekeerde heimwee' naar je mannetje. ;) Dan heb je hem vast helemaal plat geknuffeld toen hij weer lekker thuis was. Dan is het extra genieten hè?

@Truus; Jeetje, die arme Joey! En natuurlijk arme mama (en papa). Hopelijk knap hij echt snel op nu! Heb je na gisteren nog contact gehad met de HA? Is er niets te krijgen voor de 6e ziekte? Of is het een kwestie van uitzieken? Sterkte meid!

@Joli; Wow, wat goed dat je zo fanatiek sport! Hier is het ook echt weer nodig. Het klinkt als uitstellen, maar in september ga ik écht ook weer sporten. Nu zou ik nog even niet weten hoe ik dat moet doen...
    Heeft Quinten lekker doorgeslapen trouwens?

@Mason; Ben jij ook weer opgeknapt? En Mason? Geniet van jullie weekendje weg. Heerlijk in een huisje in Centerparcs. Ik duim voor jullie dat het prachtig weer wordt. En anders is daar altijd nog het zwembad natuurlijk! ;) Veel plezier!

@mama1984; Wat een lekkere mannetjes heb je als ik dat zo lees. Heerlijk genieten zeg!
    Wat voor werk doe jij?
    In principe werk ik ook, ik geef les op een VMBO-school. Maar nu heb ik nog lekker ouderschapsverlof tot september! Goed geregeld hè? ;) (Hoewel ik zo zachtjes aan wel weer zin krijg om aan de slag te gaan. Even in een andere omgeving, met andere mensen...)

@Uk; Heeft Ferry ook weer lekker doorgeslapen vanacht? Hoop het voor jullie!

Nou, hier zijn de jongens gelukkig weer in een wat beter humeur... Gisteren was het echt even niet leuk. Gelukkig was mijn vriend ook thuis, anders had je me helemaal wel kunnen opvegen aan het eind van de dag.
    Luuk heeft gisteren dat hormoonkuurtje gekregen tegen z'n eczeem. Het moet ook op zijn handjes gesmeerd worden, maar omdat hij zijn handjes steeds in z'n mondje stopt moet hij na het smeren katoenen handschoentjes aan (dat doe ik als hij gaat slapen). Net even gekeken, hij ligt zo lief te slapen met z'n handschoentjes aan... :) ;) Ga maar 'es even een foto maken straks...hihi...

Fijne dag allemaal verder. Wij gaan straks naar mijn ouders, m'n vader is jarig. En voor degenen die weg zijn dit weekend; heel veel plezier en tot maandag! ;)

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi hoi,

Morgaine: Norman was vast heel blij toen hij je weer zag! En andersom natuurlijk ook :)

Truus: Heb ook nog nooit van de 6e ziekte gehoord. Wat is het precies? Hoe lang duurt het?
    Hoop dat hij snel beter wordt hoor! En anders gewoon de HA bellen hoor!

Mason: Ahhh wat lekker, een weekend weg! Ben ik ook wel aan toe. Geniet er maar van!
    Ook ik duim voor mooi weer ;) Tot maandag!

Jipper: Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! =D>
    Wat lekker dat je tot september ouderschapsverlof hebt! Je hebt natuurlijk 2 jongens ;) Is het bij jullie ook betaald? Of doen jullie het nu van 1 salaris. Ik moet in juli weer beginnen. In juni ook een weekje, want dan heb ik cursus wat echt niet uitgesteld kon worden. Ach ja, heb al gehoord (van manlief die hetzelfde werk doet) dat die cursus niets aan is en je alleen maar een beetje hoeft te zitten en te klikken op de pc. Dus is wel lekker om in te komen. :) Dan moet ik in juli ergens weer komen, maar volgens mij heb ik vlak daarna ook zomervakantie dus in augustus weer echt aan de bak :)
    Ferry heeft vannacht geslapen van 23:45 - 05:30 uur (geloof ik, ik was niet helemaal op de wereld, manlief heeft het flesje gegeven )
    Wat fijn dat de boys weer wat beter in hun velletje zitten. Kunnen ze al wat nieuws of heb je het nog niet ontdekt?
    Wat zielig voor Luuk, kan hij niet eens lekker op zijn handjes sabbelen ;)

Joli: Heeft Quinten goed geslapen vannacht? Of kon je er toch weer uit?

Wij gaan vanavond lekker winkelen zonder Ferry. Dit is de 1e keer dat we zonder hem iets gaan doen, dus best wel spannend! Maar hij is in goede handen hoor, hij is bij mijn zus. Lekker spelen met zijn 10 dagen jongere nichtje :)

Fijn weekend allemaal!

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Uk; Zie je het zitten om dan weer te gaan werken, of denk je er nu liever nog niet aan? Wat voor werk doe je? Of zeg je dat liever niet? Mag hoor, zo privé is het hier natuurlijk niet... ;)
    Spannend om vanavond voor het eerst zonder Ferry weg te gaan. Gelukkig is hij in goede handen, bij iemand die je echt vertrouwd. Heerlijk dat dat kan hè? Ik had er de eerste keer nog niet zo'n moeite mee. Het was toen ook nog niet zo lang nadat ze thuis gekomen waren en het 'achterlaten' zat er nog een beetje in natuurlijk. We moesten ze, toen ze nog in het ziekenhuis lagen, iedere dag achterlaten. Nu vind ik het veel moeilijker en ligt het er echt aan wie er oppast. Ergens naartoe brengen hebben we nog nooit gedaan, dat zie ik nog niet zo zitten.

Aan de jongens merken we nog niet écht hele nieuwe dingen, maar dat zal wel komen. Hoewel Daan zich gisteren bijna omrolde. Dat is wel nieuw. Dus ik ben benieuwd hoe dat zich verder zal ontwikkelen. Nu liggen ze hier lekker boven te slapen. Er is nu even geen visite verder, dus ik mocht even van m'n moeder achter haar laptop... ;) (sja, dan moet je dat weer netjes aan je moeder vragen haha...)
    Onze kleine nicht is er ook. Die ga ik nu weer even entertainen!

Veel plezier vanavond. En niet teveel kopen hè? ;)

Deel Deze Pagina