Mason het afvallen heb ik zelf gedaan, zonder coach. (vrijdag weegdag, nog 3 ons te gaan! Volgende week feest? ) Joli kan het zijn dat ik je nog ken van de groep zwanger na een miskraam?
Hoi mama's! Mijn oudste zoontje is echt een papa'skindje, gelukkig krijg ik ondanks dat toch ook elke dag lieve opmerkingen van hem te horen 8) Ik heb de laatste tijd nogal hoofdpijn door de zwangerschap en toen kwam hij me van de week 's morgens wakker maken om te vragen of mijn hoofdpijn nu weer over was, omdat ik de avond ervoor zo' n last had Of op dagen dat mijn man thuis is wil hij perse dat hij hem naar school brengt, want voor mij vindt hij het 'smorgens veel te koud buiten. Laat mama nog maar eventjes in bed liggen anders krijgt ze pijn aan haar buikje, het is veel te koud buiten Hij is ook echt helemaal dol op zijn kleine broertje. Van de week zei hij over zijn broertje (die zich nogal vies had gemaakt met het eten van een danoontje), kijk mama hij lijkt een beetje op Spiderman ---> Viesman! En man sprak hij daarbij op het Engels uit Ik heb hem al eens voorzichtig gevraagd wat hij ervan zou vinden als we nog een babietje zouden krijgen. Oh heel leuk zei hij, zat hij eventjes te tellen om vervolgens tot de conclusie te komen dat hij er nog wel 18 babietjes bij wil Vanaf dat hij weet dat hij 18 kilo weegt, vindt hij dat nogal een interessant getal hihi
*smelt* Wat een heerlijke momenten Ariel! Uk80, heb je wat leuks gekocht? Jipper, goed van Daan dat hij bijna omrolde! 6e ziekte moeten ze echt uitzieken hoorde ik. Maar nu grijpt Joey ook af en toe naar zijn oortje. Dinsdag was hij helemaal nagekeken, zo snel kan er toch geen oorontsteking komen? Verder is Joey bijna weer zichzelf! Wel nog snotteren, maarja; what else is new? Ik weet dat als hij in Juni nog zo snotterig is zijn neusamandelen worden weggehaald. Continue zit zijn bovenlipje vol snot. Echt sneu. Hopen dat het lekker weer blijft, we zijn uitgenodigd voor BBQ in Maarssen!
Ariel: Ik ben al helemaal weggesmolten door de opmerkingen van je zoontje! Laat staan als het je eigen zoontje is En hier ook een papa's kindje hoor! Papa hoeft maar in beeld te komen en het is lachen geblazen. Ik moet er erg veel moeite voor doen Truus: Wat fijn dat Joey weer bijna opgeknapt is! Alleen naar zijn oortje grijpen, dat zou ik toch wel even in de gaten houden. Ik heb geen idee hoe snel ze dat kunnen ontwikkelen, maar ik zou er toch op letten. Misschien weten de meer ervaren mama's hier meer van. Veel plezier op de bbq! Jipper: Ik heb nu nog geen behoefte om te gaan werken. Maar ik ben ook pas net begonnen met genieten van Ferry. Eerst was alles nog eng en om de haverklap bij hem kijken enzo. Ik durfde ook nergens met hem heen. Maar het gaat steeds beter dus dat gaat goed! Mijn werk vertel ik je wel in een pbtje Hoewel ik natuurlijk helemaal niet meer anoniem ben na de geboorte van Ferry. (komt door manlief, hij had een bericht gepost toen hij geboren was ) En wat knap dat Daan bijna omrolde! Ferry kon eerst wel rollen van zijn ene zij naar de andere, maar nu doet hij dat niet meer... Ach, geeft me niets, laat hem maar even genieten van het baby-zijn en dan komt het vanzelf! Ik vind het wel leuk dat we nu meer interactie hebben! Hij reageert nu echt op mensen en vooral het lachen vind ik fantastisch! Dat maakt mijn hele dag altijd weer goed! Jenny: nog 3 ons te gaan! Geweldig! We hebben gisteren echt onwijs veel gekocht! Het was ook heel gezellig en Ferry heeft zich goed gedragen bij mijn zus
@ Jipper: Ik werk in de thuiszorg... ik ga de wijk rond om voornamelijk ouderen te begeleiden /helpen bij Algemene dagelijkse handelingen en medicijnen.
Hey meiden, Lekker aan het genieten van het weekend? Het weer werkt hier in ieder geval goed mee! Gisteren heb ik een dagje 'vrij' gehad. Ben ik heerlijk met m'n moeder gaan winkelen in Vlissingen en daarna hebben we in de zon op de Boulevard gegeten, wijntje gedronken. Na het eten zijn we gaan kijken naar mijn vader, die weer een wedstrijd moest roeien. Dat was fantastisch in de zon natuurlijk. Ik ben zelfs een beetje verbrand in m'n gezicht. Het zomergevoel kwam helemaal over me... 8) Vandaag zouden we niets doen, maar m'n schoonouders hebben bedacht dat het wel weer tijd is om hun kleinkinderen te zien (en daar hebben ze ook gelijk in). Dus een dagje in de tuin hangen en niets doen is er weer niet bij... Bovendien is m'n vriend niet lekker...en wat kunnen mannen dan zuchten en steunen... Ik hoop maar dat hij snel opknapt, want ik kan hier heel slecht tegen...
JIPPER !!! Weet je wat ik mij bedacht. Een kennisje van mij heeft ook een tweeling Tom en Luuk. Grappig he!
Ik heb gisteravond gewerkt , vannacht op het werk geslapen en de ochtenddienst gedraaid. Gelukkig wel een goede nacht gehad. De intercom ging maar 1 x af en er waren geen nachtelijke spoken. Nu even een broodje eten met de jongens en dan gaan we naar het circus. Jipper beterschap voor je mannetje. Zieke mannen zijn niet echt geweldig nee.
oja misschien handig te vertellen wat voor een werk ik doen. Ik werk met verstandelijk gehandicpaten. We hebben 3 groepen in huis, een ouderen/dementerende groep, een verzorgende groep en hoog niveau die in eigen appartementen wonen. Ik werk op de verzorgende groep maar snachts ben je alleen voor de 3 groepen. (31 mensen).
Oh Ariel, wat een heerlijke momenten zijn dat zeg! Hier zat er nog eentje weg te smelten tijdens het lezen van je verhaal . Uk: Het ontroerde me net echt toen ik las dat je nu ècht van Ferry kunt genieten, mooi hoor! Het lijkt me idd zo enorm spannend wat jij en je man hebben meegemaakt. Fijn dat het genieten nu is begonnen meis! Jipper: Balen dat je dagje niksen niet doorgaat vandaag. Oh, en dan ook nog een zieke man in huis, da's helemaal het toppunt van ergernis hè?! Hahaha! Succes ermee Truus: Fijn dat Joey weer opknapt! Jenny: Ja! Klopt, ik heb ook even meegeschreven bij zwanger na miskraam. Jij nog steeds? Leuke baan heb je trouwens! Lijkt me enorm dankbaar werk, bezig zijn met verstandelijk gehandicapten. M'n schoonmoeder en schoonzusje doen het ook en zijn er helemaal vol van. Quinten heeft me nog steeds niet laten slapen 's nachts. M'n man zit nu in de nachtdienst, dus mag ik er zelf iedere keer uit. Gelukkig heb ik overdag nog weleens een momentje om bij de tanken. Lekker weertje vandaag hè?! We gaan zo naar m'n schoonzusje toe, ze viert haar verjaardag. Ze heeft geitjes in haar tuin, dus ik ben benieuwd hoe de kleine man daarop gaat reageren. Oh ja! Mag ik nog even zeggen hoe trots is op 'm ben trouwens ..... Sinds gisteren tijgert hij door de huiskamer, haha! Zoooooo enorm leuk Fijne dag iedereen!
Zeg uhm Quinten wil jij Jaron leren hoe dat tigeren gaat? Jaron komt niet verder dan pirouettes draaien. Joli ik schrijf inderdaad nog steeds bij dat groepje. Ik heb inderdaad echt heerlijk werk. Ik hou echt van mijn mensen. Ze geven me zoveel goeds. het voelt echt als een zege om voor ze te mogen zorgen. Natuurlijk is het werk ook wel eens niet dankbaar, want ik heb wel eens door de gang moeten rennen omdat er een stoel naar me gegooid werd. Maar goed, dan denk ik altijd maar dat ze er niet voor de zweetvoeten wonen en me in die situatie meer dan ooit nodig hebben.
GROOT NIEUWS!!! Na bijna 9 maanden tandloos zie ik nu een heel klein stipje in het mondje van Jaron. Jawel, de eerste tand! Wij zijn trots!
JeeeJ Quinten! =D> Jeej Jaron! =D> Zo zie je maar, de een krijgt tandjes en de ander tijgert LOL Ik werk bij de "Steeds verassende en altijd voordelige drogist". Hans Kazan is onze vaste klant LOL De bbq ging niet door helaas. Het weer werkte niet mee, Joey was niet in zijn hum en dus ik ook niet wat ik op vriendlief afreageerde. Uiteindelijk lagen we alledrie te slapen. Daarna was alles weer goed! En toen ik sliep had ik een droom over een brusje voor Joey. ik was zwanger van een meid en er kwam steeds een naam in die droom voor. Dus we weten nu al een naam voor een meid, vriendlief vind hem ook geweldig! Nu maar hopen dat ie niet door iemand word ingepikt, dat zou ik echt niet OK vinden namelijk
Sjonge, wat een nieuws allemaal! =D> =D> =D> =D> =D> Voor de boys die allemaal nieuwe dingen hebben/kunnen. Knap hoor! En genieten voor de mama's. Onze jongens zitten nu even zeer geconcentreerd Baby-TV te kijken, terwijl papa kookt. Dus ik heb heel even een momentje voor mezelf. Ben erg moe en voel me niet zo happy. Kan niets hebben en sja, wie moet het dan ontgelden... En hij voelt zich al niet lekker... PMS waarschijnlijk... Maar goed, dat gaat dan ook wel weer over. @Truus; Wat bijzonder dat je zo'n droom hebt gehad. Hopelijk komt 'ie uit als jullie zo ver zijn. Zou wel heel geweldig zijn hè?
oh jipper nou had ik Tom en Luuk onthouden maar het was Daan en Luuk. Nee die combi ken ik niet. Sorrrrrrry
@Jenny; Geeft niets hoor! Deze link is wel wat voor ons meiden! http://www.volkskrant.nl/kunst/article1 ... etje_waren
Wow! Wat een knappe beebjes hier allemaal! Hoera voor Quinten =D> En Hoera voor Jaron =D> Jipper: Vanaf wanneer hadden jouw mannetjes in de gaten dat ze tv konden kijken? Ferry heeft de televisie nog niet ontdekt Truus: Wat een leuke droom zeg! En wat super dat vriendlief het ook zo'n leuke naam vindt! Wij zijn vandaag met Ferry naar het cb geweest. Het was weer tijd voor zijn prikjes Hij was echt heel erg boos op de verpleegkundige, heb hem nog nooit zo boos gezien. HAha Hij was ook enorm gegroeid! Hij weegt nu 6180 gram, ben zo trots op hem! =D> Nu maar hopen dat hij niet teveel last krijgt van de prikjes. De vorige keren gelukkig niet, dus we zullen zien. Hij krijgt nu ook Nutrilon A.R. tegen het spugen. Hoop dat dat beter gaat en dat hij niet weer verstopt raakt, want dan hebben we er ook niets aan
Hmm...dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ze kunnen in ieder geval al heel lang heel goed zien. Daarin moeten we echt wel gewoon de kalenderleeftijd aanhouden. Ik denk dat ze met een maand of 5 (kalenderleeftijd dus) in de gaten hadden dat er iets beweegt op dat grote scherm. Het is wel heel grappig om ze te zien tv-kijken. Daan houdt bijvoorbeeld erg van sport haha... In ieder geval, dan kijkt hij altijd heel geconcentreerd naar de tv. Vooral schaatsen en voetbal... Voor Luuk maakt het niets uit. Hoewel; gisteren toen ze Baby-TV aan het kijken waren (en wij in de keuken stonden) hoorden we plotseling een heel zielig huiltje. Toen ik ging kijken wat er aan de hand was kon ik niets bijzonders ontdekken, behalve dat de aftiteling van het filmpje was begonnen! Het zal toch niet waar zijn hè? Heb je al iets kunnen merken van de prikjes? Wij hebben hier nooit echt iets gemerkt, behalve dat ze na de prikjes altijd héél goed slapen. Dus misschien kun je wel weer een hele nacht slapen... Ferry is inderdaad groot geworden zeg! Nog even en hij heeft onze jongens ingehaald! =D> =D> =D> voor Ferry!!
Lijkt mij best een leuk boekje hoor. Zal best veel onzin in staan maar sommingen dingen kloppen wel. Hmm misschien leuke tip voor moederdag. Leuk al die verhalen over tijgeren en tandjes, ik ben die stadium al voorbij, ik ben nu een beetje bezig te zijn met potje plassen. Gister heb ik hem de luier af gedaan, potje inzicht gezet. Maar hij plaste gewoon in zijn boxershort maar besefte het wel, oooh zei hij Norman plassen in potje doen. Maar ja we hebben allen tijd. Verleden week was ik op de CB en er was een vrouw met een baby van een paar weken oud. Ik moest gewoon bijna huilen, geestelijk wil ik zo graag nog een kind he. Op zich kwa leeftijd zou het net nog alemaal kunnen. Maar ja ik heb die ziekte achter mijn rug. Het lijkt mij toch beter van niet maar ja het gevoel kan je niet tegen houden. Daar moet je op mijn leeftijd toch mee bezig zijn, wel of niet nog een kindje en niet over kanker en dood gaan Maar goed, leuk onderwerpen, gaan jullie nog wat leuks doen? Wij zijn dus nog steeds bezig met de tuin en de aanbouw, de aanbouw schiet al op. Ik geloof alleen nog het dak en de voorkant. Dan kunnen eindelijk de schuttingen er weer geplaats worden, eindelijk weer privacy.