Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Truus: Veel succes en sterkte morgen!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey meiden,

Ben een beetje aan het kijken wat ik moet labelen voor het KDV.
    Hebben jullie tips?

Gister lisexisie gehad, ging niet helemaal goed. was niet voldoende verdoofd.
    Daarna met Joey naar HA, die is doorverwezen naar de KNO voor zijn neusamandelen. 20 mei word joey verwacht

Hoe is het verder met iedereen?

3. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @Truus oei dat is minder, heb je napijn gehad? Bij Stanley is ook zijn neus amandel verwijderd ook zijn keel btw. Van de neus heeft hij geen last van gehad.

@Jipper fijne vakantie, hopelijk is het bij jou beter weer, hier regent het alleen maar.

Bah ik word echt gaar van het binnen hangen, geef mij de zon maar. De oudste hebben ook vrij van school en hangen ook maar beetje binnen. Wat gaan jullie doen met Koninginnedag?
    Hier ligt het echt aan de weer, maar ga sowieso wel vuurwerk kijken. En verder even kijken hoe het weer loopt dan ga ik een paar dagen naar de camping van mijn vader. De oudste vinden dat toch niks aan, kan mijn broer hier logeren en gaan wij met zijn 3en lekker ff paar dagen weg. Even andere omgeving. En misschien dit weekend zwemmen in een dorp hier vlakbij, daar hebben ze ook bubbel baden met lekkere geurtjes en Turkse stoombad. Dan is de vakantie zo weer voorbij

4. ProudMum

Beetje een zwaar gevoel in mijn buik wanneer ik teveel doe Morgaine, voor de rest valt het gelukkig mee.
    Hier gaan we naar het park toe, naar de kindervrijmarkt. En misschien met MissyZuilen mee naar Baarn toe. Dit alles mits het weer het toelaat.

Ik heb Joey ziek op kunnen halen bij de oppas vanmorgen, en nu is er niets meer aan de hand. Gekke wezens die kinderen!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Wat is lisexisie?

Fijn dat Joey al zo jong geholpen kan worden. Wij hebben met Ruben zo lopen emmeren omdat ze jonger dan 2 liever niet helpen. Dus gloria, voor zijn 2e verjaardag kreeg hij een doorverwijzing cadeau. Met 2 jr en 3 maanden is hij daadewerkelijk aan de neusamandelen geholpen.
    Ingreep van niets voor het kind, maar voor mij als ouder die niets gewend is wel indrukwekkend. Wij zijn zelfs 3 dagen later op vakantie gegaan. Hij mocht alleen 2 weken niet zwemmen, dat was jammer.

6. ProudMum

@Jenny;
    Over 6 mnd weer een uitstrijkje, hoop dat ie dan op goed is!

Hebben jullie zolang moeten wachten op een verwijzing KNO joh! Wat een verschil in doktoren zeg, onze HA heeft Joey van de week pas voor het eerst gezien (vorige week overgestapt naar HA van vriend)

Volgende week moederdag, hebben jullie er ook zo'n zin in?

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mijn eerste moederdag *zwijmel*

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb er 2 en de derde is onderweg
    soms zie ik er wel tegenop 4 mannen in huis.
    Maar ik denk dat het wel gaat wennen :D

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi Rilana, welkom hier en wat leuk zoveel mannen!
    Het gaat vast wel wennen ;) Wanneer ben je uitgerekend?

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hoi allemaal! Ik ben er ook weer!

Allereerst @nieuwe meiden; welkom hier! Leuk dat er steeds weer nieuwe mensen bijkomen.

@de rest; Hoe was jullie week? Hebben jullie mooi weer gehad? Hier was het geweldig weer namelijk (vanaf dinsdag).
    We hebben genoten van de vakantie!! En de jongens zijn met vlag en wimpel geslaagd voor hun 'kampeerexamen'! ;) Het was super gezellig, de mannetjes hebben het fantastisch gedaan en wij hebben ook nog wel een beetje kunnen ontspannen haha... Er waren in ieder geval genoeg mensen die ons af en toe even konden aflossen. Heerlijk!

Ik zal later wel even reageren op alle nieuwe berichtjes.

Fijne avond allemaal!

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    dank je wel voor je welkom :D
    Ik ben uitgerekend op 2 september :D

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk, dat is hier ook zo!!! Wat ook wel grappig is dat mijn 2e zoon op 4 sept. is geboren ;)

Drukke week achter de rug! Mijn oudste zoon is 3 jaar geworden! Bijna elke dag wel bezoek gehad, maar was wel erg gezellig!

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Gefeliciteerd met je zoontje mouschy!

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @mouschy; Van harte gefeliciteerd met je mannetje. Heeft hij genoten van z'n verjaardag?

En hoe is het met de rest? 't Is maar rustig hier...

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dank jullie wel! hij heeft echt genoten van z'n verjaardag. Was aldoor ook wel erg lekker weer om buiten te zitten en zo.
    Nog een weekje of 10 en dan heb ik alweer onze 3e zoon in mijn armen!!! Gaat toch wel snel ;)

16. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @Jipper fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, had je ook mooi weer? En wat hebben jullie gedaan? En gegeten?

@Mouchy gefeliciteerd met je zoontje, wat hebben jullie hem gegeven?

@R1lana ik woon ook met 4 mannen, juist gezellig en leuk om de enigste vrouw te zijn.

Ik heb mijn moederdagkado al binnen, ik ga met mijn vriendin een dagje naar de zwaluwhoeve dat is Sauna en Beautycentrum. We gaan dat volgende maand doen, wel op de dinsdag want dan mag je badkleding aan. Ik heb er zo zin in. Laatste jaar heeft mijn lichaam echt moeten lijden door de chemo's, operatie en dat geklungel en gepruts aan mijn lichaam. DUs we hebben het wel verdiend. Duurt ook de hele dag tot 12 uur s'avonds. Om half 4 is er Fruit, sweets en juice buffet en later ook uiteten mmm was het allemaal maar zover.
    Ik heb deze vakantie verder niks gedaan, misschien dat we dit weekend gaan zwemmen. Morgen wordt Norman opgehaald door mijn vader en zijn vrouw. Ze gaan een dagje uit met hem. Dus lekker dagje rust met vriendlief. Ik heb de neiging om de hele dag in bed met hem te gaan liggen, filmpjes kijken, lekkers erbij beetje flikvlooien ;) . Op zich geen slecht idee maar ja we kijken wel

17. ProudMum

Zo Morgaine, klinkt allebei goed!

Mouchy, alweer bijna 30 weken! Van harte met Ewouts 3e verjaardag!

Hier moe van het werken, merk dat ik teveel heb gedaan... zal nog wel een nasleep zijn van de lis

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ Morgaine: Wat klinkt dat heerlijk! Je hebt het zeker verdiend hoor. Een maand lijkt ver weg, maar voor je het weet is het zover! Veel plezier morgen ;)

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @morgaine; Je hebt het helemaal verdiend hoor! Ben zelfs een beetje jaloers op je... Zou ook wel eens zo'n dagje willen. Maar wie weet, als de financiën het weer 'es toelaten... ;) En zo'n dagje niksen met je vriend is natuurlijk heerlijk. Gewoon doen toch? ;)
    Het weer tijdens onze vakantie was trouwens prachtig. Dinsdagmorgen nog wel een paar spetters, maar daarna werd het superzonnig. Heerlijk! Ben zelfs een beetje bruin geworden (en de jongens ook...). En wat we gegeten hebben? Heb je even? ;) Iedere avond kookte een ander gezin (we waren met familie en vrienden). We hebben eigenlijk iedere avond heerlijk gegeten. Zelf heb ik hete kip met linzen gekookt op de laatste avond. Dat viel gelukkig in de smaak...

@Truus; Lekker vroeg naar je bedje? Logisch dat het hele gebeuren er in heeft gehakt. Nu even aan jezelf denken dus!

@all; Fijne avond allemaal!

20. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dank jullie wel :)

Enne Jipper, dat dagje hebben wij via vakantieveiling gedaan. Zo'n hele dag kost mij 50 euro. Ook het eten zit erbij in. Woeiii ik heb er zin in

Deel Deze Pagina