Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Owh op die manier,, jah dan kan ik het me voorstellen :( hoop dat deze bevalling een stuk sneller en makkelijker gaat,,
    Weet niet wat het is om een lange bevalling te hebben,, lijkt me wel heel zwaar,,

Liefs

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi hier ook een mama 2 van jongens. Dat maakt mij wel een jongensmama ;).
    Ik vond mijzelf altijd meer een meisjesmama aangezien ik echt een meisjemeisje ben (geweest). Maar tja je mag bepaald het geslacht he.
    Na 2 jongens lijkt mij nog leuk een meisje te krijgen maar ik droom elke keer dat de 3de ook een jongen wordt. Het schijnt ook toen ik klein was dat ik iedereen vertelde dat ik later als ik groot was 3 zoons zou krijgen.
    Voordeel van een jongensmama is toch wel dat de papa veel 'werk' (denk aan spelen) uit handen neemt waardoor je ook nog wat tijd voor jezelf hebt. Mijn man voetbalt en fietst veel met de oudste. Maar ik kan niet wachten tot ze 'verliefd' worden op hun mama ;) en met mij willen trouwen haha.
    Al met al, leuk om jongens mama te zijn.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

WOW Mouchy!

Nog 4 weken!

4. ProudMum

Welkom Pregnantlady!

5. ProudMum

Het is wel stil hier!

Hoe is het met alle kindjes?

6. ProudMum

Joey is trouwens Dinsdag geholpen aan zijn neusamandel en heeft buisjes gekregen.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Liam is helemaal goed gekeurd,, hij weegt nu 6390 gr en is 62 cm lang,, waarschijnlijk dronk hij zo slecht omdat hij een trauma heeft overgehouden van de eerste 2 maanden dat het drinken pijn deed,, zijn reflux is dus de boos doener geweest,, was niks aan de hand verder,, ik moet nu wel bij elke fles 1 theelepel maiskiemolie doen omdat hij anders geen ontlasting heeft,, ik hoef niet meer terug te komen :D

En vandaag eindelijk na 5 dagen een poepluier :D:D
    Liefs!!

8. ProudMum

Arme Liam!
    Gelukkig gaat het nu goed Humbley!
    Hoelang moet je de mailskiemolie gebruiken door de flessen?

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Als hij weer elke dag ontlasting heeft, 1 schepje minder en zo afbouwen en als het dan goed blijft geen hoef ik het niet meer te gebruiken en anders moet ik het er weer doordoen,,

dat hij moeilijk zijn ontlasting kwijt kan komt vooral door de voeding,, hij heeft pepti met 5 schep nutriton,, dat helpt oowk

10. ProudMum

Ik lees vaker over minder poepen icm Nutriton. Joey daarintegen poepte juist meer en dunner.

Dus jij zit weer lekker op je roze wolk meis?

Hoe is het met Jipper, Uk80 en Morgaine?

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel zeg :)
    Gaat het met Joey al wat beter nadat hij geholpen is?

12. ProudMum

Je merkt dat zijn spraak al vooruit gaat. Doordat Joey weinig hoorde had hij daar geen behoefte aan.

Hij zit helaas wel in de 17 mnd sprong, dus elke ovhtend om 5 uur wakker jengelig zijn enz.. Tja en de narcose heeft ook de nodige uitwerking he!

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Goed nieuws dat zijn spraak vooruit gaat :D

Ja narcose kan ook veel doen,, hoeveel sprongen hebben kinderen wel niet :( poeh zeg,, hahah gelukkig zijn ze meestal maar tijdelijk :)

Liefs

14. ProudMum

Volgens oei ik groei is dit de laatste.... Maar dan komt de NEE!-Fase nog.. HELP!

Maar verder ben ik gek op mijn mannetje hoor!

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hier ook een mama van een zoon van 4 jaar

soms wel lastig met 2 mannetjes haha en enige meid

16. ProudMum

Hallo lievemama!

Welkom hier!
    Bedoel je dat je de enige vrouw in huis bent?

17. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ja klopt zoontje van 4 en me vriend is 21

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hallow Lievemama19

Welkom :D

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hey meiden!!
    Het is lang geleden, maar het was ook zo stil hier...

@Truus; Eindelijk is Joey geholpen. Hopelijk heeft het het gewenste resultaat en is hij niet meer zo vaak ziek. Liever nog; knapt hij nu helemaal op!
    Hoe gaat het verder? Al bezig met voorbereidingen voor de bruiloft of is dat nog te ver weg?

@Humbley; Fijn dat het beter gaat met Liam! Dat was even een rottijd zeg. Maar nu kan hij ook langzaam gaan opknappen. Geniet er maar lekker van!

Hier gaat alles goed. De jongens zijn lekker actief. Daan rolt en rolt en rolt. Super om te zien! De medicijnen voor Luuks eczeem lijken aan te slaan. Hij heeft nog steeds goede en minder goede dagen, maar de goede dagen zijn aan de winnende hand gelukkig. En dat na een week! We hebben dus goede hoop.
    Ook ben ik me weer een beetje aan het voorbereiden op het nieuwe schooljaar. In september moet ik, na meer dan een jaar niet te hebben gewerkt, weer aan de slag. Dat zal wel even wennen zijn, maar ik heb er ook wel zin in!

Ben benieuwd hoe het met de rest gaat...

20. ProudMum

Gezellig Lievemama!
    Hoe oud ben jij?
    Krijgen jullie nooit commentaar over " te jong om mama/papa te zijn" ?

Deel Deze Pagina