Dat is klote,, maar is oowk wel weer stom want wat heeft de ha nou met jou wens te maken,, het is dat je ze nodig hebt maar sommige word je echt super gek van,, Liefs
ja inderdaad hij kan me wel adviseren maar dit is te... daarbij vind ik mezelf heel begrijpelijk mijn zoon is 4 ik nu 19 wil niet dat er 10 jaar tussen komt te zitten
Balen zeg dat het niet wil lukken, snap je toch niets van! De eerste was helemaal spontaan, en misschien wel iets te vroeg, en nu wil het helemaal niet meer lukken... Wat een klote streek van je HA! Kan je niet gewoon zelf naar de gyn stappen? En idd als je echt zwanger wil raken moet je gaan tempen... Heb ik ook gedaan bij de 1e en dat werkt wel, dat moet je ook doen als je bij de gyn loopt... Vind het wel knap hoor meiden dat jullie zo jong moeder zijn en alles helemaal rond hebben petje af hoor! Humbley werk je ook of zit je nog op school? hoe doe je dat dan met je zoontje?
ja is inderdaad ook erg dubbel gevoel over de eerste ben er heeeeeeeeeeel blij mee, maar doet soms wel pijn, dat nu ik er echt aan toe ben en graag wil dat dan niet wil lukken even kijken of pendel er staat zou ie uitkomen?
vandaag pas aangevraagd pendel en nu al reactie echt geweldig die Angel79 en dan ook nog eens deze maand al bevruchting? zou precies kunnen kloppen mijn NOD is 5 juli..... tenminste als ie nu wel 30 dagen is
Ik kan vanaf 7 juli aan het werk als alphahulp en dan ga ik smiddags werken zodat mijn moeder op kan passen,, die werkt alleen sochtends,, in september wil ik graag weer beginnen met een avondopleiding of thuis opleiding,, Liefs
Nou meiden, trek je maar niets aan van wat mensen zeggen. Als ik het zo lees zijn jullie fantastische moeders en daar heeft leeftijd helemaal niets mee te maken! Natuurlijk zou ik me wel zorgen maken over een leerling van 14 die me komt vertellen dat ze zwanger is (hoewel dat dan ook weer van het meisje afhangt, hoe ze in het leven staat en hoe haar ouders ermee omgaan). Maar daar hoef je zo'n meisje niet om te veroordelen. Ik vind dan ook dat de reactie van die HA niet gepast is. Mijn schoonzus was 21 toen ze haar dochter kreeg. Dat vond ik best jong, maar ik heb er nooit aan getwijfeld of zij (en mijn broer natuurlijk) voor het kindje zouden kunnen zorgen. Ik was er nog niet aan toe op mijn 21e, dat is voor iedereen weer anders. @lievemama; Ik duim ook voor jullie dat het snel raak mag zijn!
Goedemorgen, Hier ookal weer wakker,, hahaha Liam heeft geen zin meer om te slapen en dat terwijl hij heel moe is,, moeilijke speen,, Hoest daar? Liefs
Hier hetzelfde als afgelopen weken, Joey niet lekker. Gister naar de HA geweest en ja hoor! Weer ontsteking... Woon jij nog thuis Humbley? En zie Liam zijn papa?
Ja ik woon nog thuis en nee Liam kent zijn vader niet,, die wou niks meer met hem te maken hebben vanaf dat ik 10wk zwanger was,, oowk niet erkend en geen contact meer mee,, weer een onsteking aan zijn oor? Liefs
Wat een eikel zeg! Ja weer aan zijn oor, het houd niet over op het moment. Gelukkig krijgt hij vanmiddag een kadootje van mijn broer, dan heeft ie weer wat afleiding met dit lekkere weer. Joey is echt een buitenkindje
Heerlijk toch! ik ben zelf ook liever buiten, als het een beetje warm is lekker in de tuin zitten Ik ken ooronstekingen persoonlijk heb elk jaar wel 4 a 5 keer ooronsteking,, krijgt hij daar druppels voor? Hahahaha jah kado's doen het goed bij kinderen
hallo meiden, hier nog een jongens mama. heb 2 zoontjes een van 2,5 en een van bijna 10 maanden. erg leuk maar erg druk hihi. de oudste heeft veel streken een echtw kwa jongen erg ondeugend en ondernemend. de jongste heeft veel problemen gehad in de eerste 6 maanden van zijn leventje maar nu gaat het goed. begint nu met proberen te kruipen en optrekken en druk spelen.
Goedemorgen allemaal! Tweety, welkom hier! Jij bent Septembermama toch? @All; Hier is het weer helemaal mis. Om 8.40 moeten we bij de HA zijn. Ik ben er zo zat van, het doet me zo'n pijn dat kleine mannetje zo ziek te zien.
@Truus;; ik hoop dat het niet te erg is het gewoon met druppeltes weer over gaat! succes! @Tweety; welkom! Hier gaat alles goed, Liam was dinsdag en woensdag een beetje ziek door de prikken, hij had 38.5 graden koorts maar is nu gelukkig weer helemaal over hij heeft wel een troebel oogje, komt steeds troep uit,, ff in de gaten houden,, verder drinkt hij nog steeds super en is super vrolijk hij is nou heel druk bezig met zijn handen in de mond stoppen lol Liefs