Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Arme Liam!

Tweety, Missy heeft het wel eens over jullie mama's! (leuke praatjes hoor!)

Dokter vermoed 2 dingen;

Pseudokroep of RSvirus.

Pseudokroep moet vanmiddag beter gaan, om 16.00 moet ik nog even bellen. Gaat het niet beter of word het slechter is het toch het RSvirus

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @truus; dat is minder goed nieuws :( hopelijk gaat het vanmiddag dan al een stuk beter en is het geen rs virus! kom op Joey!!

Liefs

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @truus haha is d'r geraden ook hihi. hoop dat het nu al wat beter gaat met joey.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou wat vervelend zeg. Beterschap!!!

Hiet is alles nog rustig! Alles is helemaal klaar voor de baby, kamertje is ook helemaal af, foto's staan in mijn album :D

5. ProudMum

Mouchy, zie je tegen het inleiden op?

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nee eigenlijk niet, vind het wel een fijn idee dat ik deze keer zeker niet over tijd ga lopen haha. En ik krijg een ruggenprik dus het gaat zeker niet zoveel pijn doen als de andere keren. En ook veel minder lang want hij wil de beeb binnen 6 uur ter wereld hebben. Dus eigelijk alleen maar positief. De laatste dingen nemen we door op 1 juli.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry, had me hier vorige x ook "aangemeld" en ben toen helemaal het topic weer vergeten *schaam*!
    Mag ik nog mee kletsen?

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @missyzuilen; Jaah tuurlijk mag dat!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Gelukkig. ;)
    Alles goed hier?
    Hoe gaat t met jou zoontje?

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    heey heey,

Ja hier gaat alles goed!
    Liam ligt weer lekker in bed te slapen,, hij heeft nu zelf een ritme gevonden en heb er weinig mee te doen :) hij heeft een moeilijke start gehad maar verder gaat het nu super!

En daar dan?

Liefs:);)

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow heeftie een moeilijke start gehad?
    Wat heeftie dan? :(

Hier gaat alles goed, Mike zit in zijn 37weken sprong en dat in combi met zijn 2e tandje is errug gezellig. ;)

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hij heeft waarschijnlijk kma en heeft een reflux deze is nu sinds ongeveer 3 weken onder controle :) doorvoor was het alleen maar krijzen krijzen krijzen, niet drinken, niet spelen, niet slapen, geen plasluiers,, poeh,,,, nou nou heb je er geen kind aan :)

Ik heb bij Liam gelukkig nog nooit geen sprong gemerkt,, Ja de tandjes zijn idd gezellig haha, een kennis van ons heeft een dochter van een jaar en die krijgt oowk steeds tanden door,, nu vooral de kiezen,,

Liefs

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow wat sneu zeg voor Liam KMA en reflux.
    Hoe is die nu onder controle? Nutriton en medicijnen?
    Wij hebben ook een tijd gedacht dat Mike er last van had.. Maar uiteindelijk na allerlei soorten voeding en zelfs Zantac merkten we geen verschil en waren t toch gewoon combi van krampjes/moeilijk poepen door alle wisselende voedingen en zijn gevoelige oren (hij had namelijk met 3 maanden al kuurtje en de arts zei toen dat die ontsteking er al even zat en dat tijdsduur kwam precies terug uit op t moment dat wij dachten dattie toch reflux had).
    Hebben Mike wel tot 8 maanden lang Comfort voeding gegeven omdat ik t niet aandurfte en bang was dattie dan toch wel zou spugen en hij wel reflux had. Maar toch de stap gezet en nu zittie op de standaardvoeding en is er echt niks aan de hand.
    Ja, soms een mondje terug alsie op zijn buik speelt maar meer ook niet.

Wat voor symptomen heeftie dat je denkt aan KMA?

14. ProudMum

Missy, wij gaan zo naar 1e hulp met Joey. Wacht nu op Mike.
    ze gaan nu dmv verneveling kijken of Joey verlichting kan krijgen

15. ProudMum

ik sms je als ik meer weet mop!

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Truus heel veel succes meis!

@Missy; Liam krijgt pepti met nutriton,, medicijnen maakte de reflux alleen maar erger, hij huilde tijdens en na de fles heel erg, exceem, veel scheten laten, niet willen drinken, toen ben ik begonnen op advies van de ha met pepti, en hij stopte met huilen, begon weer te drinken, scheten nog wel heel erg, exceem is een stuk minder ( zit nog wel iets ),,
    en nu met de reflux die onder controle is gaat het super,,
    Het ziekenhuis heeft toen gezegt dat we zo door moesten gaan omdat hij er zow goed op reageerd,, :) Liam spuugde echt zuur met bogen gewoon :(

Liefs

17. ProudMum

Hoi meiden,

Joey heeft 30 min aan de vernevelaar gezeten met steroiden. Hij hield het goed vol gelukkig! Dit heeft ervoor gezorgd dat hij meer lucht kreeg en dus minder benauwd was. Het is Pseudokroep en het moet in principe vanzelf overgaan. Omdat Joey om 16.00 maar 200 ml vocht had ingenomen over de hele dag en dat mij niet lekker zat moesten we naar de 1e hulp.
    Het gaat nu iets beter, we hebben hetzelfde spul in tabletvorm gehad voor de nacht en mochten we het niet vertrouwen mogen we direct komen. Hebben een tel nr gehad zodat we bellen als we onderweg zijn en de medicijnen klaar staan wanneer we binnen komen. Echt, ze waren zo lief voor mijn kleine jongen en ik ben zo trots op hem!

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Truus; gelukkig heeft het geholpen zeg! hopelijk gaat het dan morgen een stuk beter en slaapt hij vanacht oowk lekker :) hebben ze hem nog vocht toegedient? of?

Liefs?

19. ProudMum

Vocht was niet nodig, Joey heeft geen diarree en heeft ook niet overgegeven. Was dat wel zo geweest had hij moeten blijven. Dreumessen mogen makkelijk 2 dagen op 300 ml vocht zitten, maar daarna moeten ze echt meer gaan drinken.
    En als het morgen weer slechter gaat, mogen we zo weer terug komen!

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    owkey dat is dan wel weer fijn :) kan hij lekker in zijn eigen bed liggen vanaaf,, hopelijk gaat het morgen zow goed dat je niet terug hoeft te komen :)

Liefs

Deel Deze Pagina