dank allemaal ja het is een heerlijk kereltje, we zijn vanaf uur of 1 weer thuis en heeft tot nu toe 5x een geluidje gemaakt in zn slaap, 1x wakker geweest voor schone luier en eten, en viel toen weer als een blok in slaap. Man en ik zitten hier tv te kijken en hoorde net geluidje uit het bedje komen en waren alweer vergeten dat ie er ook nog was (tuurlijk vergeten we onze zoon niet!! maar omdat het zo stil is al uren) niks te klagen dus.
Hallo iedereen Ben ik ook weer. Heb hier al een paar keer eerder meegekletst ,maar kon het allemaal niet goed bolwerken met werk en vergat dan ook vaak te reageren. Nu is alles hier weer in een rustig vaarwater, dus hier komt poging nr 3 Voor diegenen die me nog niet kennen: Ik ben Tessa en op 01-05-08 is ons zoontje Mason geboren. Verder werk ik 3 1/2 dag in de week bij de Etos
@ R1lana, dank je wel @ Truus, Ja met Mason gaat alles goed. Hij begint nu op onderzoek te gaan ,want sinds deze week loop hij eindelijk langs de bank. Een latertje is het Hoe is het met Joey? Is hij al gestart op het kdv?
Zo Mason, nog even en je loopt de marathon! Joey is sinds 01-07 volledig op het KDV, hij doet het perfect op de groep en is ineens over op 1 lang slaapje!
@ Truus, Nou die Marathon mocht ook wel eens komen Wat fijn dat het met Joey zo goed gaat op het kdv. Ook super dat hij 1 lang slaapje doet, meestal zijn het maar korte slaapjes wat ze daar doen
@roozjuh nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. hier weinig te vertellen rene is een ongeloflijke ondeugende peuter. rent en vliegt heel de dag. wil alleen maar boekjes lezen als ie naar bed moet en plunderd dan ook zijn boekenkast om vervolgens tussen de 30 disneyboekjes in slaap te vallen in bed. robin is vooruit gaan teigeren en doet pogingen om echt te kruipen maar dat wil niet erg lukken.
pfff ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een rijschool gebeld. Heb volgende week woensdag mn eerste rijles!! Zoooo spannend, ben bloedje zenuwachtig.
@ truus, De stoel is helemaal geweldig @ tweety, wat goed van Robin. Hoe is Robin? @ misscoo, wat leuk rijlessen Is wel spannend ,maar als je hem eenmaal hebt is het helemaal super
@truus rene is 2,5 in oktober wordt ie 3 @tessa hoe bedoel je hoe is robin? kl*te loopstoeltje robin is vandaag met stoel en al omgevallen hij wil dan zo graag iets pakken waar ie niet bij kan dat ie het voor elkaar krijgt om te vallen. resultaat 1e tand door zijn lip en het stoeltje heeft een rot gooi gekregen van mama.
@ tweety, sorry ik bedoedel hoe oud is Robin Wat sneu voor Robin dat hij een tand door zijn lip heeft. Hopelijk is het snel over!