zijn lip is alweer over is niet dik geworden. heeft een klein blauw plekje op zijn wang maar nergens last van.
Ik ben ook een jongenmama, hallo!! Zal eerst eens beginnen met het eea te lezen ben ik een beetje op de hoogte! Mogelijk tot snel!
Hoi Mamalous! Ik ben mama van Joey, maar je kent me al een klein beetje he? Joey is nu 1,5 jaar en gaat naar een KDV sinds 01-07 Verder werk ik 28 uur bij Kruidvat en ik woon in Utrecht. Welkom hier, het is nu wat rustig maar erg gezellig!
Hallo, Mag deze jongens-mama bij het clubje?? Heb er 1 en er is een tweede onderweg. Had graag een meisje gewild. Maar nu ik aan het idee gewend ben (en gezien heb hoe mijn puber-nichtje tegen haar moeder kan doen...) Vind ik het toch eigenlijk wel heel erg leuk, twee mannen. Mijn man verheugd zich er ook al op, het lijkt hem vooral leuk om met zijn drieetjes staand te plassen Zal nu een beetje bij lezen.
hihi hijs eraf!! was net luier verschonen en hij lag los. naveltje bloed wel klein beetje, hoort dat?? (druppeltjes)
Als het goed is moet dit indrogen, er heeft 9 mnd bloed door gelopen dus het kan best zijn dat dit nog een "restje" is. Maar ik zou voor alle zekerheid je VK bellen als je er niet gerust op bent
@ Mamalous en Djezelf welkom @ Roozjuh, het mag wel eventjes bloeden ,maar niet te lang, dit schijnt op een breukje te kunnen duiden, of het kan dan gaan ontsteken. @ Truus, had je de lepeltjes nog gehad? Oh moet nog 2 weken werken en dan eindelijk vakantie Ik hoop stiekem dat het morgen wel mooi weer wordt ,want ik ben jarig en krijg volle bak. Dan is de tuin altijd wel fijn
Hallo allemaal, Ik ben ook een echte jongens mama en ik vind het helemaal geweldig! Mijn 1ste zoon is Darryl*. Hij is geboren op 10 dec. 2004 en helaas overleden op 05-01-2005 aan een hartafwijking. Hij mocht maar 26 dagen in ons midden zijn. Op 10 maart 2006 ben ik bevallen van onze 2e zoon Dylano en dat is nu een flinke peuter van 3 en half. Op 11 september 2008 ben ik 4 week te vroeg bevallen van onze derde zoon, wat nu een gezonde kleine boef van 10 maand is. Hij doet het kwa ontwikkeling super, alleen loopt in groei 4 maanden achter. Hij is net 66 cm en 7980 gram. een klein grappig ventje wat nu al de baas probeert te zijn over zijn grote broer, die een heel lief en zacht karakter heeft. 2 jongens, maar wat een verschil....
zozo flink tussen de mannen dus erg vervelend van Darryl... lijkt me zo moeilijk! gelukkig heb je daarna nog 2 fijne ventjes gekregen
ja inderdaad flink in de jongens En ja Darryl* blijfteen gemis elke dag opnieuw. Zeker omdat Dylano een vriendje heeft dat net zo oud is als Darryl* zou zijn. Dat is wel confronterend.
Hai allemaal ik kom me weer eens melden! Zie dat er nieuwe dames bij zijn, gezellig! Hoe is het hier?