Wij zijn nét terug van vakantie!! Heerlijk genoten en vliegtuig ging echt SUPER! Onze kleine man heeft geen enkele keer moeten huilen, alle andere kindjes aan boord wel, kregen vaak de blik zovan 'hoe doe je dat toch'
Hier ook een jongens mama. Een grote jongen (m'n man) en een klein jongetje (m'n zoon) Ik ben heel blij met hem, hij is heel knuffelig, en erg lief. Het liefst hangt hij de hele dag aan m'n billen....
Hey meiden ik heb een redelijk dringende vraag We waren op vaakntie vorige week samen met mijn vader en zijn vrouw. Zij zagen dat Damian zn piemeltje niet helemaal open was. Open bedoel ik mee dat het voorhuidje niet goed open is. Hoort dit? Gaat dit nog over? Hebben jullie dit bij je zoontje ook gehad? Maak me best zorgen, we gaan dan ook morge naar cb om te laten checken. Ben niet zo van het cb want ze zeggen elke keer weer wat anders vandaar mijn vraag hier aan jullie. Weet dat als het voorhuidje te nauw is, dat hij onder t mes moet en hij het voorhuidje zal verliezen, ik zelf heb daar geen probleem mee, ik vind het schoner maar mijn man moet er niet aan denken Liefs Roozjuh
@truus bedankt voor het vragen ben al ff niet geweest hier dus had het niet gelezen. robin mocht de 27ste uit het zh dus optijd thuis voor zijn verjaardag. @roozjuh het voorhuidje hoeft nog niet erg wijd te zijn. pas met 2 jaar zou je het moeten kunnen schuiven naar achteren om schoon te maken. ik neem aan dat ie wel een beetje open is nu? ik heb het bij de oudste toen ook op het cb gevraagd nu hoef je het nog niet schoon te maken dus niet gaan proberen om het huisje naar achter te krijgen gewoon zo laten zeiden ze.
kan huidje inderdaad niet naar achter schuiven, maar dat hoort dus zo ?? apart... in ieder geval erg bedankt voor je snelle reactie
NIET AANKOMEN! NIET LOSTREKKEN! Het zit allemaal nog verkleefd en komt vanzelf los, Goed weken in bad en verder niets aan doen dan alleen een washandje/billendoekje om schoon te maken...
hallo allemaal! nog een jongensmama hier maar voor hoelang dat is nog even afwachten.. we hebben al een zoon die wordt in december 2 jaar en nu zwanger van de 2e, geen idee wat het gaat worden maar we hopen op een gezond kindje goed dat ik even mee kom kletsen? ben soms een paar dagen online en daarna weer zomaar een paar dagen niet maar probeer t een beetje bij te houden
Hier ook een jongens mama en ik vind het heeeeeerlijk!!! Iedereen schatte me in als een echte meiden mama, ben zelf ook een vreselijke tuttebel maar nu ik ook jongen heb... wauw! Ik wil niet eens een meisje meer hahaha
Ja het is écht genieten!!! Nou is het natuurlijk ook genieten als je een meisje hebt maar toch... Die kleine stoere kleertjes, dat kleine stoere mannetje wat je zooo vaak op een dag vastpakt en kust en knuffelt, echt geweldig!!