dit kaartje hebben we op de computer gemaakt. dit is uitgeprint op zo'n fotoprinter, kaartje is dus eigenlijk gewoon een foto geworden. Ringen op achtergrond zijn onze eigen ringen
Oh dat ziet er leuk uit zeg! Jullie hadden wel echte trouwringen? Ik zit te denken aan vriendschapsringen(we houden niet van goud haha)
Wij hebben al relatieringen, maar ik krijg alsnog een trouwring. De replica van Sylvie vd Vaart die ik zooooo mooi vind! Ik heb hem al in huis en het is zo moeilijk om hem in de kast te laten liggen LOL Roozjuh, dat is een leuke uitnodiging!
hiihihihih afblijven he Ja wij hebben nu vriendschapsringen, maar wil straks wel een andere ring dan voor ons beide. Geen poespas eraan, gewoon simpel..Het is toch iets symbolisch.
Ja en die zijn ook niet echt heel duur als ik me dat zo bekijk. Vanaf 30 euro per 2 hebben ze die al...Wow das echt een koopje!
ja wij hebben wel gekozen voor echte trouwringen. We hadden bruiloft al lekker klein geplanned en vonden dat de ringen toch iets speciaals waren aangezien je dat 24/7 draagt rest van je leven. Ringen waren dan ook absoluut niet goedkoop We hadden een max bedrag en daar gingen wij dubbel overheen haha maar het was zeker de moeite waard want ze zijn echt prachtig!
Miss, wij hebben in Utrecht een wachtlijst voor het gratis trouwen. Ik zou wel even informeren hoelang die bij jullie is
Oh bedankt voor de tip!! Woon in een klein dorpje maargoed... Eerst die kerel me maar eens vragen! Ik heb nu genoeg informatie om het ook voor hem aantrekkelijk te maken om een bescheiden feestje te doen