Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier was wachttijd van 4maanden ofzo, maar GELUKKIG had iemand die ochtend dat ik afspraak ging maken, afgezegt voor 22juni :D hadden wij ff geluk! 9weken na verloving zijn we getrouwd :p was dus echt heel snel haha

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dat is mazzel hebben!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miss wij hadden vis salade, huzaren salade, vleessalade en stokbroodjes. tomatensoepje erbij en broodjes met beleg.
    alles leuk uitgestald op tafel staan wel hadden we kartonne bordjes en plastic bestek genomen had geen zin in de vaat.
    wel hadden we een echte bruidstaart dat wilde ik graag. kwa drank hadden we het simpel gehouden. bier en wijn verder limonade.

4. ProudMum

Tweety, ik heb even naar je taartjes gekeken. Super joh!
    Binnenkort ga ik er eentje keuren bij Missy...

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja klopt volgende week mag ik voor haar een maken. vind het leuk dat ze zo'n stuk wil rijden voor een taartje van mij. heb je hyves? wordt je ook ff gezellig lid.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    taart? of dat klinkt lekker, wij hebben zondag taart, maybe straks al :D stiefmoeder is jarig

@ hyves: hebben jullie je hyves ook vol gepropt met foto's van je uk? :D

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het klinkt niet alleen lekker het is ook lekker haha. ik heb verschillende foto's erop staan het meeste van de kids idd. en een apparte voor alleen maar taartjes :)

8. ProudMum

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  10. ProudMum

Wat is Damian een lekker kereltje!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hihi dankje :D ik ga je hyves vanavond even bekijken :) we moeten nu naar mn paps toe, verjaardag :D

Fijne avond dames!! en niet te veel schrijven hoor, anders ben ik weer 2uur bezig met bijlezen hahaha

12. ProudMum

Veel plezier!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    truus: ik zie foto's van je zoontje bij de kapper, hoe ging dat?? :) veel kindjes vinden dat vreselijk! ik zelf ben kapster en gelukkig heb ik nog nooit een huilend kindje gehad :D ben er erg goed in moet ik wel zeggen *schaamte van beetje kapsonis* maar ben er trots op dat ik het kan :D veel kapsters pakken het verkeerd aan

14. ProudMum

Joey vond het echt niet leuk!
    De kapster was ook echt een tuttebelletje dus die durfde niet door te zetten. Nu haal ik gewoon zelf de tondeuse eroverheen. Bij papa op schoot en in 3 minuten is hij klaar. Gan gilt en huilt hij ook, maar onder de douche is het dolle pret en is hij het alweer vergeten.
    Hier in Utrecht moet ik nog steeds een kapster vinden die het naar mijn zin knipt...

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    utrecht, hmz beetje ver anders had ik het met alle plezier voor je gedaan, bij mij gaat het altijd goed, ik neem er ook echt goed de tijd voor zodat alle aandacht naar het kind gaat en hij rustig word. hoop dat je goeie vind!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    :DJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ok leuk :D dat was toen we terug kwamen van vakantie vorige week :D we kwamen thuis, ik legde hem in zn box en deed dat ding aan en hij ging helemaal uit zn dak :D:D:D:D
    nu ook smorgens als ik m uit zn bedje haal dan glimlacht hij van oor tot oor :D tis dat zn mondhoeken niet verder gaan dan dat anders was zijn lach nog groter hihi

18. ProudMum

echt?:d

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

20. ProudMum