hahahahahahaahhahaha. Uhm ik heb een mooie roos voor hem gekocht met een kaartje eraan..Was veel te bang voor stottertaferelen Maar hij werd er gewoon verlegen van hahahaha en zei ja Wanneer hoe en wat is nog de vraag he....
Heeftie niet gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij had zowieso wel ja gezegd denkik Ma ga nu off, ff eten enzo. ben helemaal blij
lekker pizzatje besteld dus hoef niette koken ook wel eens lekker. missco mocht je een bruidstaart willen kan je bij mij terecht hoor haha. veel plezeir met het plannen en regelen van alles.
zo heeft mijn man het ook ONGEVEER gedaan ik krijg redelijk vaak mooie bos rozen van hem (tja heet niet voor niets Roozjuh, ben dus knetter gek op rozen! heb zelfs tattoo van een roos) maargoed hij had weer heel lief na zn werk een bos rozen meegenomen voor me met 1 grote roos erin, super lief natuurlijk maar wist niet dat er ook kaartje aan zat, hij vond het allemaal veel te lang duren en liep toen naar boven om zich om te kleden van werkkleding naar normale outfit, en ondertussen had ik kaartje gelezen en stond in: "ga je mee ringen uitzoeken?" dus tja eh dat was de vraag of ik met hem wilde trouwen, naja daar ging ik wel redelijk vanuit haha. pannekoek liep dus gewoon weg want het 'duurde hem te lang' hij was erg nerveus! enuhh 9weken later zijn we getrouwd en 2weken erna bevallen van een prachtige zoon. en ertussen in officieel samen wonen, hij woonde hier al wel maar nog niet op papier. ga je ook op huwelijks reis? wij zijn niet gegaan, hadden het geld er niet voor. beetje jammer maarja, was natuurlijk ook bevallen vlak erna dus had zowiezo niet gekunt. heel misschien komt de honeymoon nog liefst naar Canada Niagara Falls(lijkt me zo prachtig, of New York(2x geweest, vond het heerlijk daar!)
Hihi mannen Nee we gaan niet op huwelijksreis. Ik begin als alles meezit volgend jaar september met een opleiding en we willen als ik daar mn diploma heb gehaald met het vliegtuig weg. Terug naar Marmaris, daar gingen we hoor eerst met zn tweetjes op vakantie. Deze week of volgende week gaan we naar het gemeentehuis voor de papieren en de afspraak maken. Ben benieuwd welke datums ze nog voor ons vrij hebben. Vanavond komt schoonmams met vriend en gaan we vertellen dat we gaan trouwen Gelukkig kunnen we het redelijk eens worden over alles. Hij loopt alleen niet zo hard van stapel als ik...Issie veel te nuchter voor hahahahahahahahahahaahahhaha Ik vind het heerlijk om al lekker te fantaseren over hoe en wat
ja heerlijk om bezig te zijn met de belangrijke dag plannen. leukste vond ik toch echt de ringen uitzoeken, gelukkig hadden we beide zelfde smaak! geen volledig goud, en geen volledig zilver, werd uit eindelijk witgoud met goud.
Wij hebben al een beetje rondgeneust op internet en hebben een mooi titanium paar gezien...wel echte trouwringen maar niet duur. Maar we gaan zowieso hier naar de juwelier passen en meten hahahaah. Jullie hebben ook mooie ringen zeg
Leuk Miss! Wij zijn voor onze ringen ook naar de juwelier geweest. Was erg leuk om te doen! Mijn trouwring komt heel onromatisch van internet af LOL
Ja dat lijkt me ook erg leuk! We moeten er zowieso heen om te meten want we weten beide onze ringmaat niet. Maar zie ons ook nog wel van internet bestellen hahahahaaha. Maar passen doen we zeker bij de juwelier haha
@missco leuk hoor. wij hadden het ook allemaal zo snel besproken. hubbie was heel makkelijk en liet veel aan mij over haha.
We hebben overigens vandaag mijn ouders en schoonouders het nieuws vertelt. Ze waren helemaal blij. Schoonmams zat zowat te stuiteren op de bank hahahaha