reageerde onze ouders maar zo... was voor iedereen hier een zware shock! hun hart stond al stil met het nieuws dat ik zwanger was, maar toen we vertelden bij 7maanden zwangerschap dat we gingen trouwen 9weken later.. *SHOCK* again
Hahah, leuk he die voorpret! Weet je al wie je getuigen zijn? Balen Rooz, maar ze deden toch niet negatief oid?
ze vroegen of we t echt nodig vonden om nu al te trouwen, stonden er niet volledig achter maar waren wel blij voor ons en steunde onze keuze uiteindelijk wel
Oh rooz dat meen je niet Echt negatief dan of gewoon verrast? Ik wil zowieso mijn vader als getuige... de 2e weet ik nog niet hahaha. Harmen wil z'n moeder en twijfelt ook nog over de 2e
Ik heb alleen mijn moeder als getuige. Wij hebben samen al ZOVEEL meegemaakt! Zij is echt mijn beste vriendinnetje en naast Mike de enige aan wie ik alles kan (vanuit mijn eigen gevoel dan) vertellen. Ik heb nog een paar goede vriendinnen, maar die wilde ik bewust niet. Stel die vriendschap verwaterd of je krijgt mega ruzie.... nee daar voelde ik mij niet fijn bij. Mijn echte vader spreek ik niet meer en mijn moeder heeft een superlieve vriend, die wil ik er ook graag bij hebben maar niet als getuige. Kweetniet... is gewoon het gevoel. Mike heeft zijn pa als getuige. Zijn moeder is overleden en het was voor hem vanzelfsprekend dat zijn pa erbij zou zijn
echt heel negatief niet gelukkig, maar ze zagen de noodzaak niet om nu al te trouwen maarja, misschien ook omdat mijn broer net bekend had gemaakt dat ze na 11jaar eindelijk gingen trouwen en wij 'er net ff snel' ervoor gingen trouwen. ze vonden het allemaal erg snel gaan. icm dat wij in 2jaar tijd alles hebben gedaan: zijn met 4weken gaan samen wonen, kindje na krap 1jaar en getrouwd
Ja ik heb ook wel zoiets van een vriendschap kan altijd verwateren ofzo en dan zou ik het heel zonde vinden als ik mijn getuige nooit meer zou spreken maar aan de andere kant is het wel heel bijzonder om zo'n sterke vriendschap met iemand te hebben dat je het wel zou doen... Ik twijfel daar echt over
Tja daar kan je niet over oordelen vind ik. Het komt zoals het komt. Bij de 1 na 11 jaar en bij de ander na 1jaar al
Wij gaan ook voor de gratis hoor...of iig zo goedkoop mogelijk hahahaha. We gaan toch voor volgend voorjaar dus we hebben nog ff hahahaha. Truus, gaan jullie wel helemaal uitgebreid(met kerk e.d) of ook simpel
Wij gaan nu voor simpel en gezellig! Wij registreren om 8.45 daarna gaan we lekker naar huis om koffie te drinken en taart te eten. Wat we smiddags doen weet ik nog niet, misschien dat mijn vriendinnetje langskomt ofzo. echt nog geen idee. Mijn ouders zullen er wel zitten denk ik aangezien zij uit Belgie komen.Dus een broodje en wat soep met lekker beleg enz.. Dan vertrekken we rond een uurtje of 16.00 richting restaurant waar ik om 16.30 heb gereserveerd. Ik wil Joey er ook bij hebben vandaar beetje bijtijds dan zijn we uiterlijk 8 uur terug zodat hij op tijd in bed ligt. We gaan niet op poepiesjiek. Ik ben meer t type van de spijkerrokjes met laarzen eronder dus we trekken iets leuks aan waar we ons prettig bij voelen We registreren voor onszelf en niet voor de buitenwereld. Ik vond pasgeleden de trouwzaal op internet. Google maar eens op kleine trouwzaal in Utrecht.
heerlijke dag! damian werd na 7uur slapen wakker om 8uur en wilde zn flesje, hij is erna, en ook mama in slaap gevallen nog een uurtje en toen saampjes de hond uitgelaten, hij heeft genoten van de zon! daarna huil bui, weer een flesje, toen geslapen tot half 6! en nu mama en papa zelf gegeten en damian ligt weer in diepe slaap
Heerlijk! Hier een lange werkdag en met Joey naar de fysio geweest. Nu heb ik mijn haar in de verf zitten (ga ik zo uitspoelen) En daarna msnnen met mijn moeder