Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    beste dames
    ik en een mede beheerster hebben een website gestart voor moeders met minder geld hier kunt u gratis baby en kinder spullen krijgen en afgeven als het u kindje te klein is
    meld je aan op onze site vandaag komen de eerste foto's lees wel AUB de regels
    alvast bedankt

Verzamelpunt hengelo - Hyves.nl

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Joehoeeee???
    Waar is iedereen?

Wij hebben gister onze trouwringen opgehaald :D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja beetje druk geweest op ander forum haha
    mooie ringen!! Wanneer is ook alweer de grote dag??

hoe gaat t verders met alle mama's?
    Hier goed. Damian groeit echt als kool! Druk met omrollen en nog ff en hij gaat kruipen :)
    Hebben sinds dinsdag wel probleempje met zn stoelgang... dinsdag heeft hij voor het laatst gepoept en tis nu al vrijdag! hij krijgt al extra water. maar hij gooit alles eruit vanwege dat hij beetje verstopt zit denk ik. Hij wilt graag drinken, heeft ook honger maar hij kan het niet binnen houden. Hij drinkt 90cc en daar gaat zeker de helft al eruit. Normaal drinkt hij 180cc 5x per dag... vanmorge zetpilletje gegeven, hopen dat het binnen in wat zachter zou worden maar helaas, nog steeds geen poepluier te bekennen. CB zegt: bel anders uw huisarts even als niks werkt want voor een baby die FV krijgt duurt 3dagen wel erg lang... En nou zul je NET zien dat ik dus mijn dokter niet te pakke krijg en tis bijna weekend! Huisartsenpost wordt er dan gezegt, ja lekker hoor dan draai ik zelf voor alle kosten op

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Roozjeh hoe is het ondertussen met je kleine man? is het al wat beter? heeft hij ondertussen wel al gepoept?
    En hoe is het met doorslapen?

Mams wat een gave ringen zeg! is dat witgoud? heel mooi!

Hier gaat alles goed, heb net weer een paar nieuwe foto's in het album gezet van mijn 3 musketiers!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het is geen witgoud, maar Staal :D
    Een stuk goedkoper ook, maar supermooi!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Met Damian gaat het weer goed. Hij had goed gepoept op de 4de dag eindelijk. Gister zat hij weet wat verstopt. Weten niet waarom dit is. 1ste keer is een raadsel en gister was en waarschijnlijk omdat hij sinds zaterdaga vond rijstenbloem in zn flesje krijgt

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mams mooie ringen hoor.

roozjuh hoe is het nu met damian?

hier zijn gangetje druk met 2 knullen hihi. robin zit de rest van de winter op de antibiotica (2x kuurtje in 1,5 week tijd voor heel erg hoesten en slijm) en krijgt de griepprikken.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lief dat je het vraagt :) Met damian gaat het weer super. Krampjes zijn voorbij, hij drinkt weer, hij spuugt t niet meer uit. Lacht weer hele dag door, slaapt weer netjes 8uurtjes snachts.
    Niks te klagen :D

Zielig die griepprikjes :( maar als ie het nodig heeft dan moet het helaas he.

Ben toch wel benieuwd of kinderen ook die mexicaanse griep prik krijgen...

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Fijn dat het weer goed gaat met je kleine man!!!

En wat gaan jullie doen laten jullie de jongens inenten of niet?
    Wij laten het wel doen al denk ik dat Ewout het al heeft gehad. En wij laten onz zelf ook inenten met oog op Arthur.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Damian mag de prik nog niet (4.5maand oud nu) Maar denk dat ik mezelf en mijn man wel laat inenten. Weet niet wat de bijwerkingen zijn op langere periode maar liever ik ziek dan mijn kleine mannetje.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek geopend

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    was hij dicht? haha vond het al zo stil!

Hoe is het dames?!?!?!?

Update van onze uk: Damian is bijna 8maandjes oud alweer en het gaat allemaal super. Huilt nog steeds zelden. Slaapt als een roos en vind alles en iedereen goed. Hij heeft in 3weken tijd 2tandjes gekregen, leren kruipen(naja bijna dan) en hij kan uit zichzelf gaan zitten! Het gaat allemaal zo snel zeg phoe

Groetjes!!

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey is inmiddels 2 jaar geworden en word met de dag ondeugender. Met mijzelf iets minder maar komt ook wel weer goed!

Damian je gaat hard!

14. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Ik heb een zoontje... tevens ook twee stief jongens die bij hun moeder wonen, dus zo nu en dan een huis vol mannen... in geen 33 jaar is er een meid geboren in mijn man's familie

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  16. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Whahahahah die zijn leuk :D

Ti's me maar 2x overkomen :p dat hij tegen me aan plaatsje :p whahahaha

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier gelukkig nooit voorgekomen haha!

18. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Lolz wees blij... meneer heeft 1x tussen mijn tieten in gemikt en de andere keer tussen mijn benen :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vond het wel grappig ding toen ik m zag. Damian heeft bij mij 1x geplast midden op mn hoofd. zat me achteraf te bedenken hoe hij zo hoog heeft kunnen plassen haha Gelukkig bleef t bij 1x (ff afkloppen)

20. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Whahahahaha

Kids blijven leuk.... maruuu ook een meiden wens nu?

Deel Deze Pagina