Mmm zie het ja.... wat had je dan als ik vragen mag? Zekers ook een domper als je hoort dat je niet zwanger mag worden..
hier geen 2de uk. Blijft er lekker bij eentje. Meer dan genoeg Manlief wil wel heel graag 2de. Over 'niet zwanger mogen worden' gesproken. Das echt bale! Ik ken het (beetje dan) Ik heb al ruim 9jaar last van mijn rug en sinds een jaar mn bekken. En mij werd afgeraden om zwanger te worden of uberhaupt aan kinderen te beginnen want ik zou het niet aan kunnen volgens therapeut. Nou mn dikke kont voor ze, zwangerschap ging prima! En nu wel wat beperkt met kind langere tijd optillen maar het lukt me echt prima tot zover Hoop dat je uitslag goed is wat het ook zou mogen zijn, en dat je snel zwanger mag worden!
Truus, wat moet dit voor jullie een onzekere tijd zijn Hoe zijn de vooruitzichten?Zie dat je de operatie al gehad hebt. Nu moet je wachten op de uitslag over wat ze weg hebben gehaald? Roozjuh, vaak hoor je het andersom, de man wil geen 2e en de vrouw wel.Kan me wel voorstellen in jou situatie dat je met 1 gezond manneke meer dan gelukkig bent Hier gaat het ook prima. Tygho ontwikkeld als een razende! Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de bruiloft en verder nog bezig met rijlessen,theorie,niveau2 opleiding Heb genoeg te doen hahahahahaha
Lijkt wel de tijd van de grote beslissingen Jullie gaan in mei trouwen, en wij zijn druk bezig met een huisje kopen. Hebben een huisje op t oog maar moet ontzettend veel aan gedaan worden. Dus ons bod zal veel lager zijn dan dat zij ervoor vragen. Ben benieuwd wat ze met ons bod gaan doen... Gok dat dit m niet gaat worden helaas.
Oh spannend zeg! Wij zijn ook een beetje op huizenjacht. Wel heel rustig aan hoor maargoed, wil natuurlijk niet DE kans missen. Maar ik denk dat die mensen ook wel snappen dat als er nog echt veel opgeknapt moet worden de prijs flink omlaag moet. Misschien hebben ze wel heel hoog ingezet?
hoog hebben ze zeker niet ingezet. Huis is normaal 140.000 waard gemiddeld. Nu staat hij voor 125.000 te koop en wij gaan er nog 25.000 onder zitten, dus gok dat ze ons bod te laag gaan vinden. Maar niet geschoten is altijd mis zeg ik maar altijd. Juist zo laag bod omdat we al meer dan 15.000 aan verbouwen kwijt zullen zijn
Dus jullie gaan niet hoger? Wij wilden (tot dat we achter het vochtprobleem) ook bieden op een huis. Was 129 maar dat zouden we er ook niet aan uit gaan geven. Wij kijken dus ook rustig verder.
Hey Mams, Lief dat je ernaar vraagt! Het kan nog 2 kanten op volgens de gyn maar het feit dat ik niet zwanger mag worden zegt eigenlijk al genoeg. De 22e weet ik of mijn snijranden schoon zijn en of er dus genoeg is weggehaald. Zoniet ga ik weer onder het mes..
Hey meiden, ik had gevraagd of deze topic weer open kon, leek me wel weer gezellig om te kletsen over de zoons. Ik heb ook een CLUB aangemaakt, moet je boven in bij NETWERK kijken. Over mama's met zoons Truus wat heftig allemaal meid! moeilijk ook aldoor zo in onzekerheid zitten! Sterkte! Roozjeh balen zeg van jullie bod! Hoop dat er snel een ander leuk betaalbaar huis langskomt voor jullie!!! Rianne groot feest bij jullie dus! Gefeliciteerd! Mams jullie ook succes met het vinden van DE woning! Sin leuk dat je ook mee komt kletsen! Hier gaat ook alles goed. Ewout word volgende maand ook alweer 4 en gaat dan naar school!!! Zal wel erg wennen worden, maar hij ziet er zo naar uit, hij telt de dagen af! Marijn gaat gewoon erg lekker, hij kletst er veel en dat is erg goed want hij was erg laat met praten. Heel erg leuk, hoor hem nu ook liedjes zingen! Arthur is ook alweer bijna 8 maanden, tijd gaat echt veel te snel! Hij krijgt nog altijd melk uit de mama bar, en daar zijn we erg tevreden mee alle 2
Truus, een erg onzekere tijd dus voor jullie Maar als ze genoeg hebben weg gehaald dan zouden jullie wel voor een 2e kindje mogen gaan?
het zou dan kunnen maar hebben dan wel de kans dat het via de mmm gaat en de kans bestaat ook dat het tr vroeg word geboren. We gaan eerst herstellen en daarna nadenken ovwr een brusje!