Hier ook, dus de weekeinden zijn heilig en voor het gezin! We ondernemen dan een hoop; speeltuin, kinderboerderij, op visite enz. Verder hebben papa en joey een vast badritueel dat is echt hun moment samen
Ewout is alweer 4 jaar geworden!!! Wat gaat dat snel zeg! Ik heb een Cars taart voor hem gemaakt met marsepijn. Hij was er dolblij mee gelukkig! En voor een 1e taart vond ik hem erg goed gelukt haha. Marijn gaat heel goed, hij praat lekker en zit goed in z'n vel! En Arthur is nu alweer bijna 10 maanden en gaat als een speer! Hij heeft nu al 4 boven tandjes en 2 ondertandjes, ze gaan in eens allemaal tegelijk. Dat hadden de andere 2 mannen toen ook! En hij trekt zich op in de box en kruipt de hele kamer door. Het is nu hier vakantie maar het weer wil niet echt mee werken dat is wel jammer. Hebben jullie nog wat leuks gedaan afgelopen tijd?
hey mouschy. Was de taart lekker? Zag er mooi uit op de foto op andere forum. Veel tandjes heeft Arthur al! Damian nog maar 2(onder) Hier vandaag op cadeau jacht geweest voor Damian zn eerste verjaardag over 2maanden. Zijn geslaagd! Hebben een hele mooie 3wieler gekocht bij de Intertoys. Die was alleen vandaag morge en overmorge in de aanbieding. Meteen in elkaar gezet en denk dat we m al eerder gaan gebruiken dan dat hij jarig is. Vind het anders zo zonde om 2maanden lang het fietsje niet te gebruiken. Hij ziet t verschil toch niet of hij m nu krijgt of op zn verjaardag
Ja mooi ding zeg! Ik ben ook nog opzoek naar een mooi kado voor Arthur. Ik heb dus alleen echt geen idee WAT... Met 3 jongens heb je eigelijk al het jongens speelgoed al... Gewoon een luxe probleem
al een kado gevonden mouschy? Hoe is het verders met alle mama's en kids? Hier gaat het super met ons ventje, zijn 3de tandje is sinds gister door!! En hij heeft er totaal geen last van gehad. *trots*
Hier ook alles goed. Frummel kan sinds eergister zelf gaan zitten! Dus we zijn weer super trots. Tandjes heeft hij helaas nog niet, maar we wachten geduldig af.
Hoi hier ook een jongens mama. en 1 die nooit had gedacht een jongen te krijgen. dacht altijd dat ik een meid zou krijgen later. maar ik vind mijn mannetje toch zo heerlijk. ben dan ook helemaal verliefd op hem. het is een lekker deugniet. hij wilt alles onderzoeken en ontdekken. en kan je ernorm uitdagen als hij weet dat iets mag. ik kom eens vaker bij jullie kijken. gr. laurette
hey laurette, jij ook hier gezellig. Mouschy kletst hier ook gezellig mee. hoe is het met je? was de meeting leuk?? Ik baalde heel erg dat ik niet mee kon
Heey ben ik ook weer! Ik heb helaas nog altijd geen kadoo kunnen vinden voor Arthur. We zitten wel te denken aan de Duplo trein. Want ik zou echt niet weten wat ik anders moet kopen eigenlijk... Arthur heeft ondertussen al 8 tandjes en nr 9 en 10 de hoektandjes zijn bijna door. Dus gaat erg snel! Hij kan zich sinds afgelopen weekeind ook optrekken in de box!!! En hij loopt nu ook een beetje mee aan de hand, erg leuk maar vind het wel super snel gaan hoor! Ben natuurlijk wel super trots op mijn kleine grote vent! Hebben jullie trouwens al vakantie plannen? Wij gaan volgende maand naar Engeland, met de boot. We hebben d'r zin in!!!
8tandjes al? wauw Damian heeft sinds een week tandje 3 erbij en tandje 4 sinds eergister Hij heeft nu 2 onder en 2 boven haha ziet er grappig uit. Snel gaat het opeens nu he! Voor je het weet heeft hij jouw hand niet meer nodig en dan schiet ie voor je uit met zn snelle looppasjes Hier geen vakantie dit jaar. Vakantiegeld is veel lager dan we dachten en hebben nog een dikke studieschuld van manlief die we snel willen zien verdwijnen. Teruggave van 2009 voor de belasting heb ik gister opgestuurd en dat was een mooi bedragje. Dus we gaan heel misschien een weekendje weg ofzo, eerst even uitzoeken hoe we dat gaan doen zonder een auto...
Hoi meiden, Kom hier ook weer eens ff piepen! Hier ook geen vakantie, maar als alles meezit krijgen we 19 juli de sleutel van ons nieuwe huis dus daar gaat genoeg tijd en geld inzitten We moesten de datum weer 2 weken opschuiven omdat het met de financiering niet opschiet(starterslening van de svn) Eigelijk zouden we die over 1 week rond moeten hebben en dan 5 juli de sleutel...maar dat lukt dus niet. Tygho doet het geweldig Een heerlijke deugniet die ik regelmatig achter het behang zou willen plakken.
@roozjuh: de meeting was super leuk. heb nog niet echt tijd gehad daarna op op ons eigen forum te kijken komt van de week wel weer. met Logan gaat het super goed. dinsdag weer bij het cb geweest voor de nodige apk en prikjes. hij is nu 78 cm en 10 kilo. goed gegroeid dus de laatste tijd. @ vakantie: wij gaan naar frankrijk met de auto. hebben een tent gehuurd bij eurocamp. lekker weg met zijn 3tjes kijk er helemaal naar uit.
Laurette wat een leuke vakantie voor de boeg hebben jullie! Mams dus jullie hebben een drukke verhuizing voor de boeg! Succes! Roozjeh een weekeind kan ook heel leuk zijn! Hebben wij ook wel gedaan, lekker naar Antwerpen of zo! Ben je er toch helemaal uit en is ook niet zo duur. Hier gaat het allemaal goed! Arthur is druk aan het tijgeren/kruipen en wil ook al mee lopen aan 2 handen. En trots dat hij dan is Ook zich optrekken in de box is erg favo! Echt een heerlijk mannetje is het! Ewout doet het prima op school! Hij heeft niet eens hoeven wennen! Marijn wil ook graag naar school, maar dat duurt nog anderhalf jaar haha.
ja probleem is meer dat we geen auto hebben... dus weekendje weg ofzo zal niet gaan helaas. deze week is manlief vrij. vandaag voetbal, morge misschien lekker zwemme. woensdag is hij naar zn vader en donderdag dolfinarium en vrijdag dan even lekker helemaal niks mouschy moet zeker wel voor jou even wennen zijn je kleine vent op school nu. ego: vandaag naar cb geweest. Damian is 76cm lang en weegt 9175gr. Hij heeft zn prikjes weer gehad. Even 30sec huilen en het was weer goed. Moesten erna ff boodschapjes doen bij winkel naast cb en meneertje was de vrolijkste van allemaal. zat te bounchen in de wagen en flink te gillen van plezier. alsof de prikken nooit geweest zijn
niet echt spraakzame topic meer helaas. Dan maar weer een ego berichtje vanuit hier. Manlief en ik zijn vandaag 1jaar getrouwd. Weet nog als de dag van gister hoe heet het was en dat ik met een mega dikke buik in het stadhuis stond want 2weken later werd Damian geboren
Roozjuh gefeliciteerd met jullie jubileum! En de kleine man alweer bijna jarig!! Hier schiet het nog niet op met de financien voor de woning. De svn(die de startersleningen verstrekt) is schijnbaar erg druk..Op z'n vroegst volgende week horen we meer...En dan moeten we nog naar de bank voor een offerte, dan weer een offerte aanvragen bij de svn en dan alles naar de notaris en daar gaat ook nog een week overheen...Dus waarschijnlijk kunnen we weer gaan schuiven met de data voor financiering en overdracht... Blegh, heb er zo genoeg van, al dat geregel!
Roozjeh gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij zijn op 20 juni 5 jaar getrouwd!!! Gaat allemaal zo snel! Mams ik hoop dat het allemaal snel rond is!!! Gisteren met Arthur naar het CB geweest. Even vergelijken met 11 maanden; Ewout was 9820 gr en 75 cm. Marijn was 8760 gr en 74 cm. Arthur is 9240 en 72 cm. Ik heb mijn eigen cijvertjes ook gevonden en ik was toen; 9850 gram. Verder gaat het hier allemaal goed, lekker genieten van het mooi weer!!!
Wat een lekker volle kindjes allemaal. Frummel is nu 10.5 mnd en nog geen 8kg. Nog gefeliciteerd met je trouwdag!