hey meiden hoe is het hier?? Hier een grote stap weer gezet door Damian: Hij kan los staan!! Wel nog heel kort maar het begin is er woehoe!! Verder weinig te melden, alles gaat super, hij eet en drinkt echt toppie. Hij wilt nu zelfs meer drinken met die warmte dus daar ben ik erg blij mee. Oja en zijn 7de tandje zit er al lichtjes aan te komen. Je ziet hem door zn tandvlees heen maar denk dat het nog wel even kan duren voordat die door is. Nog 1week en dan is onze kleine vent geen kleine vent meer maar een grote knul van 1jaar!!!!! 8juli jarig en 11juli feest woehoeeee
Bekijk bijlage 83666 Hier nog even een foto van onze grote vent die over 10 daagjes alweer 1 jaar word! We zitten dan in Engeland op vakantie. Dat is aan een kant wel jammer dat we zijn verjaardg niet thuis vieren op de dag zelf. Maar we vieren het de 31e hier met de familie. Roozjeh wat gaaf dat Damian al kan los staan!!! foto!!! haha. En ook al bijna jarig, leuk he die verjaardags kriebels
hey mouschy! hoe bevalt het daar in engeland?? Ja die verjaardags kriebels zijn flink aanwezig. Phoe nog maar 2dagen en dan is ons kleine ventje een iets groter ventje Gister inkopen gedaan voor verjaardag en komende dagen nog wat kleine dingetjes en dan party time!! Ik ga proberen een foto te maken van het los staan. Heb het wel op een (zeer kort) filmpje maar vind die niet goed genoeg haha. Hij doet het steeds vaker dus ik ga regelmatig klaar zitten met de camera haha. Arthur al zover met los staan of doet hij het nog lekker rustig aan? dat hele baby gedoe is er nu wel echt vanaf he
Hier ook een jongensmama ben alleenstaand moeder (ex in zwangerschap weggegaan na relatie van 8 jr) van een zoontje van nu 19 maanden. Ik was er superblij mee hoor... een jongen en nog steeds ! Vind het wel bijzonder. Leuk zo ondernemend en stoer haha. Mensen reageren soms nog wel eens naar als ze horen dat ik mijn zoontje alleen opvoed. Reactie van: dat kan toch niet een jongen heeft een vader als rolmodel nodig. Mijn reactie is dan vaak: tja ik kan het ook niet helpen dat deze rolmodel nog voor zijn geboorte besloot weg te gaan, aan zo'n persoon heb je iig geen goed rolmodel. Meestal zijn ze er dan wel klaar mee hoor haha. Al snap ik wel wat ze bedoelen hoor.... uiteindelijk doen mannen vaak toch andere dingen met hun kind dan wij als vrouw. Gelukkig zijn wel mannen die hij ziet; oom, opa enz. Nu zo jong maakt het nog niet zo veel uit ook.. jongens zijn in het begin toch ook wel mama kindjes haha. Die van mij is heerlijk stoer maar ook erg knuffelig op zijn tijd. Ja ik geniet er wal van om een jongensmama te zijn !!
welkom mamametzoon! Niet leuk dat vaders weg ging tijdens zwangerschap. was dat vanwege de zwangerschap of andere reden? na 8jaar pfff dat is een lange tijd!
Gefeliciteerd!!! Arthur is op 16 juli 1 jaar geworden!!! http://i108.photobucket.com/albums/n39/mouschy/Arthur1jaar061.jpg Hier kan je de foto's zien van zijn verjaardag We zaten in Engeland op vakantie op z'n 1e verjaardag maar daarna hebben we het natuurlijk ook thuis gevierd. Hoe is het verder met de jongens? Arthur slaapt nog altijd niet lekker door helaas, snap er niets van. Hij komt nog regelmatig om 4 uur snachts. Ik geef hem nu ook geen voeding meer snachts en dat vind hij natuurlijk niet zo leuk.... Willen jullie stemmen op onze man? De foto die je hierboven in deze topic ziet doet mee an de wedstrijd. Alvast bedankt!!! de link staat hieronder.