Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ziet er mooi uit toch!

Mijn jongens gingen rond de 6 maanden ook nog maar 1x per dag naar bed toe tussen de middag. Dus het is vrij normaal dat hij nog maar 1x wil slapen op die leeftijd.

Het was erg leuk op de beurs gisteren! Het was erg druk en ik heb ook aardig wat gekocht. De jongens waren mee en die hebben zich prima vermaakt gelukkig. Wel vaak even een tussen stop ingelast, ff spelen hier en daar en ze vonden het prachtig om met de trein te gaan!

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat begrijp ik, maar onze jongens zijn natuurlijk éigenlijk nog maar 2,5 maand. Dus daarom vraag ik me wel eens af of ze niet te weinig slapen. Maarja, dan zouden ze het ook wel aangeven of zouden ze niet te genieten zijn en dat is totaal niet aan de orde.
    Zo zie ik het nu ook maar met de voeding. Als ze bijvoorbeeld borstvoeding zouden krijgen geven ook op een gegeven moment zelf aan of ze meer of minder willen drinken.

Leuk dat je je hebt vermaakt op de beurs trouwens. Was het niet onwijs druk?

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier een vroegertje vandaag....om 05.00 vond Joey het mooi geweest!

Mouchy, ben je goed geslaagd?

Jipper, probeer de jongens gewoon weg te leggen. Er komt vanzelf wel ritme in.
    En willen ze niet, dan niet. Daar heb ik nooit zo moeilijk over gedaan eigenlijk!

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Sjonge Truus, dat was zeker een vroegertje. Dan heb je er nu al een hele dag opzitten.

Wat de slaapjes van onze jongens betreft; blijkbaar hebben ze het gewoon niet nodig. Vanmorgen zijn ze ook van 9 uur tot half 1 wakker geweest en ik kreeg ze net met moeite in slaap...

5. ProudMum

Dan zou ik er geen probleem van maken Jipper!

6. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hoi hoi , ik ben ook een jongensmama,en ben heel erg trots op ze de oudste is 5 en word 6 in mei. En de jongste is 4 maanden. Nou ik geniet volop van mijn jongens hoor. In mijn zwangerschap werd er altijd gezegt, krijg je nou alweer een jongen? Wat jammer nou he. Alsof ik ongelukkig was omdat het weer een jongen zou worden.

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Rups; Welkom bij de club! ;) Het is natuurlijk onzin om niet blij te zijn als je nog een jongen krijgt. Mensen maken soms zulke domme opmerkingen. Net als tegen ons: 'Oh een tweeling, da's mooi, ben je in 1 keer klaar.' :confused: Wie bepaalt dat?

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Welkom Rups,
    Ik kreeg dat ook vaak te horen hoor. Echt belagelijk.

Nou het stappen was niks aan hoor. In elke kroeg waren de mensen onder de 20. Voelde me echt een oude trien. Overal harde muziek je kon elkaar niet eens verstaan haha ik word echt oud.
    Morgenmiddag gaan we wel even fruhshoppen, is wel altijd gezellig, veel familieleden zijn er dan ook en komen dweilorkesten. Ben benieuwd hoe Norman het vind.

9. ProudMum

Rups welkom bij de club!

Jammer Morgaine, maar had dat ook niet met carnaval te maken?

Ik sta versteld, Joey slaapt nog steeds! Hele omgekeerde wereld als je je bedenkt dat hij gister wakker was om 5.00

Even aankleden en Joey's tas inpakken, daarna brengen we Joey naar de gastouder en gaan mijn vriend en ik naar het ziekenhuis.

duimen jullie?

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Truus; Was gisteren helemaal vergeten om je sterkte te wensen! Ik duim zeker voor je! Laat je weten hoe het gegaan is?

@morgaine; Jammer dat het stappen tegenviel. Ik waag me er niet eens meer aan. :) Ik voel me ook vaak oud met al die kinderen van 16 om me heen. Bovendien ben ik vaak om 12 uur al gesloopt! ;) Dan word je echt oud hè? :rolleyes:

Nou, het doorslapen tot 6 uur is niet meer aan de orde. We waren vanaf zaterdag overgestapt op 4 flessen en wat bijvoeding, maar blijkbaar kregen ze toch niet voldoende binnen op deze manier. Dus vanaf vandaag zitten we gewoon weer op 5 flessen, maar dan een andere verdeling (180, 3x 150, 180). Kijken of ze nu weer meer verzadigd zullen zijn.

Gaan jullie nog carnaval vieren? Hier doen we daar eigenlijk niet echt aan. Ik kom wel uit een provincie 'van onder de grote rivieren', maar net weer een stukje waar ze dus niet aan carnaval doen. Als je er niet mee opgegroeid bent is het niets weet ik uit ervaring (heb ook 2 jaar in Tilburg gewoond...).

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Truus hoe is het gegaan? Hopelijk vielt het allemaal beetje mee. Alleen nu het wachten he :(

Vandaag beetje carnaval geviert was wel even gezellig. Veel bekende gezien.

Jipper doe jij samen met je partner de nachtvoedingen?

12. ProudMum

Helaas is het niet verbeterd, het is CIN3. Dat was zonder biopt te nemen al duidelijk. Toch zijn er 2 stukjes weefsel weggenomen, deed gelukkig geen zeer op het moment zelf.

Over 3 weken de officiele uitslag en waarschijnlijk is de kans groot dat er een lisbiopt word genomen. De kans is groot dat ik daarna schoon ben.

CIN3 betekend trouwens dat er cellen zo afwijkend zijn dat het behandeld moet worden. Het kan een voorstaduim van kanker zijn.

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Jeetje Truus, dat is niet zo mooi (en dan druk ik het voorzichtig uit). Ik heb er (gelukkig) geen verstand van. Wat betekent dit nu verder? Waarschijnlijk word je vanaf nu regelmatig onderzocht? Pff...het is niet niets zeg. Sterkte!

@morgaine; Wij doen inderdaad de nachtvoedingen altijd samen. Gelukkig, anders ben je zo lang bezig. Bovendien hebben we dan altijd allebei even veel slaap gehad... ;)

14. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dat is schrikken Truus en wat gebeurt er nu verder? Je zal wel onder controle moeten blijven he?

15. ProudMum

eerst de kweek afwachten, maar de kans is groot dat ze het gaan verwijderen hoor.

eerst maar eens uitzoeken hoelang het dan kan duren voor ik zwanger mag/kan raken...

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw ja, dan krijg je dat ook nog... :( Hopelijk krijg je wat dat betreft goed nieuws. Nu dat vervelende wachten. Sterkte hoor!

17. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Vervelend ja dat wachten maar houd de moed erin alles komt vast goed.

Nou hier is het feest vandaag, kleine ligt nu ff op bed. Hopelijk komt er nog geen visite. Even tijd voor mezelf :)

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Gefeliciteerd met Norman! :whistle: \:D/ Hopelijk is/wordt het een gezellige dag en ben je na vandaag niet al te gesloopt! ;) Geniet ervan!

19. ProudMum

Norman, gefeliciteerd met je verjaardag!

Op de een of andere manier slaan de babykriebels toe. De wens voor een 2e kindje is er altijd al geweest, maar het gevoel word sterker.
    Ben op marktplaats al aan het onderhandelen voor een reiswieg. Omdat de FirstWheels die wij nu hebben niet meer verkocht gaat worden aangezien de 2009 editie uitgebracht is, en ik het zo'n fijne wagen vind wil ik dat alvast compleet hebben.

Eerst maar de uitslag afwachten, dan kijken wat de plannen zijn in het ZH en misschien volgend jaar Januari gaan we voor de 2e

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Spannend Truus!

Deel Deze Pagina