Jongens-mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jipper, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Wat een stilte hier,

Nou ik ben bij gekomen hoor, wat was het druk. Vanaf ongeveer 2 uur begon de drukte tot 23.00 uur. Ik was kapot maar de kleine heeft het naar zijn zin gehad en is flink verwend. Sommigen mensen gaven geld en was sneu om te zien want Norman had echt wel door, nieuwe mensen zijn kadootjes. Dus stond hij met zijn handjes voor de mensen, kadootje ikke kadootje aaaah maar goed hij kreeg wel veel kado's maar waar speelt hij nu het meest mee......de ballonen van de plafon :)

Waar hebben jullie dan het speelgoed staan, ik heb voor Norman een hoekje met tafel waar speelgoed staat en 1 kasje van de dressoir is van hem die vol staat. Morgen maar wat naar boven zetten op zijn kamer want het lijkt hier inmiddels meer op een speelkamer voor hem.

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Wat fijn dat Norman zo'n leuke verjaardag heeft gehad! Inderdaad wel een beetje onhandig van mensen om zo'n klein ventje geld te geven. Dat snapt hij natuurlijk nog helemaal niet (en wat moet je ermee als je zo klein bent?). Maar dan heeft hij misschien een lekker gevulde spaarpot voor later... ;)
    Nog leuke plannen voor het weekend? Hier gelukkig rustig. Ben onwijs ongi en heb last van m'n hormonen. Zou het liefst de hele dag in m'n bed liggen, maar dat gaat helaas niet...

3. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Vervelend he ongesteld zijn, wat voor voorbehoedsmiddel gerbuik jij? Ik heb de koperspiraal 1 kant wel ideaal alleen tijdens de menstruatie is het wel pijnlijk hoor, verlies ook best veel bloed.

Vandaag doe ik het lekker rustig aan want morgen...........ben ik jarig hahaha weer feest maar gelukkig niet zo druk.

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Nou, je hebt het wel druk met verjaardagen! Alvast gefeliciteerd in ieder geval! (Morgen vergeet ik dat vast weer... :oops: )
    Wij gaan vanmiddag naar de verjaardag van mijn broer. Ik moet veel aan vorige jaar denken vandaag. Toen waren we druk bezig met zwanger worden en op mijn broers verjaardag was ik toen net weer ongi geworden, maar...dat was dus wel de laatste keer voor de zwangerschap. ;)
    Wij gebruiken trouwens gewoon condooms. Ik heb altijd heel veel last van mijn hormonen gehad en toen ik stopte met de pil merkte ik dat ik minder pieken en dalen had. Een voorbehoedsmiddel met hormonen is dus geen optie. Maar een spiraal ook niet, want daar hebben we in mijn familie hele slechte ervaringen mee... Dus dan blijft er weinig over hè?

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :D Mag ik mij hier ook bijvoegen als Jongensmama :)

Hier in de familie was een jongetje een welkome verassing :D Mijn zus is mama van 3 dochters. Dus een jongetje was erg leuk. Ik geniet elke dag weer met volle teugen van ons heerlijke ventje. Ze zijn ook heel anders dan meisjes vind ik :)

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Mason; Welkom hier! Eindelijk een man in de familie? ;) Leuk hoor!
    Jongens zijn zeker anders dan meiden, ik heb het voorbeelde vanmiddag weer gezien toen we op bezoek waren bij mijn broer en schoonzus. Die hebben een dochter van 8 maanden. Da's toch anders. Maar volgens mij net zo leuk hoor!

7. wonderteam

@ Jipper, Thnx :D Nou mannen in de familie hadden we dan wel ,maar niet zo'n klein schattig ventje ;) Merkte jij toevallig vanmiddag ook dat meiden wat krengeriger/feller kunnen zijn ,hoe jong ze ook zijn?
    Ik zie trouwens dat jou zoontjes 14 wkn te vroeg geboren zijn. Dat zal wel een hele heftige periode geweest zijn of niet? Gaat het verder goed met ze?

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Meiden kunnen zeker kattig zijn. We hebben het vanmiddag niet met eigen ogen gezien, maar m'n schoonzus had een verhaal over m'n nichtje, dat loog er niet om. Dat wordt nog wat over een paar jaar! Jongens schijnen erg lief en aanhankelijk te zijn als ze klein zijn. Ben benieuwd, nu vinden ze iedereen nog leuk... ;)
    De geboorte van de jongens was inderdaad een heftige periode, maar het gaat nu supergoed met ze, dus die tijd raakt aardig op de achtergrond. Gelukkig. Ze groeien goed, zijn gezond en vrolijk. Meer kunnen we ons niet wensen!

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    TruusdeMier wij hebben ook Firstwheels wagens en die zijn prima bevallen! Eerst had ik een enkele wagen, maar die heb ik verkocht. En nu heb ik al weer een tijd de duo wagen. Echt super hoor! Je gaat zo door elke deur opening, dus dat is wel erg handig!

Ik zit alweer op de helft van mijn zwangerschap! Gaat toch wel snel hoor zo'n 3e keer ;)
    Er staat een hele leuke buik collage foto in mijn album :D

10. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @Mason, welkom :)

Ik vind meisjes wel vaker kattiger hoor, mijn moeder zei ook altijd dat jongentjes liever zijn voor hun moeder

@Mouchy Echt mooi die buik collage en wat een schattige kereltjes

11. wonderteam

@ jipper, ja ik merk het ook bij de dochters van mijn zus. Dan denk ik ook wel eens jemig zeg :)
    Fijn dat het nu zo goed gaat met jullie zoontjes.
    @ Morgaine, Danke je :D Nou de tijd zal het uitwijzen of onze zoontjes ook zo lief voor ons zijn ;)

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Tuurlijk! Onze jongens zijn toch de allerliefste van de wereld? ;)

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hey meiden, nog 'wilde plannen' voor het weekend? ;)

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi ik zie wel wat het weekend ons brengt!
    en jij?

15. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hier wordt het denk ik een braaf weekendje, ik heb een fikse blaasontsteking. Morgen 3e dag antibiotica hopelijk is het dan wat minder.

Al heb ik wel zin om morgen even lekker te winkelen en terrasje te pakken borreltje erbij :)

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hier ook een rustig weekend. Eigenlijk nog geen plannen. We zien het wel, maar als het dit weer blijft gaan we zeker nog even naar buiten. Naar het strand ofzo...

Beterschap morgaine!

17. wonderteam

Ga weinig doen :) Mason is erg ziek geweest ,dus doe het nog een beetje rustig aan met hem. Wel doen we 1 keer in de zoveel tijd gezellig een meidenavond met een groepje vriedinnen, lekker kletsen enz. Vanavond komen ze hier allemaal over de vloer. Dat word het enige wilde voor mij dit weekend :)

@ morgaine, beterschap met je blaasontsteking.
    @ Jipper, oh wat lekker ,woon je bij het strand?

18. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dank jullie wel, helaas geen stad voor mij vandaag. Allemaal toch nog pijnlijk. Wel straks even naar kinderverjaardag maar is bij de buren dus dat scheelt

@ Jipper gaaf joh dat jij bij het strandt woont, heerlijk lijk mij dat

@Masson ik hou ook wel eens meidenavonden maar dat wordt altijd wel een wilde boel naar paar flessen wijn gaat Anouk aan en dansen maar :)

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zometeen naar mijn schoonzusje toe, haar zoontje is 5 weekjes oud.

Morgen doen we lekker niks en word het boBike achterzitje op mijn fiets gezet. Joey word te zwaar aan mijn stuur (12 kilo)

Hier word het ook weer tijd voor een meiden avondje!

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Sja, het is lekker dat we dichtbij het strand wonen (nou ja, ongeveer een half uurtje rijden), maar daar heb je weinig aan als het regent... :cry: Bovendien moet we de jongens een beetje ontzien vandaag. Ze hebben gisteren voor het eerste eventjes bij opa en oma in een campingbedje geslapen (niet de hele nacht) en dat merken we nu wel. Dus dan maar een beetje thuis tutten. Met een kopje thee op de bank en nog wat strijkwerk wegwerken.
    Gisteren hebben we wel lekker bij mijn ouders gegeten. Mosselen...mmmm... Die heb ik een hele zomer niet kunnen eten omdat ik zwanger was, dus dat ging er wel in! ;)

Deel Deze Pagina