Ik werd vandaag gebeld door de organisator van een ballonwedstrijd. Onze zoon is in de prijzen gevallen (1e, 2e of 3e prijs blijft nog even een verassing). Dus ik reageer enthousiast, helemaal leuk natuurlijk. 'Kunnen jullie bij de prijsuitreiking zijn?' 'Ja, natuurlijk, dat regelen we' Blijkt hij precies die dag op schoolreisje te zijn. Ik kan dus de organisatie bellen dat hij er niet bij kan zijn, maar ik kan ook proberen te regelen dat zoonlief eerder terug komt van het schoolreisje en bij beide aanwezig kan zijn. Of ik vraag de organisatie of mijn jongste zoon de prijs voor zijn broer mag ophalen...of...of...? Iemand suggesties?
Als je het programma voor het schoolreisje al weet en het wat tijd betreft echt heel lastig is, zou ik gewoon voorleggen of zijn broertje de prijs in ontvangst mag nemen.
Hij zou om 18.00u thuis komen van schoolreisje, de uitreiking is om 16.00. Ja, misschien dat dan idd maar vragen...
Hoe laat is de prijsuitreiking? Hoe ver moet je daar nog voor rijden? Waar is het schoolreisje naartoe en hoe laat zouden ze terug gaan? Is het een optie om je zoon bij de bestemming van het schoolreisje op te halen?
Uitreiking is om 16:00u, half uurtje rijden hiervandaan, het is naar Drievliet Den Haag en ze zouden geloof ik om vijf uur terug gaan... Daar ophalen zou op zich kunnen, denk ik, maar dan moet wel het hele groepje voor onze zoon naar de uitgang mee. Terwijl ze misschien op dat moment wel heel andere plannen hebben... Ik neig toch er naar te vragen of zijn broertje het mag doen...
Wat voor soort prijs gaat het om?! Klinkt misschien hard, maar voor een pakje stiften zou ik niet terug komen.... Maar als het een droomreis is, is het een heel ander verhaal .