en de tweede naam wordt Jonah. Nu heb ik, met veel pijn en moeite, een top 3 namen verzameld. Joes Seppe Ole Wat is de publieke opinie over deze namen bij Melle? En begrijpt men dat Ole dus NIET wordt uitgesproken als Olé?
Ik vind Seppe de leukste naam, maar die lijkt veel te veel op Melle. Ole is voor mij de spaanse kreet, dus gestemd op Joes, al vind ik dit een erg rare naam.
Ik vind Joes het leukst bij Melle, want Seppe vind ik dan een beetje peppie en kokkie. Maar ik vind Joes Jonah een beetje JJ
Ik vind Seppe de leukste van deze namen, maar ik vind t niet bij Melle passen omdat het teveel dezelfde klank is. Ik heb dus niet gestemd
Bedankt voor de input. Als ik Melle en Seppe achter elkaar zeg, vind ik het ook niet leuk. Ik heb nu bedacht dat Sepp een leuk alternatief is Ja, Joes Jonah is inderdaad JJ, maar alleen op de post, want verder wordt de tweede naam niet actief gebruikt. Toch leuk om te merken dat niet iedereen Joes een vreemde naam vindt Meer meningen zijn welkom!
Ik ben niet zo weg van je namen, maar Joes past wel het best bij Melle. Edit: Ja, Sepp kan er ook goed bij!
Ik vrees dat Ole zal uitgesproken worden als Olé. Het doet me ook denken aan die koeken van in de Aldi: http://1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/04/24/c5a261fa-ad09-11e2-bda2-96fcafff89db_original.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&format=jpg
Joes is leuk al vind ik j j indd ook niet zo lekker klinken. Sepp is ook leuk en zeg je olle of oole?
Melle en Sepp Jonah! Prachtig. Joes vind ik niet mooi bij Jonah. Bij Ole denk ik inderdaad aan Olé. Of aan oude (het Drentse dialect heeft het woord "olle" wat oude betekent).
Je zegt Oole. Maar Ole is inmiddels afgevallen. Mijn man vindt Sepp en Joes leuk, dus daar gaan we verder over nadenken. Misschien kieze we wel pas als hij geboren is
Ik vind Melle en Joes erg leuk maar zijn beide unisex.. Misschien is dat een beetje teveel van het goede. Daarom kies ik voor Sepp. Met 1 p vind ik de naam mooier maar in combinatie met Melle staat Sepp denk ik beter
Ohhh ik vind Ole fantastisch! Misschien niet helemaal perfect twee jongens die een naam hebben die op -le eindigt, maar ik vind dat wel echt de leukste naam. En duidelijk hoe je het uitspreekt hoor! Na Ole vind ik Joes het leukst. Ole Jonah vind ik samen echt super tof klinken, Joes Jonah klinkt een beetje Loes Luca-achtig Seppe vind ik wat minder, beetje kinderachtig, en die heeft precies dezelfde klanken als Melle, dat vind ik niet zo mooi. Zou dan eerder voor Sepp gaan. Als je nog een inspiratielijstje wil van namen in deze trant dan roep je maar. Edit: Lees nu dat Ole afgevallen is, jammer Dan stem ik op Sepp.
Vind ik ook jammer maar mijn man vond Ole het minst leuk helaas. Sepp en Joes nu gedeelde eerste plaats. Al zou ik graag Sepp omruilen voor Ole, want ik vind Ole gewoon leuk, ook bij Melle. Sepp vind ik twijfelachtig bij onze achternaam Inspiratie is altijd welkom