Jaaaa, het is z'n mooie naam maar het gaat helaas niet meer. De naam is al weggegeven in de familie zodoende zoeken wij naar de alternatieven. Marnix vind ik overigens te gek!
Marnix vind ik leuk!! Andere ideeen: Marcus, Marco, Maric, Marcio, Marius, Mario, Marek, Marnic, Marx.
ik vind Marnix ook super ik heb het nog nooit gehoord. Mss kun je bij de boekhandel een boek halen met allemaal namen op alfabet. ik had toen ook zo'n boek gehaald en vaak staat er van 1 naam verschillende versies in
Marcus is een hele stoere naam hoor! Mijn zoontje heet ook zo en ik heb echt nog nooit een nare reactie gehad! Wij konden ook geen Mark meer nemen, was ook al bezet
Oooh ik ben weg van Marek....hou normaal niet van hele aparte namen maar kan deze erg waarderen. Marcus zie ik een echte stoere vent voor me...ook een leuke naam en vind de rest eigenlijk maar zo zo..... Ik zou het wel weten Marek
Wat dacht je van Mack, Mick, Max of Maurice? Is wel iets verder gedacht, maar kan ook! Marnix vind ik persoonlijk niet echt geweldig...
Eventjes een update. Marnix vond mijn man maar niks Marcus is leuk maar lijkt teveel op Mark, idem Marek en Marco... Het blijft erg moeilijk. Marcel is niet onze smaak. Marx is een achternaam Misschien moeten wij maar er vanaf zien. Twee keer Mark in de familie is meer dan genoeg zou ik dan maar zeggen.
Dat is jammer, of niet? Ik vind het wel meevallen hoeveel de genoemde namen op mark lijken! Maar ja, ligt er ook een beetje aan hoe close je met die familie en met de bestaande mark omgaat! Succes met het vinden van een andere naam!
Ik weet niet wat de reden is waarom je evt Mark wil gebruiken, maar waarom dan niet als 2e naam Mark, of iets wat daar op lijkt??
Je zou ook twee namen kunnen doen en daar eentje van maken. Bijvoorbeeld: Mark Thijmen. Roepnaam Martijn..... Vind het zelf mooi gevonden.....maar ja....ieder zn smaak...