Onze 2e komt eraan en de 2e naam word de naam van mijn vader.. "Jaap" Maar hierdoor vinden we de 1e naam (roepnaam) uitzoeken wel erg moeilijk. We hadden er een paar in gedachten: -Mats -Ruben -Lucas -Mees -Bob -Morris Graag mening of andere namen zijn welkom. Dank u
Ik vind Ruben en Lucas het leukst combineren met Jaap. Zelf vind ik dat een naam met meer dan 1 lettergreep beter klinkt in combinatie met een korte naam als Jaap, vandaar mijn voorkeur.
Ik vind Ruben en Lucas ook het mooist van jullie rijtje. Sowieso vind ik een naam met 2 lettergrepen mooier bij Jaap. Is de officiele naam van je vader ook Jaap? Mijn vader heet ook zo maar zijn officiele naam is Jacob. Dan zou je nog wat meer opties hebben.
Eerste naam wordt de roepnaam neem ik aan? Dan zou ik toch echt gaan voor de naam die je het mooiste vindt... Aangezien dat de naam wordt die je gebruikt. Dat de tweede naam er leuk bij klinkt is mooi, maar zou voor mij niet het belangrijkste zijn. Van je lijstje vind ik persoonlijk Lucas en Ruben het mooist. Passen beide ook wel bij Jaap
Ik vind zelf JAAP niet echt een doopnaam. ik zou zelf voor Jakob gaan, hier is de naam jap van afgeleid. en wellicht is dat ook wel je vaders doopnaam. ik vind deze naam en mooie combinatie met: Ruben Jacob Lucas Jacob of de naam Jacob als eerste naam. voorbeelden hiervan: Jacob Benjamin Jacob Pieter Jacob Ruben Jacob Samuel Jacob Daniel
Het word geen doopnaam maar een vernoeming naar mn vader en dat is Jaap, en geen jacob (jacob had ik persoonlijk wat gemakkelijker gevonden hahaha) Nu ik zo jullie reacties lees zie ik idd dat 2 lettergrepen mooier past! Bedankt voor jullie meedenken