Nog maar net zwanger maar al wel opzoek naar namen. Een jongensnaam zijn we denk ik al wel zo goed als over uit. Maar een meisjesnaam...Jongensnamen zijn ook welkom want stel dat er nog iets leukers is haha. Ivm privacy wil ik de namen van mijn andere kindjes niet hier neerzetten maar ik kan ze wel pb'en en dan mogen jullie hier onder als jullie willen suggesties geven
Kun je een beetje meer informatie geven over wat voor soort naam je zoekt? Lang, kort, stoer, lief, 2 lettergrepen, 3 lettergrepen, Nederlands, Engels, exotisch, apart, beginnen of niet beginnen met een bepaalde letter, enz.
Ja! Dat is ook handig haha We houden absoluut niet van namen als Djayden, Destiny, Danisha, Joanna, Storm, Beer, Vlinder, Klaas, Bram, Jesse, Josefien, Ilse. Herkomst van een naam maakt ook niet zoveel uit. Ik hou van namen die lief klinken maar toch ook iets stoer hebben. Zonder de letter Y erin. Lang of kort maakt niets uit.
Bedankt! Ook niet helemaal onze smaak op Sten & Roan na haha. Twijfelden tussen Senn & Sten maar vind Senn net iets minder hard klinken ofzo.
Laat maar weten of ik goed zit of juist niet Iva Alexis Celeste Ninte Jirte Cleo Sela Zara Nona Ellenoor Lauren Marente Otis Boaz Leon Milo - Milon Dorian Nander Fabian Elias Zeb Brent Raf Quinn - Quint Jorn
Elle Romee Veerle Danae Isobel Keira Hannah Nova Nina Dani Mikki Sofie Linde Sabine Feline Bodée Jolie Juliet Kate Fenna Flore/Flora Vieve Julia Evie Karlijn Ava Ilva Danique