Wie kan ons een beetje op weg helpen? Ik ben bijna 20 weken zwanger van ons 3e kindje en we komen gewoon niet uit de namen!! We zijn dus op zoek naar Amerikaanse, Engelse of Ierse meisjes- én jongensnamen! Het liefst met 5 letters en het moet een beetje stoer of lief klinken Dus niet kak! Niet veel voorkomend (in Nederland dan) mag ook!! Wie o wie kan helpen??? Groetjes!
Bedankt voor de suggesties tot nu toe! Leuk ook om de namen te zien die mijn zoontjes dragen! haha Heb ik het toch goed uitgelegd! Voor de rest heb ik nog niet echt een JA!! gevoel!! Het is zo lastig he? Meer namen zijn welkom!!
Neil Liam Kyne Fallon Kean Flynn Fionn Felic Vince Ian Brandon Evin Doran Jane Arden Megan Ruby Gwen Rachel Jody Loïs Jessie Julie Alice
Ik ben gek op ierse namen Ik heb altijd gezegd dat ik mijn dochter "aishling" (spreek uit als esjlien) zou noemen en een zoon "Cieran" (kirran) maar helaas, hubby ging niet akkoord. Andere mooie ierse namen: Shane, Paddy, Kian, Malachy, Ronan, en voor een meisje Fiona, Meave, Mairead.
Dean of Deane (zo heet onze zoon) Evan of Evyn (zo zou onze tweede geheten hebben als dat een jongen was geweest)
Bedankt voor je lijstje! De dikgedrukte vind ik leuk, maar kan vriendlief er nog niet van overtuigen! Maar bedankt, ik schrijf ze op!
Shane en Kian vind ik mooi Jammer alleen dat dit namen zijn die 2 van de 4 zangers van een Ierse band dragen! Daardoor vallen ze alweer af voor mijn vriend! De meiden namen springen er helaas niet uit!
Dean vinden we allebei heel erg leuk! Alleen komt die dus voor in een serie die we vaak kijken (al 7 seizoenen lang ) .. Maar hij valt niet af!