Foto? Mijn oudste had het ook lang. Tot hij na lang zeuren van mijn moeder het korter wilde. Kreeg spijt, wil het weer lang. Heeft nu precies zo'n lengte waar je niks mee kan.
Denk dat ze bedoelde dat Bubblez een beetje te assertief was, omdat ze schreef dat ze tegen de juf zou zeggen dat ze haar mond moest houden
Prachtig, je hebt tegenwoordig ook van die haarbanden die die voetballers in hebben, als juf echt zeurt is dat misschien iets?
Even over dat de juf er iets over heeft gezegd, op zich is dat toch niet raar. Meisjes moeten er ook voor zorgen dat het haar niet voor hun gezicht / de ogen hangt dus jongens toch ook. Er zijn best wat stoere oplossingen die je zoon dan alleen tijdens de lessen kan gebruiken zoals zo'n bandje. En nog iets anders met los langer haar, let op met luizen he, je hoort overal dat er vest veel zijn en met losse langere haren is de kans groter dat ze overlopen (maar dat is weer een heel ander aspect). Verder vind ik de haren van het zoontje van ts niet super lang, ik vind t wel stoer!
ik vind het inderdaad te assertief om tegen een juf te zeggen dat ze haar mond moet houden. Ouders zijn tegenwoordig ook best wel fel tegen leerkrachten.
Dit wilde ik ook zeggen. Misschien is een bandje van elastiek een idee. Hoeft hij niet de hele dag te dragen maar misschien alleen tijdens het schrijven in de les?
Dus juf was gewoon behulpzaam. Da's toch fijn. Snap niet dat iedereen maar gelijk roept dat juf maar een bemoeial is.