Mooi pakket positiekleding maat M! Plus gratis zwangerboeken

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door vanesje, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Marktplaats.nl > Mooi pakket positiekleding maat M! Plus gratis zwangerboeken - Kleding | Dames - Positiekleding

    Ik bied aan een mooie set zwangerschapskleren. Alle positiekleren passen iemand met met 38/40.
    Zit voor elk seizoen kleding in. Spijkerbroeken waaronder een skinny, veel mooie jurken, tuniekjes, truitjes etc...

    Bevat merken van o.a mamalicious, H&M, miss etam, Prenatal, Vida Vita...

    Voor alle kleding die in het pakket zit, plus nog wat extra kledingstukken die ik niet gefotografeerd heb zoals bolero's, bekijk al mijn andere advertenties. Zeker 2 kratten vol kleding.
    Het zijn alle advertenties die in het pakket zitten behalve de paar advertenties die op gereserveerd staan.

    Bij een goed bod krijg je alle kleding plus 2 gratis zwangerschapsboeken, zie de advertentie van de 2 boeken (1000 vragen over de 9 maanden en elke dag dichterbij).

    Ze zijn met zorg gewassen, weinig gedragen (had erg veel positiekleding), hebben geen gaatjes of vlekken, zijn niet in de droger geweest en komen uit een rook - en diervrij huis.

    Graag alleen bieden als je daadwerkelijk interesse hebt. Onzinbiedingen worden verwijderd. Graag een bod naar waarde.

    Afhalen mag natuurlijk ook ;)!
     
  2. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    ff uppen ;)
     
  3. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Mag op slot, verkocht
     
  4. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *kloink*
     

Deel Deze Pagina