Inmiddels weten wij dat we in blijde verwachting zijn van ons 3e meisje. Helemaal geweldig, kan mij niet snel genoeg gaan hihi, maar qua naam ben ik blij dat we nog even hebben Manlief en ikzelf vinden namelijk beiden een andere naam het leukst. Even een peiling wat de mening van 'het volk' is dus, wat vinden jullie; Gwenn Of Nikki Ben benieuwd!!!
Vind ze beide heel leuk maar Nikki heeft toch m'n voorkeur. Wordt hoe dan ook een leuke naam zo te zien
Beide leuk maar dan Gwen met één n. Die tweede voegt niks toe. Gwen is stoerder en Nikki is liever, maar net wat je wilt.
Gwen met een dubbele N vind ik sowieso onzinnig. Nikki vind ik leuk voor een klein meisje dus ik ga voor Gwen zonder dubbele N
Beide namen zijn niet mijn smaak maar ik vind Nikki wat vrolijker. Gwen zou ik inderdaad met één n schrijven.
Goed om te lezen, Gwenn met dubbel n is dus wat afwijkend. Heb hem geloof ik zo overgeschreven van een lijst maar kan natuurlijk ook met 1. Verder zijn jullie tot noch toe dus net zo verdeeld als wij
Gwen! Nikki vind ik echt zo'n jaren '80/'90 naam. Vind hem niet van deze tijd meer, Gwen is voor mij net iets tijdlozer.
Dit. Wel heel verschillende namen trouwens! Verder allebei prima, maar mijn smaak gaat meer uit naar Gwen.