Lennox vind ik niet zo. Ons zoontje heet Nolan en daar krijgen we veel leuke reacties op. Klinkt ook goed bij Emily
Bij Lennox denk ik eerlijk gezegd aan een meisje, maar dat komt door de serie Melissa & Joey. Het meisje dat erin speelt heet Lennox. Persoonlijk vind ik Jace heel leuk passen bij Emily.
Bedankt voor jullie advies, Lennox blijft tot nu toe wel op nr. 1 Verder heb ik een aantal namen aan ons lijstje toegevoegd die jullie hebben genoemd en die we zeker zullen overwegen! Heel erg bedankt dus
Het is toch echt vooral een jongensnaam, oorspronkelijk schotse jongensnaam. Hij wordt tegenwoordig inderdaad wel eens aan een meisje geven, maar nog verreweg het meeste aan jongens. In 2016 47x aan een jongen en 6x aan een meisje.
Lennox denk ik aan een meisje, vanwege het personage in de tv serie Melissa & Joey, maar het klinkt ook als een leuke naam voor een jongen.
Kan je geen beter advies geven als Owen. Ben al 5 jaar verliefd op deze naam en hoop hem ooit te kunnen geven. Emily stond heel hoog op mijn lijstje voor een meisje helaas is die ondertussen vergeven.
Oliver vinden we nog wel wel leuk, die houden we er ook bij. Maar Lennox vinden wij nog wel het leukst.
Ik vind Owen ook super! Man ook, maar hij vind Lennox wel leuker nog. Owen vind hij wat minder prettig uitspreken en omdat het heel Engels klinkt qua uitspraak past het minder bij onze achternaam. Toch blijf ik de naam echt leuk vinden. Lastig!