Na veel overleggen en compromissen sluiten, zijn mijn vriend en ik er bijna uit voor een jongen... Maar hij wil de ene naam vooraan als roepnaam en ik juist de andere! Dus wat vinden jullie?
Bijna allemaal dezelfde mening als ik, zie ik! Ik ben helemaal verliefd op de naam Noah, het heeft ook een mooie toepasselijke betekenis voor ons. Nu nog mijn vriend overtuigen...
Ik stem toch echt voor Jayden Noah. Vind Jayden een mooiere jongensnaam. Noah vind ik ook voor een meisje kunnen. Ken er namelijk 2 die ook zo heten!
Ja, Noa zonder h vind ik voor een meisje kunnen, maar ik vind hem voor een jongen mooier. Brabbel, ik stoor me niet aan die 2 n's, het was me niet eens opgevallen als jij het niet geschreven had, maar het is wel weer een argument dat ik kan gebruiken om voor Noah te gaan haha!
Ja, dat had ik ook!!!! Vind die 2 n'en ook niet zo lekker bekken! En sorry, maar ik vind Jayden echt geen mooie naam! (als 2e kan hij nog wel!) hou niet van namen die op z'n engels uitgesproken worden! Noah heb ik toevallig eergister ook nog aan manlief voorgesteld, mochten we ooit een 2e krijgen en dat zou ook een jongetje worden! (we hadden echt alleen S.iem die we allebei mooi vonden!) Succes! Liefs
Loesie, jij bent meer van de Hollandse namen he? Ik ben in principe wel van de Engelse namen, maar je hoort Jayden zoveel. Daarbij wonen er hier in de buurt heel veel kinderen die met 'Jay' beginnen, ik vind het een beetje afgezaagd worden... Noah vind ik echt heel mooi, de betekenis (rust/troost) ook. Ik denk dat ik vriendlief wel zover krijg dat het Noah wordt, of we moeten nog tegen een andere naam aanlopen die we allebei geweldig vinden. Wij hebben dat wat jij met de naam S.iem hebt, met onze meisjesnaam. Er is geen enkele naam die we zo mooi vinden als die we nu in gedachten hebben. Maar ik denk dat we een jongetje verwachten, dus ja...