Mason de leukste, maar ik vind ze allemaal niet passen bij Dylano. Als het Dylan was geweest wél. Maar die -o- er achter maakt het een ander soort naam. Bij Dylano vind ik de namen pssen, die ik eerder al gepost heb.
Die namen vind ik een beetje te apart en sommige vind ik erg buitenlands klinken waar we niet naar opzoek zijn. Het blijft zo lastig hihi. Bedankt voor je berichtje
Dan zou ik het schrijven als Justin. Nu lijkt het alsof er een spelfout is gemaakt en mogelijk gaan mensen het uitspreken als ''djustijn'. Justin ('djustin') vind ik trouwens wel mooi bij de naam van je zoontje passen.
Ja daar dacht ik ook al aan. M'n man wilt iets speciaals ermee dus niet standaard haha. En omdat al onze namen nu een Y erin hebben leek het hem leuk als de bij de 2e ook zo zou zijn. Maar indd ik zei ook meteen dan gaan ze het uitspreken als djustijn, dat zou ik.jammer vinden.
Persoonlijk denk ik echt dat jullie je kindje meer plezier doen met een naam met een originele schrijfwijze. Al is het maar om niet 100.000 keer andere mensen te hoeven verbeteren. En eigenlijk is ie juist specialer als ie de Y niet heeft, hij is dan immers de enige zonder Y in zijn naam
Keano,Tiamo,,Lorenzo,Angelo,Ricardo,Armando,Jordan,Gino,Senna, Ferrence,Ferron,,Darren,Trevor,Travis,Tyler Giovanni