Rens staat hier op nummer 1, dus natuurlijk zeg ik Rens!! Pim vind ik ook leuk, als ik niet iemand met die naam heel goed kende stond ie ook op het lijstje. Maar dan alsnog Rens leuker.
Rens. Ik vind Pim niet zo mooi. Ik moet steeds denken aan Wipneus en Pim. Een kabouter dus. Beetje raar, ik weet het.
Rens. Maar in jouw geval zou ik overwegen je partner te laten kiezen uit door jou goedgekeurde namen, omdat je zelf zo lang blijft twijfelen. Dat twijfelen komt door je hormonen, daar doe je helaas niets aan.
Haha ja je hebt gelijk. Die vindt dat we bij rens moeten blijven tenzij ik het echt niet mooi vind.. Nou rens, je mag komen
Haha, ik dacht dat je er al uit was... Zooo herkenbaar, dat blijven twijfelen! Ik zou gaan voor Rens!
Ik vind ze allebei leuk, maar als ik dit zo lees dan is het denk ik beter om niet meer te twijfelen. Gewoon gaan voor Rens! Mooie naam!
Als je je kindje in je buik al een tijdje zo noemt.. is t vast waarschijnlijk goed zo. Ik heb ook ineens aan t eind nog twijfels gekregen. We hadden al vanaf week 10 ofzo Nora vast staan voor een meisje. Na de echo was t helemaal zeker. En toen ineens dacht ik.. Goh Nova is ook leuk! Ha ha. Toch niet gedaan. Was gewoon even een bevlieging. Dus laat het voor wat het is. Kies wat jullie "al tijden" mooi vinden. Het komt echt goed. 😊
Nou ik heb t gevoel dat ik even op moet komen voor de "Pimmen". Ik ken een hele leuke volwassen Pim. Puber Pim en baby Pim. En dat zijn geen kabouters 😉 Maar ken ook hele leuke kindjes die Rens heten. Zowel pubers als baby's. Dus 😊