hallo meiden, Ik zoek een orginele meiden naam die je niet zoveel hoort. Ik hou niet van Kort . en ik ben dol op Engelse namen Kunnen jullie me helpen liefs
Emily: Staat hier op het Lijstje sins vandaag Mirrin:niet echt mijn ding ,maar bedankt voor het meedenken Jocelynn: Die had ik nog niet gehoord vind hem erg leuk ,hier even overleggen dankje dames
Jeslyn Almedina yvessa Yalicia Alissa Valesca brigitte Verena Domenica gabriëlla Valentina Graciella Rachelle Delaysa Chesney Tiffany isabella Vivianne Rebecca Shanica Tatiana Yasmine Christine/a Mariska / Marissa Heb namen gepakt van bij ons zoontje op de psz hihi
Nancy1981: GRAPPIG!, ik heet namelijk voluit Chantelle Domenica haha, dus Domenica valt af Ik vind Alissa echt zo leuk,maar zit in de fam. Delaysa: Errug leuk schrijf hem er bij . Derest geen wauw gevoel
yasmine (onze dochter heet zo) yaslin (vond ik ook mooi maar nichie van man heet zo) chelsey (ook een favoriet geweest tijdens tweede zwangerschap) savannah clarissa
bedankt dames. Rosalynn is erg leuk maar vind rosalinde nog leuker. Hier niet op 1 lijn manlief vind kim,lisa helemaal leuk ,maar die vind ik echt niet mooi. Nou vindt hij Kyara ook leuk ,en die begin ik nu steeds leuker te vinden. Wat vinden jullie van Kyara ?
@ Athina Katelynn vind ik ook er mooi stond hier ook op maar we hebben een Jesslyn in de fam dus dat werd hem toch maar niet . Ik word steeds verliefder op de naam Kyara . We gaan haar zowiezo 2 naam geven ,we wilen graag Marley maar is dat wel mooi 2 y in 2 namen ......? Thanks alle meiden