Jongens naam gezocht!

Discussie in 'Babynamen' gestart door BabyMamma, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyMamma

BabyMamma Lid

30 jun 2014
    18
    0
    0
    Hoi hoi!

Ookal duurt het nog een lange tijd voor we de kleine een naam kunnen geven, zijn we er wel al mee bezig. We hadden eigenlijk al namen voordat we wisten dat ik zwanger was. Voor een jongetje zou de naam Elijah zijn.
    De familie van mijn vriend is bizar groot en we kwamen er dan ook laatst achter dat het zoontje van zijn neef al Elijah heet (Hij heeft niet heel veel contact met die neef en hij heeft echt heel veel neefjes, vandaar dat hij het niet wist).
    We zijn al aan het kijken naar een nieuwe naam. Mijn vriend is surinaams en ik ben half surinaams, dus we willen wel dat het een exotische, in iedergeval niet veel voorkomende naam is. Het liefst niet met "Jay" in de naam, want daar heeft hij heeft ook een heleboel neefjes van :p

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    oeh vind Elijah inderdaad erg mooi. Is jongetje zijn tweede naam is Jesiah, wel met J maar geen Jay. Misschien een optie.

3. BabyMamma

BabyMamma Lid

30 jun 2014
    18
    0
    0
    Jesiah is inderdaad ook erg mooi. Jeremiah hebben we ook nog aan gedacht en gister kwamen we ergens de naam Jairo tegen die we ook wel erg leuk vonden.
    De J is prima, zolang het maar geen Jay is :p

Deel Deze Pagina