Het is nog helemaal niet aan de oorde maar toch hebben mijn man en ik het er vaak over,we weten geen jongens naam ( mochten nog een keer zwanger mogen zijn en het wordt een jongentje ) Misschien hebben jullie een leuke naam die bij Sophie past? Ik hoor het graag! Groetjes,
Justin Nathan, Jayden, Miquel (spreek uit, miekwel en k als zachte g) hihi snappie? Eh.. Daniël, vaag maar ik zou dan evenals Sophie wederom voor n 2 lettergrepen naam gaan, zie ik haha.
Sorry maar moet even kritiek uiten De naam Miquel bestaat volgens mij niet eens. Volgens mij schrijf je het als Miguel (Spaanse naam) en spreek je 'gu' uit als de 'g' in het engelse woord Go bijvoorbeeld. (als de naam Miquel toch blijkt te bestaan in een andere taal, neem ik mijn woorden terug, maar eerlijk gezegd denk ik dat die naam is ontstaan doordat mensen niet weten hoe ze het moeten schrijven/uitspreken) Terug naar het topic: - Sophie en Daniël - Sophie en Alexander - Sophie en Luc - Sophie en Lucas
Heb ff voor je gekeken op 'Behind the Name' en daar staat: MIQUEL Gender: Masculine Usage: Catalan Catalan form of MICHAEL Ons zoontje heet overigens 'Mikael' (fins), roepnaam 'Mika'.