Mijn man en ik komen er maar niet uit. En eerlijk gezegd staan we lijnrecht tegenover elkaar qua spelling (het is overigens al heel wat dat we dezelfde naam mooi vinden haha) Vandaar dat ik het even aan jullie vraag, overigens in overleg met hem, hij was ook wel benieuwd naar de reacties hier. De naam is al eens vaker voorbij gekomen, maar toch . Ik hoop dat jullie willen stemmen. Vierde optie: Fee -- namen staan netjes op alfabetische volgorde --
Ik ga voor Fay..! Aparte schrijfwijze, en Fee heb je kans dat kinderen door de spelling je kind gaan confronteren met sprookjes. Nu zijn sprookjes geen drama, maar als je elke x daarmee word geassioseerd gaat dat ook erg vervelend op een gegeven moment denkk..
Fay ligt het lekkerst in de mond. Fee is idd wat Patricia zegt en Faye is ook wel leuk, maar voor veel mensen waarschijnlijk een tongbreker, weten ze weer neit hoe ze het uit moeten spreken haha. Dus ik zou voor Fay gaan.
Ik vind Faye het mooist. Maar dan heb je wel weer de kans dat er van die 'simpele' mensen je kindje "faje" gaan noemen. Maar goed, zo is er denk ik altijd wel iets. Ik vind i.i.g. Faye het leukst!
Ik vind Fae het mooiste. Een collega van mij heeft zijn dochter ook zo genoemd. Volgens mijn was het de ierse spelling ervan Groetjes, Christie
bedankt allemaal voor de reacties het heeft wel geholpen . Ook al is niet de naam met de meeste stemmen het geworden maar oke, ff de toelichting: Onze eigen voorkeur was: Van mij: Fay -> zoals de meeste hier Van mijn man: Faye (hij ging er in het begin gewoon vanuit dat ik dat ook vond haha) maar de conclusie nu is: Fae Om diverse redenen: Faye is afgevallen (ook wel wat door de stemmen hier haha yes!) Fae kwamen we gisterenavond pas op We houden van ierse namen (finley was onze jongensnaam), ook al wordt het niet weergegeven in diverse lijstjes als ierse naam (eerder als franse), maar het zou best reeel zijn als het iers was. En zelf vind ik de uitspraak fee mooier dan feejjj en met Fae is dat logischer, dan met Fay en daarbij; fay stond mijn man toch wel erg tegen.... Maar het fijnste is toch wel dat we er samen nu over uit zijn gewoon doordat er toch meegedacht is door anderen dus bedankt allemaal!