ik vind het ook moeilijk hoor een jongens naam bedenken! we hebben een zoon jesper en een meisje kirstin. een meisjesnaam zou ik wel weten maar voor een jongen......pfffffff
cabian (spreekt uit: keebian) zag ik pas op tv, wij willen graag een nederlandse naam anders had ik hem zelf gekozen!
dat is toevallig........ ik had voor mijn zoontje geboren was nog niet zo vaak van die naam gehoord, en nu hoor ik hem constant........ misschien wonen we wel in dezelfde wijk
Wij zijn ook nog ernstig op zoek naar een naam voor ons jongentje. We komen er nog (lang) niet echt uit. Met de 2e naam willen we vernoemen en dat wordt dus Herman. Maar dan nog een leuke roepnaam, die niet teveel voorkomt en er een beetje bij past...?!? Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een site waar je kunt vinden welke namen juist van een bepaalde naam worden afgeleid. Precies andersom zoals de meeste sites dus. Ik heb dat ooit, toen ik zelf klein was wel in een boekje gezien, maar kan nu niets dergelijks vinden. Wie helpt?
Lachen zeg! Mijn zoon van ook 8 jaar heet ook Tristan! Niet toevallig ook op 14 juli geboren hè.... Wij hebben de naam niet echt van Tristan & Isolde maar van Bratt Pitt in 'Legends of the fall'. Wij zitten dus ook te verzinnen over een jongensnaam die mooi bij Tristan past. (Al noemen wij hem wel eigenlijk altijd Tris, jullie ook? Alleen als ik boos ben niet )
O wij vinden een jongensnaam ook zo moeilijk. We hebben ook aan Sem gedacht, maar ik heb het idee dat er al heel veel kinderen zo genoemd worden. En dan zit het ventje straks met 5 naamgenoten in de klas, dat is ook niks. Maar als we verder echt niets kunnen vinden, kiezen we misschien alsnog voor Sem. Als het een meisje wordt, hebben we al een naam. Dan wordt het Indy. Nou, over een paar maandjes zullen we het weten. x Linda
Ik heb gisteren nog een tijd zitten zoeken. En ik geloof dat we onze jongensnaam gevonden hebben. Het wordt SKYE. Wat vinden jullie ervan? Het is even wennen, maar wel lekker stoer en origineel. Toch? X LInda
als ons meisje een jongetje was geweest had het Yaniro (Djaniro) geheten. Dylano vind ik ook een hele mooie naam, maar zo heet al een jongetje dat ik ken. xxx Vera
Oh wauw Skye is een gave naam die wilde ik mijn eerste zoon geven maar toen kwam ik even later met nog een gavere naam. Ik heb twee jongens Storn en Hidde. liefs Jet