Ik lees en zoek me suf, maar kan de juiste naam niet vinden. Zelf vind ik Rory helemaal fantastisch, maar blijkt in Nederland toch wel een lastige naam te zijn. En verder...he-le-maal blanco! Als ik vannacht ga bevallen hebben we dus nog geen naam, pfff............ Iemand een suggestie? Wij houden niet van top 10 namen. Mag best een beetje anders. Wie helpt mij met een beetje inspiratie???
Jongetje of meisje? Heb je niet een paar namen die het net niet zijn? Kunnen we zien welke richting je een beetje zoekt..
Meisje Niet: Devonny, Sheila, Celine, Ninke.... wel in de buurt, maar toch niet: Skey, Isa, Grace.. Kun je daar iets mee????
Rowan of Roan? Ryan Sean Andrew Andy James Matt Jack Evan Lewis Liam Owen Zach Ralf Raff Toby Zev Neil
Bedankt voor alle reacties! Eindigend op een y is niet zo ins ding, Rory is daarop een uitzondering. Lilli hebben we overwogen, maar is een beetje te zoet. Flo vind ik erg leuk, maar mijn man heeft te veel associatie met een dieren vlo.. Keet en Rosetta hebben inmiddels ook de revu gepasseerd....
Ik vind Rory geweldig!! Maar ik denk dat je hier in nederland toch vaak aan het verbeteren bent. Ik hoop dat je snel een andere naam vind.
ik vind Rory super leuk! en je zegt het zelf al je vind hem helemaal fantastisch! ik zeg doen! als je hem echt fantastisch vind krijg je misschien spijt als je hem niet gebruikt!
Ik vind Rory niet zo leuk, denk meteen aan die racewagen.. Maar aan de andere kant, als jullie m echt heel leuk vinden, dan went het vanzelf hoor. Zou het niet laten omdat je bang bent voor wat anderen vinden. En ik las bij een reactie dat sommigen misschien moeite hadden met de uitspraak, maar naar mijn idee is het een hele duidelijke naam. Maar 1 uitspraak mogelijk lijkt me. Succes!
Misschien nog: Liv Bliss Liss/Lizz/Liz/Lis Linn/Lynn/Lin Bodil Caro Dali Desi Didi Fé/Fee/Fae/Fay/Faye Gaia Ida Jazz Jools Gioia/Joya Lou Lulu/Loulou Mali Malu Mikki Niki Nika Nomi Riva Ziva Siri Sue Lira/Lyra Tira/Tyra Yaël Ylva Yrsa Isra Alix Cleo Chloë Dawn Elif Feliz/Felice Jo Liesl Lenna Luz Loes Nim/Nimm Mint Min Minne Pilar Pinar Sadie Bo Isis Juul Nour Noor Noura Nora Niké Lotis Lotus Sunna Xanthe Ava Babs Eden Belle Faya Gigi Ines Jada Izzy Juno Lana Lot Pip Yentl Yuna