Uhm. Mika of Jonah? Zo heten mijn zoontjes. Ik vind jouw namen wel leuk maar inderdaad net wat te vreemd voor het "gewone" leven. Misschien nog Evan, Loris, Kimi of nog een gekke; Loki?
Grappig, ik ken alleen maar meiden die zo heten (en voor zover ik weet is het ook een meisjesnaam) 5 meisjes zijn vorig jaar zo genoemd tegenover 18 jongens heb ik net even opgezocht! Blijkbaar dus unisex
Ja raar! Ik ken dus enkel jonens. Maar vind het ook passen bij een meisje. Goed zelfs. Dus mooi unisex!
@Ohm Gooi jij hier eens wat suggesties in de groep. Volgens mij zullen namen van jou bij topicstarter ook in de smaak vallen.
Wat een ontzettende leuke smaak heb jij qua namen! Sorry, dat wilde ik alleen even kwijt. Misschien dat een website met Keltische namen ook wel passen! (Zou dan wel celtic boys games googelen, vaak ook met beschrijving!)
Leuke namen komen hier voorbij, ik heb er ook al wat op mijn lijstje bij geschreven Misschien vind je deze namen ook wel wat: Thorsten Arthan Rivas Lothar Silvijn Kjartan Loran Izar Ibren Felan Vidar Faber
Ik zie een aantal keren Vidar voorbij komen. Dat is een oud type scanner (waarschijnlijk vooral bekend bij mensen die in ziekenhuizen werken)
Hier komt een allegaartje van namen die in meer of mindere mate apart zijn: Bard Bowen Bran Castor Ceder Conrad Emrys Fabel Fjodor Frey Lumos Newt Nox Phineas Rembrandt Rufus Runar Sirius Uther Valor Wester Willow