Andre van Duin haha die link had ik nooit gelegd je spreekt het uit als Andu-win op z'n engels. Komt uit een fantasy spel wat mijn vriend en ik jaren hebben gespeeld
Dankje dat vind ik echt leuk om te horen! Meestal hoor ik het tegenovergestelde hahaha. Mijn schoonouders kwamen met namen als George.. helemaal niet mijn smaak. Toen ik zei dat we zoiezo voor een wat minder voorkomende naam zouden gaan keken ze heel geschrokken haha. Weet nu al dat ze het niet mooi gaan vinden.
Bedankt voor alle suggesties. Het zijn er teveel om overal op te reageren maar ik heb al veel leuke gezien! Nu maar hopen dat m'n vriend ze ook leuk vind.
Oh, en Torre vind ik ook wel in dit lijstje passen. Mag niet van ml omdat het als toren klinkt, maar ik vind m bijzonder stoer...
Aris, Azar, Azarja, Brenn, Elio, Eray, Fenn, Gilroy, Ilay, Jamari, Jaroa, Keo, Kiéro, Lazzaro, Moos, Nasro, Quirijn, Rivas, Rodin, Saul, Sion, Thian, Theidor, Tobian, Virgel, Yentho, Zain, Zef, Zeger
De naam van ons kindje staat bij jouw originele post, dus wat dat betreft zit ik op 1 lijn met je haha!
Svend, Bjarte, Iven, Ragnar, Thorian, Emil, Gavin, Nander, Jurnan, Kajo, Ferron, Tyas, Levijn, Vasco, Otis, Soren, Kiran, Arvid, Pjotr, Melchior, Jiri
Lunar, Runar Auron Fedor Torbin Orvin, Orwin Fannar Espar, Ispar Fjaran, Faran Alev Ferris Jilles, Jillis Fjerre Yisper / Jisper Torin / Thorin Almar, Elmar Jibbe Kjell Tobin Esben Lucan / Lukan Julan Avan Eloi / Eloy Arlo Lias Jarne, Bjarne Evza / Evsa Sverre Émil (dus EE-miel, niet ee-MIEL) Ravin, Raven Tibor, Timar Bodin, Bodan Ebel Aris Zef / Zev / Sef / Sev Bren / Brenn Noam Evander Leander Ferran, Ferrin, Ferren Thurias / Turias Arvis Ronan, Ronas Esmil Nisse, Jisse Erlan Nikas Levin Flynn, Flynt Lenn / Len Fox Nim Raf, Riv / Riff Nilo Silas Ravi, Revi Rink Jelt, Jent Nander Holger Silvan Jonan Nanno Tilo / Thilo Stian Odis, Otis, Ovis Olin, Odin Thuran / Túran
Magnus Ingmar Ragnar Merijn Kalle Gunnar Stellan Einar Merten Al mijn verzamelde namen opties voor een jongen... Wij zijn compleet dus ga ze toch niet meer gebruiken! De naam van mijn zoontje zou ook in jouw criteria kunnen vallen (Scandinavisch, weinig gebruikt in NL) maar wil ik ivm herkenbaarheid niet plaatsen hier. Als je benieuwd bent, doe maar pb.
Oeh moeilijk daar moet ik even de tijd voor namen. Zal het straks posten! Zie zoveel leuke suggesties waar ik nog nooit van had gehoord.
Nou dat was echt een hele opgave, ik zei altijd: voor jongens kan ik geen leuke namen vinden.. maar nu ik op mijn lijstje kijk heb ik toch een hele boel namen die ik leuk vind. Deze vind ik tot nu toe het leukste (denk ik ) Thorin/Thor Artan/Arthan Aegon/ Éogan/ Eoghan Andor/ Auron Teagan/ Tarigan Tyrion Odin (maar deze past denk ik niet zo mooi bij mijn vriend zijn achternaam) Tobin Phelan Rogan Louvas Maar er zijn er nog meer die ik heel leuk vind. Het komt denk ik op mijn vriend aan, die vind het meeste niet leuk dus dan blijven er maar een aantal over haha.
Wow, en ik was destijds blij dat we een meisje hadden omdat jongensnamen zo lastig waren. Hier zou ik er ook zo 2 of 3 uit kunnen kiezen Dat gaat vast helemaal goed komen bij jullie. Wij hebben een excelsheet gemaakt en de namen een cijfer gegeven om te kijken waar onze voorkeuren lagen en in welke richting we moesten zoeken.