Hallo! Wij zijn op zoek naar een jongensnaam en twijfelen tussen 2 namen namelijk: - Cas - Sven Wij zijn heel nieuwsgierig welke naam jullie het mooist vinden. Inspiratie voor een andere jongensnaam is ook altijd welkom
Beiden erg mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar Cas omdat ik een hele leuke man ken die zo heet en de Sven die ik ken juist een eikel is Lars, Mels, Mats/Mads, Jens en Rens vind ik ook nog wel in deze lijn passen. Zijn deze opties nog wat voor je? Edit: of Brent/Brend.
Cas! (Leuker dan Sven) als onze dochter een jongen was geweest had ze Joep geheten, misschien dat nog iets. Thijs was een goede tweede bij ons. Evt als alternatief voor Sven vind ik de Scandinavische naam Lars ook wel leuk. Evt Lasse? Succes!
Ik vind het allebei prima namen, maar een persoonlijke voorkeur voor Cas. Bij Sven heb ik om de een of andere reden een wat slome associatie, maar die is nergens op gebaseerd.
Ik kies uit deze twee voor Sven. Cas is een prima naam, maar ik vind het wat ouderlijk klinken voor een kind op de een of andere manier.