Ik heb nu al jaren een meisjesnaam ingedachten met tweede naam: Emmi Bo Is het leuk of TE blij de jongen dan Beau als tweede naam te geven? Dan krijg je dus Bo & Beau als tweede namen. Welke jongensnaam(namen) past leuk bij Emmi? Zonder een hoog jut/jul gehalte?
Ik zie inderdaad dat het Bo & Beau idee niet echt leuk gevonen wordt. Misschien toch maar laten varen! Zijn er misschien wel tips voor jongensnaam bij Emmi?
Misschien moet je het wat duidelijker omschrijven, want zoals ik het begrijp heb je straks geen Bo en Beau, maar bijvoorbeeld Emmi Bo (als roepnaam) en David Beau (David als roepnaam. Dus in het dagelijks leven heten ze dan Emmi Bo en David, begrijp k dat goed? Want dan vind ik het namelijk wel een mooie verbinding, en ik vind een tweede naam toch altijd meer symbolisch omdat je het niet dagelijks gebruikt. Maar als je ze wel allebei dagelijks zou gebruiken, dan zou ik het niet doen!
idd is het bericht niet hewl duidelijk. zoals ik het lees krijg je een tweeling die je bo en beau wilt noemen. dat zou ik dus idd niet doen. ligt er ook aan of je de 2e naam gebruikt? of alleen op papier. zoals gentle zegt is het een mooie verbinding. toch is het vaak zo dat een tweeling al zo aan elkaar gebonden is of wordt en graav zijn eigen identiteit wil hebben. dus zou dan toch voor 2 andere namen gaan
Ik lees het dat de bo's de tweede namen worden. Die gebruik je toch niet echt. Mijn eerste reactie: kan best Dan moet wel de roepnaam Emmi zijn he. Anders vind ik het niet kunnen
Ik vind het leuk voor beide als 2e naam. Vind bijvoorbeeld Emmie Bo en Beau David ook wel grappig misschien wat jut en jul haha.. maar zoals jij je optie aangeeft vind ik het prima kunnen